خانه

راکت تنیس آقای مشعل

پنجشنبه, 1391-09-02 22:31
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

مانا نیستانی

Share this
Share/Save/Bookmark

می توانید با عملکرد های حکومت اسلامی در یران موافق یا مخالف باشید و به همین ترتیب با عملکردهای حکومت های فلسطینی موافق یا مخالف باشید. ولی این واقعیت که همیشه حمله های موشکی اسرائیلی بیشترین تلفات را بر غیرنظامیان فلسطینی تحمیل کرده است واقعیتی عینی و اماری است. از با این مقدمه استناج من این است که این کاریکاتور شما ان طور که من ان را می بینم نفرت اور است.

کابر مهمان 09/05/1391 - 05:49.
دقیقاً همینطوریه که میگی. جنگ طلبی در خون اسلامه!
دلیلش هم اینه که اسلام سازنده نیست، مفت خوره، در نتیجه برای بقا مجبوره بجنگ روی بیاره!
آذرخش

از دیدن این کاریکاتور و بویژه از پیام های طرفدار آن احساس شرم کردم. جنایت 60 ساله صهیونیست ها بر علیه مردم فلسطین اینقدر دردناک است که ایندفعه خانم کلینتون هم از ترس افکار عمومی جهان خودش دست به کار شد و اسراییل را وادار به آتش بس کرد. اگر ذره ای شرافت و انسانیت در کسی مانده باشد فلسطینیان و دولت به حق و قانونی اشان را محکوم نمی کند. حتی حیوانات هم اگر در شرایط مشابهی باشند از خود دفاع می کنند. ضمنا حماس جنگ را شروع نکرد. اسراییل با ترور جعبری این جنگ نابرابر را شروع کرد. موشک های حماس احتمالا از قطعات ایرانی ولی مونتاژ خودشان باشد و تنها جنبه نمادین دارد و الا که باید بیشتر موثر باشد. برای قضاوت عادلانه بهتر است مقایسه ای بین کشته شدگان دو طرف داشته باشید. ولی ای کسانی که طرفدار اسراییل هستید بدانید که اسراییل می خواست با این جنک توان موشکی ایران را محاسبه کند و دیر نخواهد بود که حمله اصلی را به ایران داشته باشد. ببینیم وقتی زن و بچه های خودتان هم توسط اسراییل بمباران شدند باز هم از او طرفداری میکنید. فعلا که غزه مظلوم سپر بلای ما شده است.

اگر فلسطینیها محاصره هستند و غذا گیرشان نمیاد پس چطوریه که این همه موشک دارند که باهاش میتوانند به اسرییل حمله کنند و جنگ شروع کنند؟ این یک دروغه برای مظلوم گرایی. گرسنه نیستن که هیچی خیلی هم زندگی راحتی دارند که البته هر چند وقت یک بار چون به خاطر عقاید اسلامیشان به اسراییل حمله میکنند یک کمی دچار جنگ و بمباران میشن. که این در همه کشورهای جنگ طلب اسلامی عادیه. در ایران همه به خاطر جنگ طلبی مسلمانان (هم عراقی و هم ایرانی) هشت سال مردم در عذاب بودند.
چرا میخواهند اسراییل محاصره دریایی را قطع کنه؟ فقط یک دلیل داره. برای اینکه کشتیهای سوریه و جمهوری اسلامی راحت تر بتونن بمب و موشک بیشتری برای غزه که جبهه اول لشگر متجاوز اسلام بر علیه اسراییل است بفرستند. به اندازه کافی همه احتیاجاتشان از مرزهای زمینی بهشان میرسه.
چرا مدام ناله میکنند که در محاصره هستند؟ مگر نه اینکه مصر مرز دارند؟چرا مصریها اجازه نمیدن که مرز مصر و غزه باز بشه و برای این مردم کمک های مردمی ! ( یعنی آن نوع کمکهایی که مسلمانان جنگ افروز میخواهند!) فرستاده بشه؟ چون سران مصری میترسن اسلامگرایان افراطی مصری برای سران حماس موشک بفرستند و نمیخواهند به طور مستقیم در جنگ افروزی در منطقه شرکت کنند. آمریکا همانطور که به همراه اروپا سالهاست که ملیونها دلار به فلسطینیها کمک میکنه که مدرسه و دوا و دکتر و خیلی چیزهای دیگر برای مردم غزه مجانی است به مصر و چند کشور مسلمان دیگر هم سالیانه ملیونها دلار کمک مالی میکند که مصریها نمیخواهند این کمکهای مالی را از دست بدهند.
چرا هیچ مسلمانی در دنیا به مصر اعتراض نمیکنه که چرا مرزهایش را به روی مردم غزه بسته؟ مگر نه اینکه غزه تا قبل از جنگ 1967 که در حمله مصر (و چند کشور عربی دیگر) به دست اسراییل افتاد جزوی از مصر بود؟ چون نمیخواهند یک کشور اسلامی مثل مصر مورد اعتراض قرار بگیره و مجبور بشه بر ضد منافع ملی و آسایش مردمانش حرفی بزنه. اعتراض به اسراییل و متهم کردن اسراییل خیلی راحت تره و با عقاید اسلامی هم بهتر جورد در میاد!

در جواب :آذرخش - اینقدر آسمون ریسمون بافتی که آخرش از اسد جانبداری کنی!!
ضمنا این کاریکاتور دقیق ترین توصیفی بود که میشد کرد.

دقیقاً همینطوره!
نه تنها مشعل، یا فلسطینیها، بلکه کل مسلمانها همینطورین!
در سوریه هم مخالفین اسد بجه ها رو خودشون میکشن و مینویسن پای بشار اسد!
اصولاً سنگر گرفتن پشت زنها و بچه ها از خصوصیت مسلمانهاست!
آذرخش

*** چطور میشه اسراییل و حماس را در شرایط برابر قرار داد و یکسان از هر دو انتقاد کرد ؟؟؟؟!!!!! کسی که این کار را می کند یا وجدان ندارد یا سواد تاریخی . علت همه این مصایب اسراییله .و حماس معلوله . جناب کاریکاتوریست لابد انتظار دارد مردم فلسطین که ده ها سال در تحقیر و آوارگی و فقز و رنج و نسل کشی سر کردند بقیه اراضی شان را هم تقدیم اسراییل کنند تا برایشان کبوتر صلح و بادکنک بکشد؟؟!!***

چرا میگید این کاریکاتور نفرت انگیزه؟ اتفاقا خیلی عالی داره انگشت میذاره روی وجدان و احساس مخاطب. حماس از زنها و بچه ها به عنوان وسیله ای برای مظلوم نمایی استفاده میکنه. ضمنا این کاریکاتور موضعی در حمایت از اسرائیل نداره. فقط داره عکس العمل فرصت طلبانه ی حماس رو نشون میده.

عالی بود

در ایران اتفاقی نیفتاده ول یاجناس گران شده و مردم به سر و کله خود میزنند و اجناس احتکار و گران فروشی میکند مردم غزه بیش از دهها سال د رمحاصره زمینی دریائی و بیکار ی و زیر باران بمباران هستند مردم بی خیال نمیتوانند تصور شرایط سخت مردم فلسطین را داشته باشند .لذا مردم و نظر دهندگان باید آگاهی بیشتر داشته باند ترور و جنگ هم خوب نیست ولی مقاومتدر مقابل ظلم ضروری است

من کاملا موافقم
مرسی مانا جان
کسی در جنایت کار بودن حماس و مابقی همکارانش شکی نداره!

متاسفانه فکر میکنی که راه رو درست میری. اما برای هدف اشتباه به وسیله اشتباه متوسل شدی. امیدوارم روزی ببینم که برای حقیقت کار کنی

کارهایت را دوست دارم. اما این یکی را شرمنده. نفرت انگیز بود

پاسخ به دیدگاه بالا: ******اگر فضای زیادی در غزه نیست پس حماس غلط میکند که موشک پرانی میکند! مگر نمیداند که جواب موشک موشک است قرار هم نیست که از غزه موشک به اسرائیل پرتاب شود و اسرائیل جواب آنرا در افریقا بدهد!! حماس قاتل اصلی مردم فلسطین است و به بهانه مبارزه با اسرائیل و ایجاد کشور مستقل فلسطین مردم فلسطین را به کشتن میدهد. حماس فقط برای تامین مالی نوکر خامنه ای است و بهای این نوکری را فلسطینی ها با جانشان میدهند!! محاصره غزه پاسخ اسرائیل به حماس است اگر حماس از غزه بیرون برود محاصره معنی ندارد. موافق اقدامات اسرائیل نیستم اما حماس، غزه را سپر خود کرده است و مطلقا به جان مردم فلسطین اهمیتی نمیدهد.

نه موافق نیستم آقای نیستانی! به نظرم در این طرح از جاده ی انصاف فاصله گرفتید. نوع نگاه ما به مساله ی فلسطین و اسراییل را چند لحظه کنار بذارید؛ بالاخره فلسطینی ها هم حق دارند از خودشون دفاع کنند...

اﮔﺮ ﻓﻠﺴﻂﻴﻦ اﺷﻐﺎﻟﻪ و ﻏﺰﻩ ﺑﺎﺭﻳﻜﻪ و ﺗﺤﺖ ﺗﺪاﺑﻴﺮ و ﺑﮕﻴﺮ ﻭﺑﺒﻨﺪ. ﭘﺲ اﻳﻦ ﻣﻮﺷﻚ ﻫﺎ ﭼﻂﻮﺭ ﺭﺳﻴﺪﻩ ﺩﺳﺘﺸﻮﻥ?

من نظر شما رو رد میکنم، هر جای دیگه دنیا که این اتفاقها می افتاد من هم میگفتم از مردم داره استفاده ابزاری میشه، ولی در فلستین نه، چون جنگ دقیقا داخل شهره، شما وسعت غزه رو حساب کنین، فضای زیادی نیست، پس فاصله زیادی بین منطقه نظامی و غیر نظامی نمیمونه، گذشته از اون اسراییل هم فرق زیادی نمیزاره( دقت دارین که غزه چند وقته در محاصره است؟آیا این محاصره فقط برای دولت بوده؟)
مسعود

آقای نیستانی لطفاً به این متن ، خارج از کادر سیاست نگاه کن آقای نیستانی صریح می گویم"انسان" باش تا به ملزومات و ضرورتهای نگرش انسانی پایبند باشی. آیا این منطق در قاموس هیچ انسانی می تواند توجیه شود که عده ای جنایتگر با بمب و موشک انسانهایی را با وحشیگری تمام در خانه هایشان سرکوب کرده و سقف خانه ها را بر سر ساکنان شان خراب می کنند و کودکان را بیرحمانه به خاک و خون می کشند و ادعای مدنیت میکنند و با پیشرفته ترین و مخرب ترین سلاحها قصد نابودی مردمی که گناهشان زندگی در سرزمین اجدادی شان است ، را دارند....... و تو .... بله تو! آقای نیستانی چرا جانب قاتلین را می گیری. آقای نیستانی اصلاً فکر کردی که با این *** کاریکاتور ، تو کجای این معرکه قرار داری؟ **** لااقل از وجدان های بیدار میلیونها اروپایی که به این کودک کشی متعصبین یهودی اعتراض کرده اند،درس بگیر . اگر خود را مخالف تعصب دینی و مذهبی می دانی (یا نشان می دهی!) حق نداری چوب زیر بغل خالقین "دیریاسین " بگذاری و وسمه بر ابروی قاتلان بکشی و چهره کریه کودک کشان متعصب یهودی(و البته پولدار!) را تزیین و گریم کنی. ببین کجایی و کجا داری می روی؟****

ارسال کردن دیدگاه جدید

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما