خانه

عشق سالهای سایبر

یکشنبه, 1391-12-20 22:37
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

مانا نیستانی

Share this
Share/Save/Bookmark

این مطلب را که راجع به خانم ها نوشته شده بخوانید و خود قضاوت کنید.
فرداست که ایشان بار و بندیلش را بر دارد و تحت نام "تابو شکن" به خارج از کشور آید.
,,,«پوریا عالمی» که حتمن خیلی هم آدم دوست‌داشتنی است و سیبیل‌های باحالی هم داره و تازگی‌های هم از زندان اومده... در روزنامه شرق به مناسبت روز زن آوره:
هشتم- در سال جدید همچون سال‌های گذشته زنان یا زیبا هستند و ازدواج می‌کنند یا باهوش هستند و شغل مناسبی پیدا خواهند کرد. در غیراین‌صورت می‌توانند افسردگی بگیرند و بعد از مدتی فمینیست شوند!,,,
( منبع : نیما٬ تریبون زمانه)

عشق رو میشد با یک بوسه ، یا دو ماهی ٬ یا دو پرنده،و یا دو قلب ، یا دو حلقه انگشتر، و...نشون داد. لازم بود حتما دو آدم عریان سوار هم کنید؟
خودت یکسال پیش وقتی گلشیفته خودشیفته شد در سری کله مربعی ها(پنجم) مسخرش کردید.یه دفعه چی شد سر از پریود درآورید.
همنشین بد٬ دوستان جدید, یا به به و چه چه های مردم و سر از ابرها در آوردن.
غرور و بدمستی و... بقیه ماجرا.
مردم در داخل ایرون و با مشکل سفرهء بی نون٬ غم نان دارند و درد شکم و جیب خالی٬ اما شما ها در اینجا چسپیدین به زیر شکم و غرق در عالم هپروت با فانتزی های غیر متعارف.بعد عکس العمل ها میشود این ها.
ترک عادت سخت است.اما گاه گاهی لازم .
من اگر بودم برای در اومدن ازاین حال،و خالی کردن بادها٬ میرفتم جلو آینه و بخودم میگفتم: ببین! ستار بهشتی ها در ایران می میرند و تو اینجا جایزه ها رو درو میکنی ,هی٬هی...

در بيانيه امروز سازمان ملل آمده است: "کميسيون از دولت‌ها می‌خواهد با تمام قدرت تمامی اشکال خشونت عليه زنان و دختران را محکوم کنند"

یعنی چه حرفی پشت این طرحه که من هنوز نگرفتم؟! یعنی "سرعت اینترنت ما رو گا...؟!" یا چیز دیگه؟!

خدا به مادر و خواهر وهمسر و دختر هاشان رحم کند. اگر به خدا و مادر و خواهر و زن و دختر اعتقاد داشته باشند.این جماعت پرنو خوان و پرنونگار .واقعا حیف است.
در دیزی باز است.اما حیای گربه کچا رفته!

لازم نیست کاریکاتوری از کامنت های ایرانی ها در جامعه مجازی کشیده بشه ، حداقل اگر همین حرکت آقای نیستانی باعث بشه که ما تو این صفحه با هم تمرین دیالوگ داشته باشیم باز هم خوب هست و مفید ! اما بهتر هست که شما بین فحاشی و انتقاد تفکیک قائل بشید و درست قضاوت کنید تا رژیم جمهوری اسلامی به امثال ما نخنده که مخالفهاش در یک بحث معمولی هم نمی تونند با هم کنار بیان و با خیال راحت به بخور بخور ادامه بده
و
اما انتقاد من به آقای نیستانی این هست که وقتی هر چند ماه یک بار اینترنت در ایران یک تحولی پیدا می کنه و شما مجبوری کلی هزینه بکنی وقت بذاری اعصاب خورد کنی ، تا با این بازیهای جدید رژیم خودت رو هماهنگ کنی طوری که در زمان محدودت با کلی گرفتاری مادی حتی نتونی یک تحقیق ساده در اینترنت انجام بدی و با فیلتر شکن های دایما لنگ و داغون فری گیت و سایفون و نمی دونم هر چی که هست یه صفحه رو مثل آدم باز کنی ... خیلی زور داره که اولین چیزی که به ذهن کسی می رسه این برداشت ها باشه
اون هم وقتی که معمولا این افراد خودشون این شرایط را چشیدند و حالا یادشون رفته

اگه بخوام کمی افراط کنم باید بگم که امثال شما ها که فقط چاکرم نوکرم بلد هستید مصداق بارز کسانی هستید که فروم در گریز از آزادی اونها را به انتقاد می گیره و شماها واقعا مصداق بارز بسیجی های ولایت محور هستید !

مرسی مانا جان...

خوبه که مانا به این کامنتها اهمیت نمیده و هر روز بهتر از دیروز به کارش ادامه میده. اگر میخواستی یک کاریکاتور در مورد کامنت ها و گفتگوهای مجازی ایرانیان بکشی چه شکلی میشد؟ نمیتونم تصور کنم!
پاینده و شاد و پیروز باشی مانا نیستانی.

لومپن های سکس محور٬با فرهنگ شرّ و چاله میدونی و چاقو و قداره ٬قبلا زیر چترحمایتی ساوواک و واواک و حوزه و روضه عربده میکشیدند.طبعا بخشی از آنها همراه این پنج میلیون مهاجر به این ور آب راه یافتند. و چترهای حمایتی جدیدی برای خود جستن.با همه تلاشی که در اختفای عقبه خود دارند.باز دم خروس پیداست.

حداقل کسانیکه رادیو زمانه می خوانند کمتر اهل این حرفها هستند فکر کنم آقای نیستانی بعد از اون کار شاهکارتون در پریود با استادان بزرگ و پر مغز مملکت که جاشون واقعا خالیه و تو توهم تو در و دیوار دارند می خورند ، و این کار .... یواش یواش تو مجله پلی بوی هم کارتون بکشی ، اگه چیزی به ذهنت نمی رسه می شه منتظر یک ایده جالب باشی

عشق با سکس فرق دارد! همانطور رومانتیک با اروتیک یا لومپن با عاشق

ارسال کردن دیدگاه جدید

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما