خانه

بندبازی بشار اسد

پنجشنبه, 1391-04-29 14:22
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

مانا نیستانی

Share this
Share/Save/Bookmark

آنچه به فرو غلطیدن بشار جانی زمان می دهد!همانا شیاد و شیطان زمانه -وجد جنایتکاران وخونخوران و حامی آنان جاده صاف کن ضد مسیح سوم نشسته در کاخ سراسر جرم وجنایت وخیانت و فساد کرملین است؟همونی که با عضویت در دستگاه جهنمی کا گ ب با جاسوسی و آدم فروشی وقتل خیانت به هموطنان وحتی همکاران ودر نهایت به کشورش یک شبه ره به قدرت وثروت گشود!!!این جاسوس تبعیدی وعضو نالایق با خود فروشی وکشور فروشی وزد وبند باسیاست گذاران جهانی به جایگاهی رسید.که فقط باید در افسانه جستحو کرد.(نه هیکلی نه شکل وشمایلی نه دانشی نه درایتی نه سیاستی و...)این ضدمسیح روباه مانند وروباه صفت با حمایت از خونخورانی چون قذافی اسد -کیم اون-و...نه در کشتار صدها هزلر بلکه به سه نسل در سوریه -سه نسل در لیبی -سه نسل در کره شمالی -چهار نسل در کوبا - سه نسل در جمهورهای استقلال نیافته ذر روسیه -سه نسل مردم بزرگ روسیه و...... به آمال وآرزوهای آنها خیانت نمود.تمامی مردم را در کشورهای خودشان از آزاذی ودمکراسی و حقوق اولیه بشری محروم کرد؟ آن عزیزان بدون تحقق خواسته هایشان و زبان در کام از دنیا رفتن؟ بر مردم جهان واجب است این شیاد وشیطان وضد مسیح تکیه زده بر کاخ خون وجنایت که ناقض آشکار حقوق بشریت می باشد؟از اریکه قدرت به زیر کشید.تا نسل های بعدی از شر این شرور وحشی در امان باشند. مرگ او رستاخیزی برای بشریت است.با رفتن او به گنداب زباله بشار که هیچ؟ جهان از دست جباران آسوده خواهد شد.

جنگ 72 ملت.معاوم نیست کی داره کیو میکشه مزدوران اجیر آفریقایی با هزینه سعودی مردم رو یا حکومت سوریه با سلاح سنگین مردم.یا اصلا مردم هم قیام کردن یا شایدم هر 3.داوری جانبدارانه آدم را شریک جرم میکنه ها.هم اخلاق و انصاف اینو میگه هم قرآن و دین.

جو زدگیه سیاسی ، بدبختیه ملت های جهان سوم چون حالا اسد با آخوندها خوبه پس لزوما" باید مخالفش بود ؟ این چه دیدگاهیه ؟**** . دارید از وحشی های طرفدار القاعده و بنیادگراهای ***دفاع میکنید که سوریه رو تا چند وقت دیگه از افغانستان زمان طالبان هم بدبخت تر میکنند .

کارهات نشون میدن فوق العاده ای آقای نیستانی
بعنوان یه هموطن بهت افتخار می کنم

امریکا دوست داره توجه جهان به سوریه جلب بشه شما هم داخل برنامه امریکا هستید****

برداراسد جانی و سلطان مصباح و ياران بنوبت .....

بینش در مورد تروریستها رو از کجا بدست اووردم؟!!!
مثل اینکه پات بزمین چسبیده نیست؟!
این بمب گذاریها و انفجارهای انتحاری حاکی از چیه؟؟ و کی انجام میده؟؟!

تقصیر خودت نیست! هنوز نمیدونی سکولاریسم یعنی چه!

***فکر میکنی‌ کسی‌ نمی‌فهمه که هی‌ حکومت سکولار حکومت سکولار میکنی‌؟ *** تروریست به کسانی‌ میگن که جرات اجازه دادن برگزاری یک انتخابات آزاد تحت نظارت سازمان‌های بین المللی رو هم ندارند، و بعد مردم خودشان رو میکشند و بچهای زیر ده ساله را رو تکه تکه می‌کنند؟ بفهم چی‌ میگی‌. تو مواظب باش مردم بلای که سر قذافی در آوردند، سر مرتضوی نقدی، مجتبی و باباش و طائب نیارند. متأسفانه فکر کردن بهش هم دل‌ خنک کننده است دنیای عجیبی‌ است، قلب اسلام (خامنه ایی) با چین و روسیه کمونیست حمایت از جلادان بچه مسلمان کش سوریه میکند و جلادان منفجر شده را شهید می‌خواند.

سپاه خودش به موقش دخل بشار رو میاره دوستان، چون اگر زنده بگیرنش برای همسنگری های سپاه قدس رسوایی بزرگی محسوب میشه این کشتار.

سوال اينجاست كه زباله داني تاريخ خاور ميانه بعد از اسد ، ظرفيت پذيرش ديگر پسمانده هاي اين منطقه را خواهد داشت يا پر خواهد شد ؟

آخ خدا،

چقدر لذت می‌برم میبینم این دیکتاتور‌ها دونه دونه به درک واصل می‌شند، آخ خدا زودتر نوبت سردمداران دزد جمهوری اسلامی رو هم برسون و ۱ دنیا رو از دست اینا
نجات بده.

این همان کاریست که نوری و خاتمی و جبهه مشارکت و نهضت آزادیو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی دیگر اصلاح طلبان ایران که به اندازه ی اسد دذستشان به خون آغشته است هم دارند می کنند اما در ایران سکولار همه ی اینها در برابر عدالت محاکمه می شوند

اسد بدبخت ترسو نتوانست بلندیهای جلان را از اسراییل پس بگره ولی مردم خود را قتلوعام کرد سقوط او حتمیست و جایش مثل قذافی در فاظلاب و بعد ازاو نوبت حاکمان مادامالعر دیگر خاورمیانه است

بدون شرح!
از فرمایشات کاربر مهمان در تاریخ پنجشنبه, 04/29/1391 - 17:01
بیاری خدا.......حکومت سکولار سوریه همچنان پابرجا خواهد ماند

اسد رفتنیه،سوریه ویران موندنی.

که اینطور دوست داری، دوست داری اینجوری فکر کنی‌. بفرمایید این بینش و اطلاعات دقیق در مورد تروریستها را از کجا آورده اید در سازمان اطلاعاتی‌ سوریه مشغول هستید؟ یک سوال دیگه لطفا آیا مسئولیت دفاع، حفاظت و برخورد دولت سوریه در برابر تجاوز کشتار جنایت تروریستها با کیست؟ نکند مردم باید از خودشون دفاع کنند نکته همینجاست کاربر مهمان بر فرض تایید سخنان *** شما دولتی که عرضهٔ دفاع در برابر تروریست را ندارد (حتی بر فرض دخالت استکبار )باید کنار برود

نه همچین هم نیست. بیاری خدا دخل تروریستها که با حمایت نوکران امریکا (ترکیه و عربستان سعودی) دارن مردم سوریه رو میکشن رو در میاره و حکومت سکولار سوریه همچنان پابرجا خواهد ماند!
بکوری چشم تروریستهای وهابی مورد حمایت امریکا!

ارسال کردن دیدگاه جدید

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما