خانه | خبر | اخبارایران

متهم "جاسوسی" برای آمريکا در تلويزيون ايران ظاهر شد

دوشنبه, 1390-09-28 08:20
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

شامگاه يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ تلويزيون دولتی ایران فيلمی از "اعترافات" امير ميرزای حکمتی را که به "جاسوسی" برای سازمان اطلاعات مرکزی آمريکا (سيا) متهم شده است، پخش کرد.

 

در اين فيلم کوتاه، ميرزای حکمتی گفت: " نقشه آمريکايی‌ها برای دستگاه اطلاعاتی ايران اين بود که ابتدا يک‌سری اطلاعات ارزشمند بدهند و بعد که وزارت اطلاعات ايران ديد اين اطلاعات خوب و با ارزش است با من تماس بگيرد تا آن‌ها بتوانند مأموران اطلاعاتی ايران را شناسايی بکنند."

وی افزود: "کسی که تشنه باشد و به او آب بدهی، نمی‌پرسد آب را از کجا آورده‌ای و آب را می‌خورد و می‌گويد خيلی ممنون." اشاره ميرازی حکمتی به علاقمندی سرويس‌های امنيتی برای دريافت اطلاعات است.

در اين فيلم گفته می‌شود: "دستگاه امنيتی ايران بر اين تشنگی اشراف يافت و با ارزشيابی درستی اطلاعات به فرعی‌بودن کار پی برد و با شناسايی مسيرها و راه‌های اعزام فرستاده که حکمتی از آن‌ها عبور کرده بود، پروژه نفوذ را کنترل و مهار کرد."

ایالات متحده آمریکا هنوز درباره این اتهام واکنشی نشان نداده است.

امیر میرزای حکمتی: نقشه آمريکايی‌ها برای دستگاه اطلاعاتی ايران اين بود که ابتدا يک‌سری اطلاعات ارزشمند بدهند و بعد که وزارت اطلاعات ايران ديد اين اطلاعات خوب و با ارزش است با من تماس بگيرد تا آن‌ها بتوانند مأموران اطلاعاتی ايران را شناسايی بکنند

وزارت اطلاعات ايران شنبه ۲۶ آذر اعلام کرده بود يک فرد ايرانی‌تبار را که برای آمريکا "جاسوسی" می‌کرده، بازداشت کرده است.

به گفته اين سازمان امنيتی ايران، ميرازی حکمتی "يکی از تحليل‌گران اطلاعاتی است که سابقه فعاليت در واحدهای اطلاعاتی ارتش آمريکا و حضور در پايگاه‌های نظامی آمريکا در افغانستان و عراق را دارد."

وزارت اطلاعات می‌گويد که اين فرد پس از گذراندن آموزش‌های "پيچيده اطلاعاتی" و ورود به منطقه ضمن جمع‌آوری‌های اطلاعاتی با "سلسله فعاليت‌های هدفمند و برنامه‌ريزی شده" مأموريت خود را آغاز کرد.

در بيانيه وزارت اطلاعات ایران آمده است مأموران امنيتی به هنگام ورود اين فرد به پايگاه بگرام افغانستان وی را شناسايی کرده و زير نظر گرفته‌اند.

بگرام يک پايگاه هوايی ارتش آمريکا در افغانستان است.

وزارت اطلاعات اعلام کرده اين فرد پس از ورود به خاک ايران "تحت تعقيب" بود و " هم‌زمان با آغاز مأموريت جاسوسی‌اش" بازداشت شده است.

امير ميرزای حکمتی در حالی با اتهام جاسوسی روبروست که عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران نيز هفته گذشته اعلام کرده بود که برای ۱۵ نفر به اتهام "جاسوسی برای آمريکا و اسرائيل" کيفرخواست و قرار مجرميت صادر شده است.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

به احتمال قوی این فرد متخصص ارتباطات الکترونیکی است و با روش هکرها هم آشنائی دارد و برای نفوذ در ارتش سایبری ایران و شناسائی هکرهای ایرانی فرستاده شده است.فراموش نکنید که این شخص در عراق و بغداد هم بوده و احتمالا انجا هم فعالیت سایبری داشته و در کنترل و هدایت هوا پیماهای بدون سرنشین هم دخیل بوده است.ضمنا کشتن هکرهای ارتش سایبری و متخصصین الکترونیکی هم مانند پروژه کشتن فیزیک دانان در دستور کار سازمان سیا ، موساد MI6 انگلیس و جاسوسان ترک و عرب وابسته به غرب می باشد.جای تاسف است که چنین اشخاصی با مزدور شدن،باعث سرکوب آزادیخواهان توسط رژیم میشوند و با دسگیری هر جاسوسی ،دولتمردان ماهها بر دهان دمکراتها مهر خاموشی می زنند و بسیاری از آزادیخواهان هم قربانی اعمال ضد بشری این مزدوران میگردند و تاوان نادانی این جاسوسان و حکام مستبد را میدهند.

<اعترافات فیلمی> = ساختگی و از برای فیلم کردن خلق خدا!
اعترافات این جاسوس قلابی را باور کردن مثل این است که قبول کنیم امروز اول فروردین است!

دلم برای این بدبخت هم میسوزد که قربانی سناریوی مسخره حیدر مصلحی شده. اینها ول کن روش های استالین در ساختن اعترافات ساختگی نیستند.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما