خانه | خبر | اخبارایران

صعود سه ورزشکار ایرانی به دور بعدی رقابت‌های المپیک

یکشنبه, 1391-05-08 20:28
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ
 در سومین روز از بازی‌های المپیک، سولماز عباسی و محسن شادی به مرحله یک چهارم نهایی قایقرانی روئینگ  انفرادی زنان و مردانصعود کردند و نوشاد عالمیان با شکست رقیب هنگ‌کنگی خود به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز راه یافت.
 
به گزارش خبرگزاری‌های ایران، نوشاد عالمیان که برای نخستین در رقابت‌های المپیک شرکت می‌کند، تانگ پنگ، از هنگ کنگ را در حضور نزدیک به چهار هزار تماشاگر با نتیجه سه بر چهار شکست داد.
 
وی شنبه شب  نیز با شکست حریف استرالیایی خود، نخستین پیروزی تنیس روی میز ایران را در بازی‌های المپیک  ثبت کرد. عالمیان صبح فردا، دوشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی  این مسابقات با تیموبول از آلمان خواهد رفت. 
 
نوشاد عالمیان که برای نخستین در رقابت‌های المپیک شرکت می‌کند، تانگ پنگ، از هنگ کنگ را در حضور نزدیک به چهار هزار تماشاگر با نتیجه سه بر چهار شکست داد
سولماز عباسی و محسن شادی که هر دو پس از کسب مقام ششم در مرحله مقدماتی در بخش شانس گروه خود بازی می‌کردند، در رقابت‌های امروز امتیاز لازم را بدست آوردند و روز سه‌شنبه جاری  برای حضور در مرحله بعدی به میدان خواهند رفت. در این مرحله ۱۸ رویینگ سوار در سه گروه شش‌تایی رقابت خواهند کرد.  
 
محسن شادی با زمان ۷ دقیقه و یازده ثانیه مقام دوم را در گروه خود به دست آورد. سولماز عباسی نیز که در گروه خود موفق به کسب رتبه دوم شد، در این دور از مسابقه زمان هشت دقیقه و پنج ثانیه را ثبت کرد  و توانست به مدت دوازده ثانیه از رکورد مرحله مقدماتی خود سریع‌تر باشد.
 
در ادامه رقابت‌های امروز لندن، مجتبی عابدینی تنها نماینده شمشیربازی ایران در نخستین مسابقه شکست خورد و از دور بازی‌ها حذف شد. وی که پیش از آغاز مسابقات آسیب‌دیده بود، در رقابت با   فلورین زالومیر از رومانی، با نتیجه ۱۵ بر ۷ میدان را ترک کرد.
 
روز شنبه، الهه احمدی در دومین روز بازی‌های  المپیک لندن رتبه ششم را در فینال رقابت‌های ماده تفنگ ده‌ متر کسب کرد.
 
در همین زمینه:

    

Share this
Share/Save/Bookmark

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما