خانه | خبر | اخبارایران

احمد خاتمی: فکر می‌کنند انتخابات را تحريم کنند اتفاقی می‌افتد

جمعه, 1390-10-09 15:37
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

آيت‌الله احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اصلاح‌طلبان را مورد خطاب قرار داد و گفت دعوت به عدم حضور در انتخابات مجلس، ضديت صريح با آيت‌الله خمينی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، آيت‌الله احمد خاتمی عضو هیأت رئيسه مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران امروز جمعه نهم دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه تهران نسبت به عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده مجلس واکنش نشان داد.

احمد خاتمی شرکت در انتخابات را "حق و تکليف" دانست و گفت دشمنان "تلاش می‌کنند تا فضای انتخابات را سرد کنند و اگر اين تلاش را نکنند، ما شک می‌کنيم."

وی گفت: "تعجب از بازی‌خورده‌های حقير آن‌هاست که يک بار در رياست جمهوری دهم سيلی جانانه‌ای از مردم خوردند، اما باز دست بردار نيستند. همان نسخه‌های مقلدانه غرب را برای مردم می‌پيچند."

منظور احمد خاتمی رويدادهای پس از دهمين دوره رياست جمهوری در ايران است که معترضان به نتايج انتخابات و مخالفان حکومت چندين ماه دست به اعتراض‌های خيابانی زدند که طی آن ده‌ها نفر کشته و صدها نفر دستگير شدند.

آيت‌الله احمد خاتمی: حرف اين داخلی‌های حقيری که می‌گويند، نمی‌آييم يا تحريم می‌کنيم؛ اين‌ها همه شعار است و الا پشت صحنه فعال‌تر از ديگران هستند

امام جمعه تهران افزود: "در توهم‌شان اين وجود دارد که اگر بيانيه بدهند و بگويند که نمی‌آييم، تحريم می‌کنيم و ... يک اتفاقی می‌افتد."

آيت‌الله خاتمی گفت: "حرف اين داخلی‌های حقيری که می‌گويند، نمی‌آييم يا تحريم می‌کنيم؛ اين‌ها همه شعار است. اين شعارها نيز گرا دادن به خارجی‌هاست که هوای ما را داشته باشيد. دلار را کم نکنيد و ما را هم چنان جزء اپوزيسيون ببينيد و گوشه چشمی به ما داشته باشيد و الا پشت صحنه فعال‌تر از ديگران هستند."

عضو هيأت رئيسه مجلس خبرگان تأکيد کرد: "دعوت به عدم حضور، ضديت صريح با امام راحل است، زيرا در تمامی بيانات امام خمينی دعوت به حضور است."

اين سخنان احمد خاتمی در حالی بيان می‌شود که برخی از اصول‌گرايان خواهان شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم شده‌اند.

علی مطهری، نماينده اصول‌گرای مجلس چندی پيش ضمن دعوت از اصلاح‌طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس از شورای نگهبان خواست تا در رد صلاحيت‌ها سخت‌گيری نکند.

احزاب، گروه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب، از جمله، گروهی از زندانيان سياسی اصلاح‌طلب، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، شورای هماهنگی راه سبز اميد، جبهه مشارکت ايران اسلامی، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران (شاخه خارج از کشور) و محمد خاتمی، رئيس جمهور پيشين ايران اعلام کرده‌اند در اين انتخابات "نبايد شرکت کرد."

به گفته اين احزاب و گروه‌ها، انتخابات در ايران "آزاد و سالم نيست"؛ فضای کشور "نظامی و امنيتی" است؛ بازداشت‌ها ادامه دارد؛ زندانيان همچنان در زندان‌ها به‌سرمی‌برند؛ آزادی مطبوعات و رسانه‌ها محدودتر می‌شود و بنا به همين دلايل "نبايد در اين انتخابات شرکت کرد."

نهمين دوره انتخابات مجلس ايران ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام از کانديداهای نهمين دوره انتخابات مجلس از ساعت هشت صبح شنبه سوم دی‌ماه آغاز شد و تا پايان امروز، نهم دی به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

مشخص است که تحريم يا شرکت برای شما فرقی نميکند و از صندوقتان افراد فيلترشده مورد نظر دفتر بيرون ميايند! صندوق راي شما جعبه جادويی است ؟!

چوب و چماق و شکنجه و زندان و تجاوز و شلاق از انتخابات قبلي همچنان ادامه دارد و باز سخن از انتخابات آزاد ميزنی ؟ !

شرم کنيد..
خبر:آقای امین زاده از قبول این "شیوه ناشایست و رنج آور اعزام بیماران با دستبند" خودداری کرد و سرانجام به دستور معاون دادستان او به بیمارستان منتقل نشد!! ...
گناه ايشان چي بوده ؟!....

شيخ شرم کن :
چهار مامور امنیتی به صورت دائمی در اتاق کوچکی که تخت سحرخیز در آن قرار دارد، مراقب او و روابط اش هستند. قابل توجه است که با وجود ضعف جسمی و بیماری های مختلف سحرخیز، دست و پای او در اغلب ساعات شبانه روز به صورت ضربدری به تخت زنجیر شده است.!!!
ماموران امنیتی سخت گیری شدیدی برای روابط سحرخیز برقرار کرده اند.
حتی تماس کادر پژشکی و پیراپزشکی بیمارستان با او نیز دچار تضییقات گوناگون است.

*****یادتان میاید مردم انقلاب کردند مال دادند جان دادند بیخوابی کشیدند رنج بردند سختی ها تحمل کردند آش پختند روعن رویش ریختند در بشقاب ریختند قاشق وچنگال گذاشتند که مانند آدم بنشینند وبخورند یکهو چه شد که شما سر وکله ات پیدا شد وهمه را یکجا با دور وبری هاتان به جلو خود کشیدید و بشقاب وچنگال وقایده وقانون را به کناری گذاشتید وشروع به خوردن با چنگ ودندان کردید ودو لپی سه لپی صد ها لپی خوردید خوردید وشکم بالا آوردید ومیخورید ومیخورید ***** حق مردم را له کردید فحشا وفقر وفساد تولید کردید این حق کسانی مانند تو وخاندان زر وزور وتزویر لاریجانی بقول سروش نبود شما دیر آمدید بعد از انقلاب آمدید هیچ سابقه رنج ودردی هم نه دارید نه داشتید وحالا هم که همه چیز بر تر وبالاتر از ملکه انگلیس دارید نخواهید داشت راست میگویی انتخابات فرق چندانی ندارد مگر هفته قبل از دولتیان نبود که به نام بدی مجلس را نامید ؟چه فرق میکند کی در مجلس باشد مگر کاره ای است مانند دنیا مجلس برترین قدرت است زیرا نماینده مستقیم مردم اند؟البته شما نمیتوانید درک کنید که مردم چقدر خصوصا از تو ولاریجانی ها متنفرند ونخواهید دانست که این نیز خواهد گذشت تاریخ عاشق آن چشم وابروی زیبای تو نیست حق راستینت را روزی در کفت مینهد آنگاه متوچه خواهی شد که فرصت طلبی چه بر سرت آورده است اگر شما در راس نشینان تنها اینرا میدانستید که نوکر مردید کارتان به اینجا نمیکشید دین را ویران کردید مردم را ویران کردید با آنهمه در آمد ایران را ویران کردید دست هم بر نمیدارید نگاه به چهار تا مجیز گو ودزد دوروبرتان میکنید فکر میکنید همه چیز همه وقت به همین منوال خواهد گذشت بهتر است برگردی به پاکستان وانقلاب بعدی که شد درست از آغازش با مردم همراهی کنی نه چند سال بعد بیایی وبقول کروبی رشد جهنمی بکنی

این اقا منظورش کدام ایت الله خمینی است همان که خودش را کنار گذاشتند و پسرش را مسموم کردند و نوه اش را تکفیر!؟ بابا حیا و شرف داشتن هم چیز بدی نیست که به انسان گوشزد کند اینگونه در ملاء عام صحبت کردن نه شرط زعامت است و نه دلیل درایت. اگر مهم نیست که معترضان در اتنخابات (ببخشید انتصابات) شرکت کنند پس چرا به زبان میاورید و چرا اقای بروجردی راجلو انداخته اید تا اصاح طلبان را که گروه کوچکی از معترضین هستند را با شما همراه کند. اگر مهم نیست پس چرا شهار میدهید و میگویید "حرف اين داخلی‌های حقيری که می‌گويند، نمی‌آييم يا تحريم می‌کنيم؛ اين‌ها همه شعار است." مگر همین کاری که شما الان دارین میکنید شعار دادن نیست!؟

اگر اتفاقی نخواهد افتاد چرا نگرانید که مبادا مردم نیایند و رای بدهند و کوره رای گیری را گرم کنند؟ صبرکنید تا صبح دولتتان بدمد کاین همه از نتایج سحر است. به نام دین و دیانت ابروی خود و دین من دراوردی تان را برده اید و خجالت هم نمیکشید.

عمو دور و زمونه استفاده از مردم بعنوان گوسفند انتخاباتی گذشته .برو به رهبر حناتون دیگه رنگ نداره.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما