خانه | خبر | اخبارایران

صالحی: موشک‌های پاتريوت تحريک‌کننده است

دوشنبه, 1391-09-27 10:36
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

علی‌اکبر صالحی، وزير خارجه ايران، استقرار سامانه ضد موشکی پاتريوت را "تحريک‌آميز" اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، صالحی عصر يکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: "تحليل ما اين است که استقرار موشک‌های پاتريوت جز به ايجاد تحريک بيشتر و منجر شدن به يک اقدام غيرحساب‌شده به چيز ديگری رهنمون نمی‌شود، بيشتر تحريک‌کننده است تا بازدارنده."

 

پاتريوت يک سيستم دفاع هوايی موشکی هدايت‌شونده است که توانايی مقابله با موشک‌های بالستيک تاکتيکی، موشک‌های کروز و هواپيماهای پيشرفته را دارد.

 

هدف از استقرار اين سامانه ضد موشکی در ترکيه، مقابله با حملات احتمالی سوريه به ترکيه اعلام شده است.

 

وزير خارجه ايران: استقرار موشک پاتريوت کمکی به ثبات منطقه نمی‌کند، اگر هدف برقراری ثبات و صلح در منطقه است شيوه‌اش اين نيست

آمريکا گفته است تا هفته آينده دو سامانه ضدموشکی پاتريوت را در ترکيه مستقر می‌کند. آلمان و هلند نيز اعلام کرده‌اند هر کدام دو سامانه ضد موشکی پاتريوت در ترکيه مستقر خواهند کرد.

 

وزير خارجه ايران گفته است: "استقرار موشک پاتريوت کمکی به ثبات منطقه نمی‌کند، اگر هدف برقراری ثبات و صلح در منطقه است شيوه‌اش اين نيست، بايد ديد تحليل افرادی که دست به چنين اقدامی زده‌اند از اين حرکت چيست."

 

روز گذشته نيز حسن فيروزآبادی، رئيس ستاد کل نيروهای مسلح ايران گفت استقرار سامانه ضدموشکی پاتريوت در ترکيه برای "ايجاد جنگ جهانی" است.

 

به گفته رئيس ستاد کل نيروهای مسلح ايران "هر روز يکی از کشورهای غربی دارند تصويب می‌کنند که پاتريوتی را به مرز سوريه و ترکيه بفرستند، در حالی که آن‌ها دارند نقشه‌ يک جنگ جهانی را می‌چينند و اين برای آينده بشريت و برای آينده خود اروپا هم بسيار خطرناک است."
روسيه و سوريه نيز پيشتر با استقرار اين سامانه‌های ضد موشکی در ترکيه مخالفت کرده بودند.

Share this
Share/Save/Bookmark

اگه استقرار موشک های پاتریوت در ترکیه آنهم فقط حالت دفاعی دارد بد است چرا ایران تا چند سال پیش بدنبال موشک های اس 300 روس بود

صالحی: موشک‌های پاتريوت تحريک‌کننده است......سئوال از آقای صالحی ..کجای شما تحریک از موشک پاتریوت احساس می کنه ؟ .....آیا رهبرت هم تحریک رو احساس می کنه و ایشون در چه ناحیه ای از .....احساس کرده ؟

توک موشک به پشیانی ایشان از در عقب اصابت الله کرده است. بزودی حکومت ولایت در چاه خانه ای مردم که همه به چاه سامرائ و جمکران وصل است سرازیر شده و یک آفتابه آب زم زم بدرقه ی راه خواهد شد.

حکومت جمهوري اسلامي 20 آمبولانس به سوریه هدیه داد!!
دکتر "سعد النایف" وزیر بهداشت سوریه در این مراسم اعلام کرد: این آمبولانس ها به مانند پل محبت میان دو کشور خواهند بود!
حسن کاظمی قمی که قبل از این مسؤولیت سفارت ایران در بغداد را برعهده داشت در سخنانی ضمن تاکید بر پیروزی دولت سوریه در مقابله با تروریست های مورد حمایت غرب با اشاره به بشار اسد رئیس جمهور سوریه گفت: با وجود هجمه گسترده علیه سوریه، خوشبختانه یک رهبر انقلابی و مردمی !! در این کشور وجود دارد که به ندای ملت خود به خوبی گوش می کند!! و با سیاست های اصلاح طلبانه، به این نداها پاسخ می دهد!!.
ایران در ماه آگوست گذشته نیز محموله ای از تجهیزات و مواد پزشکی و چند دستگاه آمبولانس به ارزش یک میلیون و 200 هزار دلار به سوریه هدیه داد!!

چشم الاخي!
براي اينکه صلح مورد نظر شما خدشه دار نشود، عليرغم ارسال و صدور موشک و مين شما بتمام کشورهاي منطقه، دستور داده ميشود چند موشک پانريوت به حماس و اسد هم داده شود تا آزمايش کنند ببينند چند نفر ميکشد؟!

موشکهای پاتریوت تحریک کننده نیستند ، نابود کننده هستند .

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما