خانه | خبر | اخبارایران

پيشنهاد ايران برای تفکيک جنسيتی در طواف کعبه

سه شنبه, 1391-08-09 16:46
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

نماينده رهبر جمهوری اسلامی ايران در امور حج و زيارت به مسئولان عربستان سعودی پيشنهاد کرد جداسازی جنسيتی را در طواف کعبه اجرا کنند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز سه‌شنبه نهم آبان‌ماه حجت‌الاسلام علی قاضی‌عسکر، عضو شورای عالی حج و زيارت ايران در جمع خبرنگاران گفت: "مسئولان عربستان سعودی با انجام تفکيک جنسيتی در طواف خانه کعبه از به‌وجود آمدن برخی مسايل بين خانم‌ها و آقايان جلوگيری کنند تا معنويت انجام طواف بين زائران بيت‌الله الحرام افزايش يابد."

 

وی با بيان اينکه در حال حاضر شرايط طواف اطراف کعبه و برگزاری رمی جمرات (پرتاب کردن سنگ‌ریزه به سوی ابليس در حج) زيبنده مسلمانان و جهان اسلام نيست، افزود: "در اين شرايط که به دليل کمبود جا برخی از مسائل پيش می‌آيد ميزان معنويت بين حجاج کشورهای مختلف اسلامی در زمان انجام طواف هم کاهش می‌يابد."

 

هم‌اکنون ترويج "فرهنگ عفاف" با اعمال سخت‌گيری‌دولت دهم درباره پوشش زنان و اجرای طرح‌های جداسازی جنسيتی از سوی مسئولان جمهوری اسلامی در دانشگاه‌ها، بيمارستان‌های ايران و مکان‌های ديگر از جمله صداوسيما، ادارات دولتی و حتی مهد کودک‌ها نيز انجام می‌شود. 

 

هم‌اکنون ترويج "فرهنگ عفاف" با اعمال سخت‌گيری‌دولت دهم درباره پوشش زنان و اجرای طرح‌های جداسازی جنسيتی از سوی مسئولان جمهوری اسلامی در دانشگاه‌ها، بيمارستان‌های ايران و مکان‌های ديگر از جمله صداوسيما، ادارات دولتی و حتی مهد کودک‌ها نيز انجام می‌شود

راه‌اندازی دانشگاه‌های دخترانه به‌عنوان يکی از راه‌کارهای "اسلامی شدن دانشگاه‌ها"  يکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان وزارت علوم ايران است.

 

اسلامی کردن دانشگاه‌ها هم در تغييرات بنيادين در درس‌های علوم انسانی، هم در برکناری استادان دانشگاه‌ها و هم در جداسازی دختران و پسران در محيط دانشگاهی خود را نشان می‌دهد.

 

انتقال دانشجويان دختر به محل زندگی خود نيز يکی ديگر از برنامه‌های وزارت علوم در اين راستا است.

 

خبرگزاری مهر مهرماه سال جاری به نقل از فرهاد دانشجو، رئيس دانشگاه آزاد اسلامی از انتقال ۱۲ هزار و ۶۰۰ دانشجوی دختر به محل زندگی خود خبر داده بود.

 

رئيس دانشگاه آزاد توضيح داده بود: "اين دانشجويان مجرد به محل زندگی دائم خود منتقل شده و ۹۰ درصد دانشجوهای کارشناسی در استان‌های محل زندگی خود مشغول تحصيل هستند."

 

در همين راستا، ديده‌بان حقوق بشر به‌تازگی از دولت ايران خواسته است به‌شکل فوری سياست‌هايی را که موجب ايجاد محدوديت‌های غيرضروری در آزادی آموزش دانشگاهی برای دانشجويان دانشگاه‌ها به‌ويژه زنان می‌گردد متوقف کند.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

وقتی خود خدا هم در بهشت تفکیک جنیستی کرده یعنی حوری ها یک شهر فرشته ها یک شهر غلامان یک شهر پیرمردها یک شهر پیر زنان یک شهر و زنها هم جوان عایشه همه در یک بیابان برهوت فقظ نماز و روزه هستند چرا نباید کعبه سرزمین وحی تفکیک جنستی نشه امدیم و یک ایت اله اعظما رفت محرم شد بعد رفت خدا خدا یک زن هم جلو ایت اله باشه ایت اله مگر چقدر طاقت داره بعد اگر ایت اله هوسش رفت پهل.ی ان زن شوهر دار که در بغچه هم نیست کمی آزاد تر از چادر هست و اون برجستگی ها کار دست ایت اله داد و خدا این وسط چه تکلیفی داره باید این ایت اله را سنگ سار بکنه یا بفرسته بهشت یا زیر سیبلی در بکنه
چرا باید خدا را در مقابل عمل انجام شده گذاشت که با همه عملش نفهمه چه باید بکنه چرا خدایی که داره یک کهکشان با فاصله میلیون سال نوری میسازه خودش را معطل کار بیخودی بکنه خب تفکیک بکنید در گل حالا خدا دو تا خونه داشته باشه بد هست یک خونه برای زنها یکی هم برای مردها

این رهبر؟! نادان را ولش کنی خدا را هم استغفرالله رهنمود شده و تفکیک جنسی در روز جزا، که تجمع حج نشانه ای کوچک آن است، را به درگاهش پیشنهاد خواهد داد! به عبارت دیگر موش به سوراخ نمیرفت جارویی هم به آن بست!

حتما ***یکی از سردمداران رژیم که از سفر حج برگشته گزارش داده که در هنگام طواق دست مردی به او خورده و حالا رژیم نمی داند چگونه ان مرد را پیدا کند و به خاطر هتک حرمت و زنای غیر محسنه سنگسار کند. در نتیجه برای جلوگیری از این گونه اعمال منافی عفت دارند راهکار ارایه میدهند انهم برای یک کشوری که سرانش با سران جمهوری اسلامی زیر یک سقف نمینشینند!

با این رویه تعجب نمیکنم اگر روزی پیاده رو هاهم تفکیک جنسیتی بشن . . یا مثلا دم در یک پارک ببینیم رو تابلو نوشته روزهای فرد خانمها و روزهای زوج آقایان . .

وقتى اين جور خبرى را مى خوانم اول كلى مى خندم ولى بعدش دلم به حال بشريت مى سوزه كه امورش افتاده دست اين جور .....

یعنی موقع طواف ( دور مکه چرخیدن )ممکنه حجاج همدیگر و انگشت کنند یا به زنا تجاوز کنند . من پیشنهاد میکنم شورت و کرست فلزی درست کنند با قفل که موقع ورود به مکه کلیدش و بدهند دست شر ته ها (پلیس ) تا خدا و ول نکنند . بچسبند بهم . در ضمن راجب همجنس گرا ها هم باید فکری کرد . درود بر رهبر فرزانه

ببینید اسلامگرایان ایرانی را که از نظر تحجر هم از عربستانی ها هم جلو زده اند برای تمام این کارها روزی خودتان و دینتان باید جواب پس بدهید در ایران بعد از حکومت اسلام و اسلامگرایان ادمکش متحجر باید فکر اساسی بشود باید برای همیشه ایران و نسلهای بعدی ایرانی را از این **** متحجر راهی بخشید که همان غیر قانونی کردن هر دو در ایران است 1400 سال تحجر 32 هزار اماده زاده رقم سر به اسمان زده مسجد ها وووو تا به کی باید قربانی شد و نظاره گر بود

خدا هم مشمول امر به معروف و نهي از منكر اينا قرار گرفت تا حواس كار دستش بياد _نعوذبالله

کم با کاراشون دین و اسلام و اعتقادات رو تو ایران خراب کردند...طرحای قشنگشون و به کشور های دیگه هم پیشنهاد میدن...ناراحتم برای خودم و همه مسلمونا...

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما