خانه | خبر | اخبارایران

"تجاوز يک پزشک عراقی به ۷۸ بيمار ايرانی"

یکشنبه, 1391-02-10 07:45
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

يک داندانپزشک عراقی متهم شده که به ۷۸ زن بيمار ايرانی تجاوز کرده است.

 

روزنامه شرق در شماره يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ نوشت: "مرد دندانپزشکی که متهم است ۷۸ زن را مورد تعرض قرار داده است پس از گذشت ۱۰ سال از تشکيل پرونده، در دادگاه کيفری‌ استان تهران محاکمه می‌شود."

بر پايه اين گزارش "اين دندانپزشک عراقی‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجک تهران زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخی از آن‌ها فيلمبرداری کرده است." نام اين دانپزشک اعلام نشده است.

شرق در اين باره نوشته است: " اوايل سال ۱۳۸۱ مرد دندانپزشکی به مأموران پليس مراجعه کرد و مدعی شد خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته ‌است. او ادعا کرد برخی از اسنادش به سرقت رفته ‌است و حدس می‌زند سارق کيست. او گفت فکر می‌کند سارق زنی باشد که چندبار به خانه‌اش رفت و آمد کرده و از آنجايی که او به زن جوان گفته قصد ازدواج با او را ندارد آن زن با اين شيوه انتقام گرفته است."

اين دندانپزشک عراقی‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجک تهران زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخی از آن‌ها فيلمبرداری کرده است

شرق ادامه داده است: "پليس زن جوان را شناسايی و بازداشت کرد. او اعتراف کرد سارقی را اجير کرد تا به خانه دکتر جوان برود و از آنجا سرقت کند. اين زن گفت من هيچ چيز از خانه دکتر جوان ندزديدم و فقط فيلم‌هايی را که او از من داشت از داخل کمدش برداشتم."

به گفته اين زن "هنگامی که برای ترميم دندان به مطب دندانپزشکی اين دکتر رفته، وقتی دارو به دهانش تزريق شده، بی‌هوش شده و زمانی که به هوش امده متوجه شده که مورد تجاوز قرار گرفته است.

اين زن گفته است: "اين مرد را تهديد کردم و گفتم از او شکايت می‌کنم اما بعد متوجه شدم در مطبش دوربين کار گذاشته و از صحنه تعرض به من فيلمبرداری کرده‌ است. با اين حال دوباره تهديدش کردم که او را به دادگاه می‌کشم. اين‌بار از در ديگری وارد شد و گفت قصد دارد با من ازدواج کند و از من خوشش آمده ‌است."

وی افزوده است: "او با اين ترفند چندبار مرا به خانه‌اش کشاند و رابطه برقرار کرد بعد از مدتی متوجه شدم قصد سوءاستفاده دارد. از او خواستم فيلم‌ها را پس دهد اما از اين کار خودداری کرد. من هم سارقی اجاره کردم تا فيلم‌ها را از خانه مرد دندانپزشک بدزدد."

شرق می‌نويسد اين دانپزشک اعتراف کرده که به ۷۸ زن تجاوز کرده است که ۵۸ نفر از آن‌ها از وی شکايت کرده اند.

اين زنان گفته‌اند: "دندانپزشک جوان به بهانه ترميم دندان‌شان به آن‌ها داروی بی‌حسی تزريق می‌کرد و بعد از اينکه آن‌ها را مورد تعرض قرار می‌داد با وعده ازدواج آن‌ها را ساکت می‌کرد."

اين دانپزشک بعد از تشکيل دادگاه به ۹ سال حبس محکوم شد اما اين آيت‌اله محمود هاشمی شاهرودی، رئيس وقت قوه قضائيه ايران با نقض اين رأی اعلام کرد اين فرد بايد با اتهام "افساد فی‌الارض" محاکمه شود. اين اتهام می‌تواند مجازات اعدام را به دبنال داشته باشد.

بر پايه تصميم ديوان عالی ايران اين دانپزشک خرداد سال جاری خورشيدی در دادگاه کيفری محاکمه خواهد شد.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

با سلام
این که این جنایتکار عراقی یا ایرانی بوده که ربطی به جنایتی که کرده ندارد.
این نوع برخورد ها باعث برداشت بیمار ملت ایران از ملت آفغانستان شده .
شما هم به سهم خود در سمی کردن رابطه ایرانی ها و عرب ها نقش دارید لطفا گذارش خود را تصحیح کنید.
با تشکر
فرهاد حیدری

بسیار عالی است که این دکتر به سزای اعمال زشتش در این دنیا برسد.

اعراب و اسلام هزار و چهارصد سال است که بزنان ایرانی تجاوز می کنند. هر ازدواجی که با صیغه ی عقد یک آخوند خوانده شود یک تجاوز است. و تجاوز تجاوزات حاصلش سید های مملکت مایند. طباطبایی های تجاوز التجوزاتند.

به احتمال زیاد این مردک عراقی هم فرزند یا خویشاوندان یکی از همین ایات الشیاطین است که توانسته فقط ده سال زندان برای این همه جنایت بگیرد و مساله فساد وی نادیده گرفته شده است. حالا هم اگر صبر کنیم و دادگاه را دنبال کنیم خواهیم دید که زنان بی چاره را با بستن اتهامات واهی گناهکار خواهند کرد و این حرامزاده (ببخشید شیطان زاده) را ازاد خواهند کرد. این است روش ج.ا. و نمونه هایش را خیلی زیاد دیده ایم. همین جندروز پیش بود که نام "نکبت الله قربانی" فرزند ایت ایت ال..... قربانی به خاطر ازار جنسی کودکان در برزیل در خبر ها بود. بعد هم وی را به تخلف انظباطی متهم کردند و رهایش کردند. وقتی تجاوز کردن به زندانیان بر طبق گفته ایت الشیطان یزدی جایز و حلال است دیگر چه انتظاری هست که یک عراقی به خود اجازه چنین جسارتی را ندهد؟

****زنده باد عرب و پارسی و آمریکایی و اسراییلی و هر بیدین و ایمان. مشکل جهان حتا مشکل عربها هم اسلام است.

با درود

من هم بر این باورم که نام بردن گزارش شرق از نژاد این دندانپزشک سازنده نیست. به این فرد بایستی همچون بیماری جنسی نگریست. نکته دیگری که بایستی برآن انگشت گذاشت فرهنگ و قوانین مرد سالارانه ای "اسلامی" در ایران است که تا کنون شکایت 58 زن را ندیده گرفته، به آن نرسیده، و گذاشته این فرد به پلشتی بیمارگونه اش برای چندین سال ادامه دهد.

آنچه که بایستی کوبیده و افشا شود بر خورد نابرابر فرهنگ چیره جامعه ایران ( فرهنگ اسلامی) نسبت به خواهران ایرانیمان است نه نژاد یک فرد روانی!

اصولا ایشان عراقی نیست. به عنوان همکلاسی ایشان باید بگویم که اسم کوچک ایشان *** است. ورودی سال ۱۳۷۲ دانشکده دندانپزشکی ملی (شهید بهشتی) هستند. با **** وارد دانشگاه شدند. بعد از اتمام درس در سال ۷۸ یا ۷۹ در خیابان **** مطب زدند و بعد از مدتی این خبر شوک‌اور را ما شنیدیم هیجکس ایشان را عراقی نمیدانست٬ چون هیچ نشانی از عراقی بودن داشت. تهران بزرگ شده بود و منزلشان در خیابان **** بود. تنها نکته این بود که در بغداد متولد شده بودند

‫بعد نیست فرهادی کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار ،فیلمی در رابطه با جنایات مرتکب
‫شده ‫توسط مهاجران و پناهندگان افغان و عراق و کویتی هائي که بعد از حمله صدام به
‫کویت ‫به ایران آمدند برای اسکار سال آینده بسازنند.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما