خانه | خبر | اخبارایران

«قتل» دختر نماينده پيشين مجلس ايران در کوه‌های اطراف شهری ری

شنبه, 1390-05-15 09:09
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد ، دختر يک نماينده اصلاح‌طلب پيشين مجلس ايران هفته گذشته به قتل رسيده است.

 

وی دختر محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد، نماينده کازرون (استان فارس) در دوره‌های سوم و ششم مجلس ايران بوده است.

تارنمای آفتاب‌نيوز خبر داده که دختر اين نماينده مجلس، يک هفته پيش در تهران ربوده شد و ۲۴ ساعت بعد جسد او در اطراف شهر ری پيدا شده است.

 

بنا به اين گزارش ۱۰۰ نماينده مجلس ايران نيز طی نامه‌ای خواهان رسيدگی به پرونده قتل وی شده‌اند.

 

محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد در هنگام انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ از هواداران ميرحسين موسوی بوده و تنها دختر وی نيز در تجمعات پس از انتخابات حضور داشته است.

 شماری از نمايندگان اصلاح‌طلب پيشين مجلس ايران طی نامه‌ای به آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری، آيت‌الله صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه و علی لاريجانی، رئيس مجلس از قتل فاطمه باقری‌نژاديان‌فرد، ابراز «تأسف و نگرانی» کرده‌اند

در همين حال محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد به يک تارنمای محلی در شهرستان کازرون گفته است دخترش ساعت هفت صبح روز پنج‌شنبه ششم مرداد ۱۳۹۰ به قصد «هواخوری» از منزل خارج شده و پس از ۲۴ ساعت که خانواده ی وی در جستجوی دختر ۲۸ ساله خود بودند، جسد او حدود ساعت هفت صبح جمعه هفتم مرداد در کوه‌های اطراف شهر ری پيدا می‌شود.

 

بنا به گزارش تارنمای «بابونه» هنوز از طرف مقام‌های مسئول علت مرگ وی مشخص نشده است.

 

نماينده پيشين کازرون افزوده در پی تماس‌های تلفنی مقام‌های امنيتی با وی، خواهان پيگيری علت مرگ دخترش شده است.

 

آفتاب‌نيوز نيز گزارش داده پزشکی قانونی هنوز علت مرگ فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد را اعلام نکرده است.

همچنين تارنمای جنبش راه سبز (جرس) نيز اعلام کرده شماری از نمايندگان اصلاح‌طلب پيشين مجلس ايران طی نامه‌ای به آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری، آيت‌الله صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه و علی لاريجانی، رئيس مجلس از قتل فاطمه باقری‌نژاديان‌فرد، ابراز «تأسف و نگرانی» کرده‌اند.

 

در اين نامه آمده است:‌ «فاجعه جان‌گداز و جنايت هولناک قتل فاطمه باقری‌نژاديان‌فرد، دانشجوی مهندسی صنايع دانشگاه علم صنعت و فرزند دلبند برادرمان محمدباقر باقری‌نژاديان‌فرد، نماينده ادوار مجلس که در روز پنجشنبه ششم امرداد ماه رخ داد، زنگ خطر و هشدار بزرگی است برای مسئولان کشور، که هر چه زودتر برای جلوگيری از سير صعودی و افزايش جرم و جنايت و ناامنی در کشور عزيزمان فکری کنند و کاری شايسته انجام دهند.»

 

قوه قضائيه ايران تاکنون در خصوص «قتل» فاطمه باقری‌نژاديان‌فرد اظهارنظری نکرده است.

 

*عکس: کوه بی‌بی شهربانو در نزدیکی شهر ری؛ منابع خبری گفته‌اند جسد فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد در کوه‌های اطراف شهری ری کشف شده است.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

با سلام

بابا جان نامه را به که مینویسید!؟ این اقای رهبر همانی است که وقتی انصار ولایت در روز روشن به حانی فحاشی میکردند انها را خوب و مومن نامید و از انها قدردانی کرد. از قضای روزگار ان خانم دختر اقای رفسنجانی بود خیلی متاسفم که شما اقایان به خودتان دروغ میگویید و نمیخواهید باور کنید که این اقا خودش مسیول همه این جنایات است.
به امید بیداری شما

با سلام - من هم با دیدگاه دوستمان موافقم عامل این جنایات هرکس و به هر قصدی که باشد مسئول شخص خامنه ای است که با استقرار و تداوم فقر و فساد و خفقان و بی عدالتی ، بر این جنایات سرپوش میگذارد

http://news.gooya.com/didaniha/archives/2011/02/118249.php

با سلام

به مقر بالا روی شبکه سری بزنید و ببینید که این اوباشان حکومت هستند که در روز روشن به خانمی هتاکی و بی احترامی میکنند. مسلما اگر این افراد توسط بیت رهبری هدایت و پشتیبانی نمیشدند هرگز به خود اجازه چنین رفتار و گفتاری را نمیدادند. حالا یک عده از هموطنان میخواهند که رهبر را از قتل خانم باقری نزادیان فرد اگاه کنند. باز هم واضح است که افرادی ایشان را ربوده اند و شاید بعد از تجاوز کردن وی را به قتل رسانده باشند.

زهی تاسف که ما ایرانیها در عین با هوشی مان هنوز پی نبرده یم که این قتل ها و تچاوزهاو هتاکی ها و غیره از کجا اب میخورد. این نامه نوشتن به رهبر و اگاه کردن وی عین حماقت محض است. یعنی انکه ایشان معصومند و از شنیدن اینگونه خبر ها دلخور هم میشوند. بابا بیدار شوید این اقا همین فاحشه های نر را "خوب و مومن" خواند و انهارا تشویق کرد و لابد دستمزدی هم به انان داده است. تا کی به خود دروغ خواهیم گفت. ایا به خود وفادار خوایم ماند؟

به امید بیداری

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما