خانه | خبر | اخبارایران

الهه احمدی در فینال مسابقات تفنگ بادی، ششم شد

شنبه, 1391-05-07 17:20
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ
الهه احمدی در دومین روز بازی‌های  المپیک لندن رتبه ششم را در فینال رقابت‌های ماده تفنگ ده‌ متر کسب کرد.
 
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وی که در این دور از رقابت‌ها ۱, ۴۹۹ امتیاز به دست آورده بود، بین  هفت ورزشکار از کشورهای چین، آمریکا، چک، لهستان و روسیه مقام ششم را از آن خود کرد.
 
این ورزشکار ایرانی در دور مقدماتی این بازی‌ها با کسب ۳۹۷  امتیاز در رقابت با  ۵۴ تیرانداز به فینال راه یافته بود و در فینال نیز۱, ۱۰۲امتیاز به دست آورد.
 
مه لقا جام بزرگ، دیگر تیرانداز ایرانی حاضر در این مسابقات بود که با ۳۹۱ امتیاز  رده ۴۳ این مسابقه را به دست آورد و از ادامه رقابت بازماند.
 
 در سایر بازی‌های روز دوم المپیک نیز، محسن شادی و سولماز عباسی که در رقابت‌های روئینگ تک نفره شرکت کرده بودند، توانستند به مرحله شانس مجدد این بازی‌ راه پیدا کنند
در سایر بازی‌های روز دوم المپیک نیز، محسن شادی و سولماز عباسی که در رقابت‌های روئینگ تک نفره شرکت کرده بودند، توانستند به مرحله شانس مجدد این بازی‌ راه پیدا کنند.
 
این دو ورزشکار که در رده آخر گروه  شش نفره خود قرار گرفته اند، امکان صعود مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی را ندارند اما می توانند در مرحله " رپه شارژ" بار دیگر شانس خود را  براي رسيدن به يك چهارم نهايي امتحان کنند.
 
ندا شهسواری، پینگ پنگ باز ایرانی امروز، شنبه با شکست ۴ بر ۳ از رقیب نیجریه‌ای خود از دور رقابت‌ها حذف شد. در مسابقات پینگ پنگ مردان نیز نوشاد عالمیان ساعت ۱۹ به وقت لندن به مصاف حریف استرالیایی خود خواهد رفت.
 
امیر زرگری دیگر عضو تیم ایران در المپیک بود که در اولین روز این رقابت‌ها در رشته دوچرخه‌سواری به میدان رفت. وی که  در اثر برخورد به ورزشکاری دیگر سرنگون شد و از ادامه مسابقه بازماند، برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.
 
علیرضا حقی عضو  دیگر تیم دوچرخه‌سواری جاده‌ای ایران  پس از طی مساقت ۱۶۸. ۳ کیلومتر به خط پایان نرسید و میلاد سهرابی تنها دوچرخه‌سوار ایرانی بود که با ثبت زمان ۴ ساعت و ۵۲ دقیقه و ۵۵ ثانیه   جایگاه ۱۰۷ را از آن خود کرد.
 
در مسابقات تیراندازی ماده تپانچه بادی ۱۰ متر مردان نیز ابراهیم برخورداری با به دست آوردن ۵۶۹ امتیاز،  در بین ۴۴ ورزشکار شرکت کننده در این مسابقه  در رده سی و سوم  ایستاد و از صعود به مرحله نهایی بازماند.  
 
میلاد وزیری تیمورلویی از دیگر ورزشکاران ایرانی حاضر در این دور از مسابقات بود که در مرحله رتبه‌بندی رقابت‌های  تیراندازی با کمان، رتبه ۳۹ را در بخش انفرادی مردان به دست آورد.
 
زهرا دهقان ابنوی، تنها کماندار زن ایرانی در این بازی‌ها بعد از ظهر امروز توانست رتبه ۵۵ام را از بین ۶۴ نفر کسب کند. 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما