خانه | گوی‌سياست

خامنه‌ای از واقعیت‌پنداری تا واقعیت‌سازی

پنجشنبه, 1391-05-05 12:22
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ
گفت‌وگوی سراج الدین میردامادی با محمدجواد اکبرین

سراج الدین میردامادی − آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام، وضع اقتصادی و سیاسی حکومتش را مستحکم و در عوض وضع غرب را سست و لرزان توصیف کرده است.

او گفته است: «مشکلات اقتصادی کشورهای غربی با مشکلات اقتصادی کشور ما تفاوت اساسی دارد زيرا مشکلات ما همانند مشکلات گروه کوهنوردی است که در حال حرکت به سمت قله، دچار مشکلاتی می‌شود اما حرکتش همچنان ادامه دارد در حالی که مشکلات اقتصادی غرب همانند اتوبوسی است که در زير بهمن مانده است.»
 
گفت‌وگو با محمد جواد اکبرین
 
در مورد سخنان روز دوم مرداد رهبر حکومت اسلامی با محمد جواد اکبرین، روزنامه‌نگار و دین‌پژوه در پاریس کفت‌وگو کرده‌ام.
 
 
 
 
 
تحلیل شما در باره‌ی اظهارات اخیر آیت‌الله خامنه‌ای، به ویژه در حوزه‌ی اقتصادی که مردم در آن مشکلات اقتصادی را به صورت ملموس و عینی مشاهده می‌کنند، چیست؟
 
محمد جواد اکبرین: به نظر من، مهم‌ترین نکته‌ای که آقای خامنه‌ای در این محور مطرح کرده، مسئله‌ی "واقعیت‌پنداری" است (این تعبیر‌ خودشان است). می‌گوید گزارش‌ها درباره گرانی‌ها و فشارهایی که دارد به مردم می‌آید و گزارش‌هایی که در آنها سقوط اقتصادی کشور مطرح می‌شود، القای غربی‌ها هستند و بخش‌هایی در داخل نظام دچار "واقعیت‌پنداری" شده‌اند و گمان کرده‌اند که این‌ها واقعیت است.
 
آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی اخیرشان ده‌ها بار از کلمه‌ی "واقعیت" استفاده کرد و ده‌ها بار از جمله‌ی «واقعیت این است که» استفاده کرد. اگر به این سخنرانی مراجعه کنید، این نکته بسیار جلب توجه می‌کند. می‌توان این‌ برداشت را کرد که آقای خامنه‌ای تصمیم به نوعی واقعیت‌سازی گرفته است. یعنی بر خلاف آن‌چه او واقعیت‌پنداری توصیف می‌کند و غربی‌ها را به القای یک‌سری واقعیت‌ها و بخشی از داخل را به تحت تأثیر غرب قرار گرفتن متهم می‌کند، خود او هم تصمیم دارد یک واقعیت‌سازی کند.
 
محمدجواد اکبرین:
«واقعیتی که رهبر جمهوری اسلامی تعریف می‌کند، این است که کشور در حال پیشرفت است و به تعبیر ایشان غرب به مراتب ضعیف‌تر شده است. دقیقاً ایشان غرب را به عنوان قدرتی که به مراتب ضعیف‌تر شده، توصیف می‌کند و معتقد است جمهوری اسلامی به مراتب قوی‌تر شده و حتی آن‌قدر قوی شده که می‌تواند سیاست‌های کنترل جمعیت‌اش را تغییر بدهد و جمعیت کشور را افزایش بدهد و مهم‌ترین نکته‌ای که ایشان در این باب مطرح می‌کند این است که می‌گوید: «در گذشته گردنه‌هایی سخت‌تر از این وجود داشت که ما عبور کردیم». در حالی‌که ناظران سه دهه‌ی گذشته‌ی ایران معتقدند که از این گردنه سخت‌تر تاکنون وجود نداشته است.»
واقعیتی که ایشان تعریف می‌کند، این است که کشور در حال پیشرفت است و به تعبیر ایشان غرب به مراتب ضعیف‌تر شده است. دقیقاً ایشان غرب را به عنوان قدرتی که به مراتب ضعیف‌تر شده، توصیف می‌کند و معتقد است جمهوری اسلامی به مراتب قوی‌تر شده و حتی آن‌قدر قوی شده که می‌تواند سیاست‌های کنترل جمعیت‌اش را تغییر بدهد و جمعیت کشور را افزایش بدهد و مهم‌ترین نکته‌ای که ایشان در این باب مطرح می‌کند این است که می‌گوید: «در گذشته گردنه‌هایی سخت‌تر از این وجود داشت که ما عبور کردیم». در حالی‌که ناظران سه دهه‌ی گذشته‌ی ایران معتقدند که از این گردنه سخت‌تر تاکنون وجود نداشته است.
 
در جایی آیت‌الله خامنه‌ای از «آرمان‌گرایی با واقع‌بینی» سخن می‌گوید. به نظر شما منظور ایشان از این واژه چیست؟
 
من این واژه را بیشتر دفاع آیت‌الله خامنه‌ای در برابر یک‌سری حملات دوستان‌شان می‌دانم. در گزارش‌های طی روزهای گذشته آمده که برخی، از جمله خطیب نماز جمعه‌ی تهران، آقای صدیقی گفته‌اند که «برخی از مسئولان دارند رهبر را ملامت می‌کنند». معنایش این است که ایشان در میان نزدیکان خودش هم مورد انتقاد قرار گرفته و احتمالاً متهم به آرمان‌گرایی و دوری از واقع‌بینی شده است. بر اساس توصیفی که آقای صدیقی می‌کند، آن‌ها آیت‌الله خامنه‌ای را متهم کرده‌اند به این‌که بر روی شعارهای خودش ایستاده و واقعیت موجود را که سقوط سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی است، ندیده می‌گیرد.
 
آیت‌الله خامنه‌ای برای این‌که بگوید که خیر، من آدم واقع‌بینی هستم و برای این‌که بگوید من وضعیت موجود را می‌بینیم و در عین حال آرمان‌گرا هستم، چندین‌بار از ترکیب آرمان‌گرایی و واقع‌بینی در صحبت خودش استفاده کرد. ضمن این‌که البته می‌تواند توصیه‌ای هم به دولت احمدی‌نژاد باشد. دولتی که در برخی از موارد متهم شده به این‌که فقط شعار می‌دهد، عمل نمی‌کند، واقعیت‌ها را ندیده می‌گیرد و سیاست‌هایی را در پیش می‌گیرد که وضعیت اقتصادی را پیچیده‌تر می‌کند.
 
آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود، سیاست‌های هسته‌ای دوره‌ی اصلاحات را به سختی به چالش کشیده‌اند. ولی شایعاتی در روزها و ماه‌های اخیر مطرح بود مبنی بر این‌که با به بن‌بست رسیدن پرونده‌ی هسته‌ای، آیت‌الله خامنه‌ای تمایل نشان داد‌ه‌اند که آقای هاشمی رفسنجانی و تیم هسته‌ای ایشان و بخشی از اصلاح‌طلبان وارد این عرصه بشوند و آن‌ها کار را بر عهده بگیرند. آیا به نظر نمی‌رسد که این اظهارات مهر بطلانی بر آن شنیده‌ها و شایعات باشد؟
 
دقیقاً همین‌طور است. از قضا غیبت آقای هاشمی رفسنجانی در نشست مهمی مثل این نشست که همه‌ی کارگزاران نظام حضور داشتند، معنای ویژه‌ای داشت. آقای هاشمی رفسنجانی در سخنرانی‌ها یا مصاحبه‌هایی که در ماه‌های اخیر از ایشان منتشر شده، نسبت به وضعیت کنونی و بحرانی که کشور را به خاطر سیاست‌های حاکم فرا گرفته است، هشدار داده بودند. اما آقای خامنه‌ای در سخنرانی دیروز خود، دو نکته‌ی کلیدی در واکنش به این اظهارات و آن شایعاتی که شما در پرسشتان به آن اشاره کردید، مطرح کرده است:
 
یکی این‌که آقای خامنه‌ای گفته است: «ما از سال ۸۸ و ماجرای ۱۸ تیر و.. عبور کردیم و بسیار قوی‌تر از سابق شدیم». این به معنای آن است که اعتراضاتی که در گذشته به سیاست‌های حاکم در جمهوری اسلامی مطرح می‌شد را ایشان کماکان ناشنیده گرفته و آن‌ها را بر خلاف برخی از شایعات، مطلقاً به رسمیت نمی‌شناسد و معتقد است که با سرکوب اعتراضات، بسیار هم قوی‌تر شده‌اند.
 
«من این سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی را از جهت تصریحاتی که در آن مطرح شده و با توجه به شایعاتی که در ماه‌های اخیر مطرح بودند، بسیار سخنرانی استراتژیکی می‌دانم و معتقدم که سیاست‌های کلی نظام در مقابل فشارهای هسته‌ای از خارج و اعتراضات داخل، در این سخنرانی تبیین شده و به نظر من، تحلیل‌گران، به ویژه بخش اصلاح‌طلب تحلیل‌گران، باید این سخنان آقای خامنه‌ای را برای حرکت آینده‌ی خودشان جدی بگیرند.»
بخش دومی که مورد تاکید ایشان قرار گرفته، این است که «ما تجدیدنظر نمی‌کنیم». اگر دوران اصلاحات برای برخی الگوست و شایعاتی منتشر شده که دارند به همان روش‌های دوران اصلاحات برمی‌گردند، آقای خامنه‌ای تصریح کرده که آن دوران، دوران تملق نسبت به امریکا و غرب و عقب‌نشینی در برابر آن‌ها بوده است. ایشان گفته که «آن دوران به قدری بد بوده که من خودم مجبور شدم وارد میدان بشوم». معنای این آن است که آقای خامنه‌ای به کلی سیاست‌های دوره‌ی اصلاحات را در عرصه‌ی هسته‌ای قبول ندارد و تصریح هم کرده که تجدیدنظر نمی‌کنند.
 
من این سخنرانی را از جهت تصریحاتی که در آن مطرح شده و با توجه به شایعاتی که در ماه‌های اخیر مطرح بودند، بسیار سخنرانی استراتژیکی می‌دانم و معتقدم که سیاست‌های کلی نظام در مقابل فشارهای هسته‌ای از خارج و اعتراضات داخل، در این سخنرانی تبیین شده و به نظر من، تحلیل‌گران، به ویژه بخش اصلاح‌طلب تحلیل‌گران، باید این سخنان آقای خامنه‌ای را برای حرکت آینده‌ی خودشان جدی بگیرند.
 
حتی اگر گزینه‌ی حمله‌ی نظامی هم قوت بگیرد، آیا فکر می‌کنید لحن آیت‌الله خامنه‌ای با همین شداد و غلاظ باقی خواهد ماند؟
 
گزینه‌ی حمله‌ی نظامی قوت گرفته است! به گمان من نباید گفت «اگر این گزینه قوت بگیرد». تمام نشانه‌های یک تهدید نظامی الان در منطقه مهیاست، در حوزه‌ی رسانه‌ها و در شیوه‌ی تبلیغات رسانه‌های غربی مهیاست و حتی برخی از تحلیل‌گران غرب گفته‌اند که این دوران آن‌ها را به یاد روزهای پیش از برخی تجربه‌های نظامی گذشته انداخته است.
 
من همیشه در پاسخ به چنین پرسش‌هایی، سخنرانی بیش از یک دهه پیش آیت‌الله خامنه‌ای در تهران را یاد‌آوری می‌کنم. ایشان در آن دوران که در اوج قدرت دولت اصلاحات بود، تصریح کرد که «اگر دشمن بیش از این فشار بیاورد، در ایران صلح امام حسن تکرار نمی‌شود، بلکه ماجرای کربلا تکرار خواهد شد». در این بیش از یک دهه‌ای که از سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای گذشته، برخی از تحلیل‌گران گفته‌اند که شرایط عوض شده است. اما سخنرانی اخیر ایشان نشان می‌دهد که شرایط عوض نشده و آیت‌الله خامنه‌ای در اوج فشارهایی که بر مردم دارد می‌آید، توقعاتی که در خارج از کشور وجود دارد و تهدیدهای نظامی‌ای که وجود دارد، تصریح کرده است که تجدیدنظر نمی‌کند، تصریح کرده این راه را با قوت ادامه می‌دهند و حتی از مردم خواسته صرفه‌جویی پیشه کنند و اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند.
 
ضمن این‌که آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی‌ اخیر خود، برای دومین بار در ماه‌های اخیر، تاکید کرده که «ما در شرایط بدر و خیبر قرار داریم» و از مخاطبان خود که مسئولان نظام در آن جلسه باشند، خواسته که شرایط را این‌گونه برای مردم تبیین کنند و واقعیت‌ها را بر اساس محور "بدر و خیبر" برای مردم تدوین کنند. این یعنی ایشان خواسته که سیاست‌های رسانه‌ای هم بر اساس این ایده تبیین شود.
 

در این ایده یک نکته‌ی مهم وجود دارد و آن این‌که بدر و خیبر جنگ بود و در این جنگ در صدر اسلام، سپاه اسلام پیروز شده است. پس ایشان موقعیت را کاملاً جنگی تایید کرده، معتقد است که در این جنگ پیروز می‌شود و در حال پیروزی است و تجدید‌نظر هم نمی‌کند.

Share this
Share/Save/Bookmark

خدایا سایه امام خامنه ای را بر سر ما حفظ بنما

یک سوال دارم: راهکار شما در برابر اقتصاد مقاومتی که بحمدالله رهبرمان(امام) به آن اشاره کردند و مردم(امت) بدان عمل می نمایند، چیست؟ و اصولا دربرابر مقاومت و ابعاد مختلف آن، دنیای استکبار چه راهکاری می تواند داشته باشد ؟

منتظر جواب هستم...

سلام به برادر بسیجی گمنامم
سئوال شما بر مبنای دو پیش فرض قرار گرفته است؛ اول آنکه آقای خامنه‏ای را "امام" می‏دانید و دوم آنکه مردم را با واژه "امت" می‏خوانید. فکر می‏کنم در انتخاب این دو واژه قصوری از جانب شما صورت گرفته است. یک نشانه‏ برای نقض ادعای شما عنوان می‏کنم؛ چرا آقای خامنه‏ای به تعبیر شما "امام"، نماز عید فطر دو سال گذشته را در مصلی تهران برگزار نمی‏کنند و در دانشگاه تهران اقامه می‏فرمایند؟ آیا این نشانه‏یی بر این نیست که مردم به تعبیر شما "امت" ایشان را به "امامت" نمی‏پذیرند؟

همان عکس توليد هاله توسط چراغ مهتابي ا ست !....
عجب چهره نوراني دارند حضرت امام خامنه اي ؟!!.....

با سلام
ضمن قبولی طاعات و عبادات شما دوست عزیز

اگر یادداشت را به خوبی مطالعه می کردید متوجه می شدید که سوال بنده در باره راهکار شما در برابر اقتصاد مقاومتی و ابعاد مختلف مقاومت است نه اینکه چرا مکان برگزاری نماز عید فطر عوض شده است؟ کما اینکه بنده خودم در نماز عید فطر سال پیش امام خامنه ای حضور داشتم. کاش بودید و جمعیت را می دید آن وقت متوجه می شدید که جمعیت کمتر از مصلی بوده است یا بیشتر؟ (و شاید دلیل جا به جایی تراکم بیشتر جمعیت بوده است)

اما به هر حال در حد خودم وظیفه دارم جواب شما را بدهم:

1- امام : لطفاً به معنی واژه امام توجه کنید: راغب در كتاب مفردات واژه ي «امام» را چنين تفسير كرده است :

« امام عبارتست از آنچه كه پيروي شود، و تفاوتي ندارد كه آن چيز، انسان باشد كه از لحاظ گفتار و يا كردار مورد پيروي قرار گيرد، و يا اينكه كتاب باشد، و يا چيزي ديگر، و نيز صدق اين واژه تفاوت نمي كند كه آنچه مورد پيروي است حق باشد و يا باطل! »
پس می توان گفت در رابطه با انسان، «امام» كسي است كه الگوی و راهنمایی انسان جهت تكامل، و يا سقوط و انحطاط او باشد. پس اهل حق و اهل باطل هر دو برای خود امام دارند. این را هم اضافه کنم کلمه امام یک کلمه خاص نیست که فقط به به داوزده امام معصوم(ع) تعلق بگیرد بلکه امام یک انسان نمونه است که مورد تبعیت قرار می گیرد.

2- امت: به افرادی گفته می شود كه به پيروي از امام واحد خود می پردازند، و اينكه امت ناشي از يك عامل فرهنگي و دینی است و بار معنای معنوی دارد همچنان که کلمه امام نیز این بار معنای را دارد.

3- خیر تغییر مکان دلیل بر پذیرش و یا عدم پذیرش ایشان نیست. من به عنوان یک بچه بسیجی پیشنهاد می کنم عمق نفوذ و محبوبیت ایشان را خودتان در بین مردم مشاهده کنید (به هر طریقی که می توانید).

متاسفانه دیکتاتورها همه عاقبتی مشابه میابند. احاطه شدن توسط چاپلوسان و کاسه لیسانی که برای هر اروغ رهبری هم سمینار تببین فرمایشات معظم اله را ترتیب میدهند موجب میشود که رهبر روز به روز بیشتر از واقعیت فاصله بگیرد. زمان معلم بی رحمی است و دیکتاتور اگر انقدر خوش شانس نباشد که در قدرت بمیرد روزی واقعیت خود را به مانند چاقوی جوانی که قفای سرهنگ قذافی را درید خودش را نشان میدهد. چه سود که دریده شدن قفای دیکتاتور دردی از مردم رنج کشیده دوا نخواهد کرد. رهبر همه کسانی را که دارای استقلال رای نسبی بودند و امکان انتقاد از او را داشتند از خود رانده و چاپلوسانی مانند برادران لاریجانی را جایگزین آنها کرده است. خامنه ای کشور را به ورطه خطرناکی کشیده است که عاقبت آن ناروشن است.

چکیده توضیحات منبری حاج آقا بسیجی گمنام:

1. خامنه ای یک انسان نمونه است و چه بخواهیم و چه نخواهیم مورد تبعیت قرار می گیرد.
2. در جریان امامت این شخص اول مملکت چه بخواهیم و چه نه بابد بار دیگری بر دوش پیروان اضافه گردد چون اصلش معنویست و جنسش ردخور ندارد.
3. پدر عمامه دار ایرانزمین با نفوذی عمیق در بین مردم نامزد بردن جایزه امام شایسته و محبوب تاریخ مدرن کشور پیشرفته اسلامی شده است.

با سلام
ضمن قبولی طاعات و عبادات شما برادر عزیز

آقایان مسول در رادیو زمانه من نه به عکسی دیکتاتور گفتم و نه به کسی توهین کردم ولی بعضی آقایان به راحتی به اعتقادات دیگران هتاکی می کنند، لطفا جلوگیری کنید.
اما به محضر آقای که در بالا یادداشت گذاشتتند برسانم که ظاهرا ضرب المثل قدیمی ما ایرانیان به شدت به ایشان صدق می کند: کافر(دیکتاتور) همه را به کیش خود(دیکتاتور) پندارد.
1- برادر من دیکتاتور کسانی هستند که به راحتی پا روی عقاید دیگران می گذارند، آقا یا خانم محترم من هرگز به خودم اجازه نمی دهم که به عقاید طرف مقابلم حتی اگر مخالف من باشد توهین کنم. و این از خصوصیات کسانی است که خود را حزب الله و پیرو حضرت امام خامنه ای می دانند(برعکس شما و امثال شما). راستی به نظر شما کسانی که به رای 24میلیونی مردم برچسب تقلب زدند و زیر بار قانون نرفتند دیکتاتور گفته نمی شود؟
2- یکی پیدا بشه جواب سوالات بنده رو بده ؟ این همه ادعا آقایان مخالف جمهوری اسلامی دارند یکی پیدا نمیشه جواب سوال ما رو بده؟
راهکار شما در برابر اقتصاد مقاومتی و اصولا موضوع مقاومت چیست؟

اللهم حفظ قائدنا امام خامنه ای

سلام به بسیجی گمنام
بنده پاسخ سوال شما را نه زبان امام - امت که از زبان حال مردم مظلوم و ستمدیده ای می گویم که برای خرید مایحتاج اولیه زندگی خود تحت بدترین فشارهای زندگی قرار دارند.
اصولا واژه من درآوردی اقتصاد مقاومتی نیز از تعابیر رهبرتا است که به زور اسلحه بر یک ملت حکمرانی می کند. نمیخواهم وارد بحث اعتقادی- اسلامی شوم که هیچ شباهتی به ائمه شیعه ندارد و راه معاویه را در فریب و به زور حکومت کردن را طی می کند.
اقتصاد مقاومتی که شما از آن با افتخار صحبت می کنید نتایج زیر را برای ملت ایران به همراه داشته است:
احراز رتبه یک (1) از موارد ذیل نه تنها در میان کشورهای مسلمان که در میان کل کشورهای جهان:
1- سرانه اعدام نسبت به کل جمعیت
2- اعدام نوجوانان
3- فرار مغزها نسبت به جمعیت
4- اعتیاد و مصرف مواد مخدر
5- روزنامه نگار زندانی
خوب در احراز بالاترین نرخ تورم- بیکاری- شکاف طبقاتی- جرم و جنایت و نابودی محیط زیست هم در صدر کشورهای جهان قرار دارد
نمی خواهم تو را محکوم کنم زیرا قدرت فکر کردن را از تو گرفته اند. مذهب و دین ارائه شده توسط سرانی که رتبه های ذیل را برای ملت به ارمغان آورده است، قدرت فکر کردن را از تو سلب کرده است. حاضر نیستی به عنوان یک منصف قرار بگیری و ببینی چه مصیبت هایی را اینها به کشور و ملت تحمیل کردند. اگر به وجدانت خلوت کنی می فهمی که آن پولی که از حکومت می گیری تا به مقابله با جوانان در خیابان ها بپردازی و یا اینجا به طور غیر منطقی از آنها دفاع کنی، همان لقمه نانهای گرفته شده از کودکان یتیم و فقیری هستند که به خاطر سوءتغذیه در آینده با دنیای از مشکلات روحی و روانی و جسمی مواجه خواهد شد. پول آن کودکان بی نهایت مظلومی هست که مظلومانه با کمبود پروتئین(مرغ و گوشت) و ویتامین (میوه های چند هزار تومانی) مواجه هستند و علم الهدی فوق سنگین وزن که از پرخوری در حال ترکیدن هست, توصیه می کند که مردم مرغ نخورند و به جای آن اشنکه با پیاز داغ بخورند
تف بر تو ای وجدان خفته من که برای ثروت و قدرت حاضر باشی که از ناحق به جای حق دفاع کنی.

برادر گمنام بسيجي ، امامتان مال شما!
ولي باور کن ميليونها ايراني هم ديکتاتوري ولايت فقيه و بزندان و داغ کردن و تجاوز و اعدام مردم و دزدي و اختلاس مال مردم و ترور و وحشت را مخالفند.
چرا اين امام شما براي ديگران حقي قايل نيست و خود را ولي همه مردم ميداند؟!....

با سلام به برادر بسیجی از امت امام خامنه ای
پاسخ به سوال بسیار مشکل و درد اور شما
مفروضات:
1-اقتصاد که به تعبیر امام پیشین مال خر است و اسلام چیزی به نام اقتصاد ندارد
2-مقاومت به معنای حرکت در جهت مخالف و امروز در جهت مخالف همه جهان بشری (همان جهتی که همه بشر را به بهشت موعود میرساند!!!)
3-در این مقاومت مردم میتوانند اشکنه را به جای مرغ جلوه دهند!!
4- در این چنین دیدگاه مقاومتی یک اصل مهم و اساسی که پیکر امت را استخوان بندی میکند فراموش شده است و ان عدالت است
5- عدالت با معنا و تعبیر فرصتهای برابر در قدرت تصمیم در بهره گیری از ثروت در قبول مسئولیت
6- همه شما ذوب شدگان در امامت خوب میدانید که فرار از مسئولیت انچه میکنید شما را به امامتان چسبانده است و مستثنا کردن از مردم شما وقیح

امیدوارم بحث مفصل را به فضای ازاد و در محیط قابل تامل و متفکر ادامه دهیم (نه در زیر نگاه بازجو و نه در فضای مسموم دشنه و چماق

جناب بسیجی گمنام از کامنتهایتان معلوم هست که جزء آندسته از هموطنان هستید که یا هنوز به «واقعیتهای» واقعی کشور آگاه نیستید و یا چشمهایتان را برا آنها بسته اید: در این مدت «امامت» امام کنونی و امام قبلی شما 12 درصد زنان متاهل کشورمان بخاطر فقر خود فروش شده اند، به بهترین فرزندان این مملکت که ضمنا هموطنان من و شما هستند؛ یعنی به دختران و پسران جوانی که تنها معترض بودند یا بخودشان اجازه داده اند بهتر و بیشتر از امام شما فکر کنند در زندانها تجاوز کرده اند، در این مملکت اسلامی سن خود فروشی دختران بخت برگشته بخاطر فقر به زیر 12 سال رسیده، هموطنهای مسلمان شما سالهاست که برای امرار معاش در نوبت فروش کلیه ایستاده اند؛ به تعداد هموطنان معتاد تو در این سرزمین سرشار از درآمد نفت و منابع ملی و معدنی بخاطر نالایقی رهبران هر روز اضافه میشود تا جایی که رکورد معتادترین کشور جهان را زده ایم، سالهاست که میادین شهرهایمان صحنه های جان کندن انسان ها واعدامها شده است، هوای پایتخت کشور آلوده ترین است، خشم ونفرت بجای محبت و انسانیت دربین هموطنان اسلامیت ریشه عمیق دوانده، حق زندگی را از ملت یا بقول شما «امت» مسلمان دزدیده اند و ملت برای تفریح به قبرستانها می روند، هر چه زشتی و پلشتی و سیاهی است این حکومت اسلامی نماینده آن شده چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور؛ همه کشورهای جهان آباد و شاد می شوند و کشور ما هر روز خرابتر و ویران تر؛ اصل و هویت این ملت را آتش زده اند و بجایش فرهنگی بیگانه و بغایت غیر انسانی را جایگزین کرده اند که ملت هر روز بیش از پیش دورو میشود و اخلاق کمتر و کمتر جای در زندگی مردم دارد؛ کشور و منافع آنرا را به بیگانگان فروخته اند و پوتین و چینیها و خیلی های دیگر میلیاردها زیر سایه عدم لیاقت و ضمنا آرمانگرایی «امام» شما به جیب مبارکشان زده اند؛ و بعد شما دنبال این هستید که این «امام» شما دیگر چگونه میتواند افکار بغایت غیر انسانی و غیر ملی خودش را تحت نام «اقتصاد مقاومتی» پیش ببرد؟ این امام نمای قدرت طلب شما میلیاردها درآمد این مملکت را به تنهایی یا پس انداز میکند یا در جیب شارلاتان ترین و جنایتکارترین انسانها چه در داخل کشور و چه در خارج سرازیر میکند و بعد شما هموطن ساده لوح حتی تحمل اینرا ندارید که یک هموطن شما این امام قلابی شما را دیکتاتور بنامد و سریعاً از رادیو زمانه میخواهید «جلوگیری» نمایند. واقعاً راه حل دیگری بغیر از «جلو دیگران را گرفتن» به ذهنتان نمیرسد؟ باید خدمتتان عرض کنم که خوشبختانه برای ما و ملت یا بقول شما امت ایران و بدبختانه و متاسفانه برای امامهای قلابی شما و چاپلوسانشان دوران ایشان دیگر سر آمده. فرصتی داشتند تا بجای حکومت ظلم و قدرت؛ به کشور و ملت خدمتت کنند. بجایش کشتند و بردند و سوزاندند و هرکس هم که اعتراض کرد یا فراریشان دادند یا در زندانها جایشان دادند. یاد شما و امامتان باشد که صبر ملت حد واندازه ای دارد و سوء استفاده از عقاید و مذهب مردم نیز حدی. اشتباه بزرگی که امام قلابی شما میکند این هست که نه زمان آن زمان سی سال پیش هست و نه این ملت. شاد باشید.

اگر به تو برادر بسیجی‌ بخوایم جواب بدیم که نفرتت نسبت به توده بیشتر می‌شه! جوابتو وقتی‌ میگیری که یه روز همین فاسدان خبیث عزیزتو یا تو زندان کردن به اضافه خیلی‌ چیزا دیگه(خودت میدونی‌) در اون زمان اگر چشمات هنوز میدید و کور نشده بودند از انعکاس نور مصنوعی "حضرت امام، جناب سید آقا، دکتر خامنه‌ای" پی‌ خواهی‌ برد که بازنده ای‌. تا أات شما مقبول

با سلام طاعات و عبادات قبول 1- دوست عزیزی که خودشون رو امام بیجماعت معرفی کردند عرض کنم، شما **** باشید تا ببینیم چه می شود... 2- به برادر عزیزم علی عرض می کنم: اولاً: کمی شما و مابقی دوستان دارید تند حرکت میکنید. ما به تبعیت از مقتدایمان حضرت امام خامنه ای اهل مکر و فریب نیستیم. اما در برابر روباه پیر و نژاد آنگلاساگسون و شبکه خبیث صهیونیزم و تمام اعوان وانصارش از آمریکا گرفته تا هلند، استرالیا، کانادا، فرانسه و... خواهیم ایستاد و به لطف خدا پیروزی با ما خواهد بود. که این وعده خداوند به صابرین و کسانی است که در را خدا و تحقق کلمه الله مقاومت و ایستادگی می کنند. دوماً: آمار و ارقامی که شما و بعضی دوستان اعلام کردند، تشریف ببرید و این آمار و ارقام رو درباره کشورهای که غایت آرزوی بعضی هاست مشاهده کنید . و اگر دسترسی به این آمار و ارقام ندارید بفرماید بنده خودم این آمار و ارقام رو ارائه کنم. سوماً: ما تا زمانی که به مقابله با ما نپرداخته اند به مقابله با کسی نمی پردازیم . 3- به دوست خوبم آقا صادق که به فراخور نامشان می بایست حتماً راستگو باشند عرض کنم: اولاً: شما که اینقدر آمار و ارقام دارید و دائماً سیاه نمایی می کنید یک مقدار هم اگر مقدور هست سفید نمایی بنماید. بالاخره اگر فقر بوده، ماهواره هم به فضا فرستاده شده. البته ما منکر مشکلات اقتصادی که امروز گریبانگیر مردم شده است نیستیم اما بهتر اینکه ببینینم علت چیست. علت این است که ما در پی تحقق و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) وهمچنین تبدیل نمودن ایران به یک کشور نمونه و الگو و الهام بخش در تمامی ابعاد برای جهانیان هستیم و همچنین در پی صدور انقلاب اسلامی ایران به کشوره ای جهان می باشیم. و در این میان عده ای که یهود و نصارا باشند از این موضوع به شدت ناخرسند هستند. و طبق فرموده قرآن به چیزی کمتر از کشتن ما و یا همراهی ما با ایشان راضی نمی شوند. پس بهتر است عمق و کنه یک موضوع را ببینیم نه فقط نگاهی سطحی و سیاه نما شده. من دقیقا نمی دانم که آماری که اعلام کردید چقدر درست است ولی منکر بعضی مشکلات و معضلات نیستم. اما خود شما که این همه ادعا دارید چقدر سعی کردید ذره ای از این مشکلات را حل کنید؟ دوماً: ملت برای تفریح به قبرستانها نمی روند بلکه در آن قبرستان ها عزیزانی دارند که برای قرائت فاتحه و زیارت قبورشان به آنجا می روند. کما اینکه شهدای عزیزمان نیز در همین قبرستان ها دفن هستند. سوماً: فرمودید همه کشورها شاد و آباد شده اند ولی ایران هر روز خرابتر و ویران تر شده است. خوب این هم حرفی است. اما بروید ببینید در آمریکا چطور 99% علیه 01% قیام کرده اند، شما که سر در آمار و ارقام دارید بروید مطالعه کنید ببینید که 48% کودکان متولد شده در غرب (که بهشت بعضی از آقایان است) پدرانشان مشخص نیست. این فاجعه در لییرال دموکراسی غرب است. فرمودید اخلاق کمتر شده است بروید در صفوف نماز جماعات در ماه رمضان و همچنین شبهای قدر ببینید که سخن تان چقدر صحیح می باشد ؟ چهارماً: لطف کنید مستندات اینکه می فرماید رهبری پول به جیب می زنند و ... چیست ؟ دروغ گفتن آسان هست توی این دنیا هم کسی رو به خاطر دروغ محاکمه نمیکنند. کماینکه امثال میرحسین موسوی و کروبی رو هم محاکمه نکردند.. 4- این دوست آخری که گفته اگر به تو برادر بسیجی‌ بخوایم جواب بدیم که نفرتت نسبت به توده بیشتر می‌شه! عرض کنم که بچه مسلمون زیاد از کلمه توده که بیشتر کمونیست ها میگند استفاده نمیکنه و بجاش میگه امت... 5- جواب اینکه بعضی ها زیاد دیکتاتور ز میگند رو سعی می کنم ندم. ولی همین رو بگم که دیکتاتور به اقلیتی میگند که با کودتا اول به آرای اکثریت و بعد هم به حکومت مورد نظر همون اکثریت دست اندازی کنن. 5- و دو نکته در آخر خطاب به تمام دوستان: 1- در بحث و گفتگو لطف کنید و به کسی توهین نکنید. بالاخره شما دوستان به شعارهای حقوق بشری غائل هستید، باید به حقوق دیگران احترام بگذارید. 2- هنوز کسی جواب این سوال ما رو نداده : راهکار شما در برابر اقتصاد مقاومتی و اصولا موضوع مقاومت چیست؟ اللهم حفظ قائدنا امام خامنه ای

"
هیچ علامت و نشانی دیده نمی شه که این حکومت پای جنگیدن با آمریکا را داشته باشه ، اون از خمینی و مریدانش بود که در نهایت تسلیم شدند و جام زهر را نوشیدند ، اینم از رژیم خامنه ای که نه تونسته حکومت یکپارچه و هماهنگی را داشته باشه ، رئیس بانک مرکزی اش میگه در شرایط شعب ابی طالب هستیم ، که مسلمانان ضعیف بودند و خودش می گوید که در شزایط بدر و خیبر هستیم یعنی از طرف مقابل که آمریکا و اروپا باشد ، قویتر هستیم ، و حالا مجبور میشه با پیش کشیدن اقتصاد مقاومتی ، بنوعی حرف بهمنی را تایید کنه ، ادامه تنش با غرب برای حکومت هم حالت از این ستون به اون ستون فرج است ، میباشد هم اینکه فکر میکنه شاید بتونه با کشاندن سایه جنگ سوریه روی ایران ، فضای سال 1360 را دوباره تجدید کنه ، کاش اپوزیسیون ایران از تجربه مبارزات گذشته بهره میبرد که هیچ حکومت استبدادی نمی تونه طوری از حکومت کنارگیری کنه که بعد از آن تضمینی برای بقا نداشته باشه آیا با این کاری که جمهوری اسلامی در این 33 سال انجام داده ، مردم و نظام بعدی از کار اینها میگذرند باید روشی را جلوی حکومت بگذاریم که با انتخاب آن ، برای او حق حیات هم در نظر بگیریم ، طوری نشه که حکومت بعدی 100 برابر اینها اعدام کنه و انتقام بگیره .
"

جناب بسیجی گمنام ممنون از پاسختان. معلوم شد که هم به واقعیتهای کشور آگاه هستید و هم چشمهایتان را بر آنها بسته اید. خیلی راحت مسائل بسیار مهم زندگی از قبیل فقر و بدبختی مردم را توجیه میکنید تحت عنوان «مشکلاتی» هست و خرابی و ویران شدن کشور عزیزمان ایران را با آماری ساختگی و غیر واقعی از کشوری دیگر (آمریکا) توجیه میکنید. بر فرض مثال اگر حتی آمریکا آنطور که میفرمایید نود و نه درصدشان قیام کرده اند!! به ما چه؟ سوال کرده اید که من چکار کرده ام؟ این روشها همانطور که در یادداشت قبلی ام عرض کردم دیگر کهنه شده اند. من یک شهروند ساده هستم که نه ادعای رهبری دارم نه ادعای انتظار امام زمان محترم شما را و نه ادعای مدیریت جهان را. شهروندی هستم معمولی مثل هفتاد و شش میلیون ایرانی دیگر که تحت ستم و ظلم یکعده شارلاتان و روانی زندگی میکنم. حقوق شهروندی من روز و شب و دوازده ماه سال نقض میشود و همانند همه هموطنان دیگرم نه زندگی خصوصی دارم و نه حقی بعنوان یک شهروند و هر بار با دیدن ظلمهایی که به هموطنانم میشود قلبم گرفته و ماهی و سالی از ازندگیم کوتاه تر میشود. تنها بخاطر اینکه یکعده خاصی برای خودشان مدینه منوره ای ساخته اند در ذهنشان و یک ملت هفتاد و شش میلیونی را قربانی توهمات ذهنی خودشان کرده اند. خود شما را نگاه کنید؛ حتی یک جمله مستقل از خودتان نمیتوانید بگویید یا بنویسید و انتها یا ابتدای هر جمله اتان توسل به یک بیمار ذهنی قدرت طلبی هست که یک ملت را گروگان گرفته است. ماشاءالله دست به نوشتنتان خوب هست و به تکنولوژی ساخته کافران هم که دسترسی دارید و استفاده میکنید. کافیست یک حساب سرانگشتی از درآمد روزانه میلیاردی نفت (دیگر صادرات و غارتهای معادنمان بماند) و ضرب آن در طی مدت حکومت آقایانتان بکنید تا متوجه شوید که ثروت بینهایت هنگفتی این وسط ناپدید میشود. برادر عزیز کجا ملت صلحدوست و مهمان نواز و شریف ما نیاز به موشک دارد که بایستی «تمامی» هم و غم کشورمان آن باشد؟ این هم قصه ای هست که «امام» قلابی شما (با پوزش) ساخته برای چند روز بیشتر حکومت کردن: «دشمن»! بعنوان هموطن شما بایستی خدمتتان عرض کنم که متاسفانه و هزار بار متاسفانه این دشمنی که شما برای مقابله با آن موشک میسازید سالهاست که در درون کشورمان و در حاکمیت مطلق بوده؛ نالایق ترین و بی سوادترینها که نه توانایی ساختن و پرداختن دارند و نه دلشان میخواهد بسازند و آباد کنند؛ ذهن پریشانهایی که درگیر یکسری تئوریهای مذهبی و حتی من درآوردی شده اند و در این راه تحمل کوچکترین انتقاد و اعتراضی را هم ندارند با رهبر و رهبرانی که خودش و خودشان را تا عرش اعلی رسانده اند و باکی هم ندارند که ادعای زبانم لال خدایی بکنند. در این راه هم به هیچ اخلاق و سنت نیک و منش انسانی پایبند نیستند و بخاطر بر سر قدرت ماندن به کثیفترین و غیر انسانی ترین شیوه ها هم دست زده اند و هم دست خواهند زد. اگر فکر میکنید که این امام شما و افکارشان یک پدیده تازه و منحصر بفرد هست با کمال شرمندگی باید خدمتتان عرض کنم که اشتباه میکنید. حکومتهای ایدئولوژیکی یا مذهبی بارها در تاریخ بشر این راه را رفته اند. برای رسیدن به جامعه ای ایده آل و ذهنی؛ و در این راه هم از قربانی کردن دریغ نکرده اند, چه انسانی و چه مادی. نمونه ساده آن را در کشورهای سوسیالیستی میتوان دید که زندگی را برای مردم بیچاره تیره و تار میکردند یا میکنند (مثل کره شمالی) برای ساختن تجهیزات نظامی و «برتر« و «ابرقدرت» شدن نهایی؛ اما تنها چیزی که حاصلشان شد؛ یا میشود رنج و نارضایتی بیشتر و بیشتر مردمانشان و نهایتاً سرنگونی و به زباله دانی تاریخ فرستاده شدنشان هست. ضمناً نهایت ساده دلی هست که فکر کنید این چینیها و روسها (دولتهایشان) عاشق کشور ما یا سوریه هستند. خیلی از مردم ما هم به ماهیت قلابی امام شما پی برده اند و دور نیست روزی که بخش دیگر مردم ما هم که هنوز ساده دل و پرایمان هستند دیگر اجازه ندهند که اعتقادات دینی و قلبی آنها توسط یکعده بیمار قدرت طلب مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. «امام» قلابی شما و چاپلوسانشان خانه ای روی شن ساخته اند که با یک موج سهمگین آب فرو خواهد ریخت. به امید آن روز. شاد باشید.

با سلام ضمن قبولی طاعات و عبادات آقا صادق که یادداشت گذاشتی، قصد نداشتم اصلا پاسخ صحبت های شما را بدهم. چرا که اول و آخر صحبت های شما یا سیاه نمایی است و یا توهین و بی ادبی به اکثریتی در جمهوری اسلامی که دائماً شما و امثال شما در حال ناسزاگویی به ایشان و مقتدای ایشان می باشید(این تفکر دیکتاتورهایست که دیگران را محکوم به دیکتاتور و چابلوس بودن می کنند). و همچنین به دلیل اینکه صحبت های شما و سایر دوستان شما که پیام گذاشته اند جواب سوالیکه بنده بارها تکرار کردم نیست. لکن قسمتی از صحبت های ***شما را برش زده ام و جواب می دهم: 1- بر فرض مثال اگر حتی آمریکا آنطور که می فرمایید نود و نه درصدشان قیام کرده اند!! به ما چه؟.... این دقیقاً سوالی است که ما از آمریکا،اسرائیل،انگلیس،فرانسه،هلند،، سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی این کشورها و... داریم؟ اگر فراموشی نگرفته اید و از یادتان نرفته دخالت های این کشورها در وقایع بعد از انتخابات سال 88 و در طول 33 سال بعداز انقلاب را در ذهن خود مرور کنید. 2- نه ادعای رهبری دارم نه ادعای انتظار امام زمان محترم شما را و نه ادعای مدیریت جهان را... افضل الاعمال انتضار الفرج. ظاهرا شما به دلیل مشکلات اقتصادی مفهوم انتظار را و غایت این انتظار که وجود نازنین حضرت صاحب الزمان(عج) و حکومت جهانی ایشان باشد را فراموش کرده اید. مگر اینکه اصلاً شیعه و مسلمان نباشید که در این صورت توقعی از شما نیست. 3- خود شما را نگاه کنید؛ حتی یک جمله مستقل از خودتان نمیتوانید بگویید یا بنویسید و انتها یا ابتدای هر جمله اتان توسل به یک بیمار ذهنی قدرت طلبی هست که یک ملت را گروگان گرفته است.... این که امروز این کنم یا آن کنم خود دلیل اختیار است ای صنم مگر شمایی که چپ راست به نظام جمهوری اسلامی ناسزا می گوید کسی مجبورتان کرده که ناسزا بگوید. باور کنید که ما انسان های آزادی هستیم که بنا بر اراده خود راهی را انتخاب کرده ایم(مقاومت) و در این راه گوش به فرمان و سر سپرده محض و بی چون وچرای مقتدایمان امام خامنه ای هستیم. البته این موضوع برای کسانی که آشنایی با مفهوم سلم و اسلام و مسلم بودن و تبعیت از ولی ندارند کمی دشوار است. 3- یک حساب سرانگشتی از درآمد روزانه میلیاردی نفت (دیگر صادرات و غارتهای معادنمان بماند) و ضرب آن در طی مدت حکومت آقایانتان بکنید تا متوجه شوید که ثروت بینهایت هنگفتی این وسط ناپدید میشود.... عرض کنم به حضور شما دوستی که خبر از چیزی ندارید و یا خودتون را به بی خبری زده اید که: اولاً: تا آنجا که بنده اطلاع دارم این پول به حساب صندوق ذخیره ارزی واریز می شود. و مسلماً قسمتی از آن هم خرج امورات جاری کشور می شود. ثانیاً: ما گفتیم دلایل و مستندات تهمتی که با حرف بی حساب و کتابتان به ایشان زده اید چیست. نه اینکه فلان مبلغ را ضربدر فلان مبلغ کنیم تا برسیم به این نتیجه که این وسط مبلغی ناپدید می شود. کما اینکه نیازی به ضرب و تقسیم هم نیست اگر مراجعه کنید به مراکز مربوطه و سایت هایی اینترنتی آنها حتما راهنمایی خواهید شد. 4- گر فکر میکنید که این امام شما و افکارشان یک پدیده تازه و منحصر بفرد هست... حکومتهای ایدئولوژیکی یا مذهبی بارها در تاریخ بشر این راه را رفته اند. برای رسیدن به جامعه ای ایده آل و ذهنی؛.....نمونه ساده آن را در کشورهای سوسیالیستی ....(مثل کره شمالی)...... صرفا جهت توجیه ایدئولوژیکی شما عرض بکنم که به تعاریف و مطالب ذیل خوب توجه کنید: اولاً: رادیکالیسم: به آرمان گرایی به دور از واقعیت گفته می شود که در آن نه تنها به آرمانهای خود نمی رسیم بلکه حتی نخواهیم توانست پاسخی به واقعیت های آن جامعه داد. در مثالی که شما زدید بروید و مطالعه و تحقیق کنید نهایتا حکومت سوسیالیستی کره شمالی تسلیم آمریکا شد. کما اینکه شاهدیم که امروز کشورهای غربی هستند که در برابر ایران کرنش می کنند و هر روز صحبتهای جدید و نقیض صحبتهای دیروز آنها را می شنویم. یک روز ایران را تحریم می کنند و فرداش میگین 22 کشور از تحریم ایران معاف هستند. روز دیگر میگن تمام گزینه ها روی میز است(کنایه به حمله نظامی) فرداش اعلام می کنند که راه حل موضوع ایران دیپلماتیک است نه نظامی. دوماً: عمق تفکر شیعه که تفکر ایدئولوژیک شیعه می شود داستان کربلا، و به خصوص 3روز آخر تا ظهر عاشوراست. ارباب ما حسین(ع) در محاصره شدید اقتصادی، نظامی قرار داشت تا جای که حتی به طفل شیرخوار او نیز آب نداند. ثالثاً: شیعه هرگز سر تسلیم در برابر کفر خم نخواهد کرد ولو اینکه همه چیز خود را در راه خدا و برای تحقق آرمان و به قول شما ایدئولوژی خود بدهد. البته این اصل تا زمانی است که مانند دوره اصلاحات افرادی از درون حاکمیت به نام گفتگوی تمدنها (که در همان سال به قول آقای ساموئل هانتینگتون برخوردها تمدنها به وقوع پیوست و یاران لقب محو شرارت از کسی که مجسمه شرارت بود یعنی آقای بوش، گرفت) به این آرمانها که بر گرفته شده از واقعیتهای جامعه شیعه ایران است خیانت نکنند. راز مقاومت و جواب سوالی که بارها اعلام کردم نیز همین می باشد. سید شهیدان اهل قلم: اگر می خواهید ما را بشناسید داستان کربلا را بخوانید. اللهم حفظ امام خامنه ای

همش تقصیر اون امام اول تان بود که سفاک ترین حکومت را درا منطقه ایجاد کرد که بعضی از ریشه های سرطانی اش تا سوره عراق لبنان و افغانستان هم دویده است. به امید روزی که این حکومت سرطانی ریشه کن شود و این امام دو تان هم کردن زده شود. پیر مرد عقده ای روضه خان. یک ملت را خر کرده .

جناب بسیجی گمنام من در هر حالت پاسخ شما را خواهم داد. و چرا که نه؟ این امکانی هست که رادیو زمانه محترم در اختیار گذاشته و خب ما هم استفاده میکنیم. تازه جای شکرش باقی هست که بجای سنت جا افتاده در حکومت «امام زمانی» شما؛ شما ما را تهدید به قتل و زندان و شکنجه نکرده اید و از این بابت باید از شما ممنون بود. پاسخ شما را چند بار خواندم و متاسفانه چیز مهمی در آن نیافتم. در نوشته های قبلی ام نوشته ام یکعده بیمار ذهنی. باور کنید این جمله را نه بعنوان توهین یا رنجاندن بلکه بعنوان یک واقعیت تلخی که متاسفانه دهه های اخیر کشور ما را رقم میزند نوشته ام. نوشته های شما هم متاسفانه از این واقعیت مبری نیست و تماماً ذهنی و دور از واقعیتهای جامعه ما هستند. حرفهایی که نوشته اید نه به مشکلات روزمره مردم ربطی دارند و نه به سرنوشت سیاه و فاجعه باری که زمامداران جهل و ظلم برای ملت بدبخت ایران تدارک دیده اند (برای نمونه به این ویدیو نگاه کنید تا تحقق یکی از آن وعده هایی که امام اول دروغین شما آقای خمینی وعده داده بودند تحت «ما شما را به مقام انسانیت میرسانیم» را ببینید. ببینید و اگر احساش را دارید دلتان بدرد بیاید که چگونه بقول شما «امت» مسلمان روزه دار دنبال مایحتاج خود میدوند:

). و لطفاً ما را از این شعار بی معنی و غیر واقعی که این کار؛ کار «دشمن» و «دشمنان» است معاف دارید. این تنها گوشه ای از یک واقعیت تلخ و بزرگی هست که این حکومت امام زمانی شما برای ملت به ارمغان آورده و شما نه تنها چشمهایتان را برای این واقعیتها میبندید؛ بلکه انتظار تحقیر و بدبختی بیشتر این ملت را تحت شعارهای پوچ و توخالی مثل «کرنش غرب در برابر ایران» و غیره دارید. این نتیجه بی لیاقتی حکومت «امام زمانی» رهبر شماست. بدبختی اینجاست که شما و رهبرتان دین و ایمانتان را با چیزهایی پیوند داده اید بنام سیاست و قدرت طلبی و ظلم و ستم به مردم و غیره و در این راه هم این دنیایتان را و هم آن دنیایتان را از دست داده اید. برادر من؛ شما بجای اینکه خدایتان را بپرستید؛ اهریمن و دزدی بنام خامنه ای را سرمشق داده و شروع به پرستش آن کرده اید. دزدی که انقلاب و اعتماد یک ملت را بنفع خود صادر کرده و بعد زیر سایه این شانس بدست آمده به تاراج ثروت و فرهنگ یک کشور باستانی پرداخته و در این راه برای خود دستگاه اعدام و شکنجه و تجاوز و سرکوبی هم بوجود آورده که شرورترین و جانی ترین افراد در خدمت آن هستند. ثروتی که شما ادعا میکنید به حساب صندق ذخیره ارزی واریز میشود تنها بخشی از واقعیت هست. تمامی ترورها و انفجارهایی که در اقصی نقاط دنیا روی میدهند توسط این ثروت بادآورده رهبر بی لیاقت شما پرداخته میشوند. باجهایی هم که به دزدان روسی و چینی و سوری و غیره پرداخته میشوند از جیب مبارک ملت ایران واریز شده به حساب شخصی امام جعلی شماست. بنظر میرسد که آدم مومنی هستید؛ پس اجازه بدهید خدمتتان عرض کنم این اهریمنی که شما از آن بنام امام یاد میکنید هم آدمکش هست و هم طرفدار آدمکشی. این فرد دستور قتل هموطنان خود را صادر کرده و دستور تجاوز به کسانی که بیشتر و بهتر از او فکر میکنند یا بخودشان اجازه داده اند انتقاد یا اعتراض بکنند را داده است. ضمناً دزدی هست که ثروت هنگفتی از بیت المال را در جیب مبارک خود میریزد و آنرا هرطور که ذهن بیمارش صلاح میبیند خرج دغلکاری و افکار جنگ طلبانه اش میکند و در این راه از سوء استفاده از ایمان و مذهب ملت ایران هم دریغ نمیکند و هر اعتراض یا انتقادی را تحت نام اینکه همه این کارها در راه امام زمان هست، در جا خفه میکند. ذهی بی شرمی و وقاحت. در هر صورت از ما گفتن: در آن دنیای دیگری که شما به آن اعتقاد دارید اولین سوالی که از شما میپرسند این خواهد بود که: چطور توانستید از یک اهریمن؛ از یک آدمکشی که بجای استفاده از فرصتی که داشته برای ترویج صلح و انساندوستی و عدالت همت بکند، به کشتن هموطنان خود دست زده، حمایت کنید و حتی از او بنام «امام» یاد کنید؟ چه جوابی خواهید داشت؟ اگر فکر میکنید میتوانید هزاران دلیل ذهنی و غیر واقعی مثل نوشته بالایی تحویل خدا بدهید، اشتباه کرده اید. آدمکشی، ترویج نفرت و کینه، ظلم به یک ملت و خوردن حق دیگران و هزاران اعمالی که این «امام» شما در آنها تخصص دارند در هیج دین و مذهب و سنت انسانی پسندیده نیست و توجیه اینگونه اعمال تحت هر شرایطی و حدیثی و دستوری و غیره نیز غیر قابل قبول. شعارهای دروغینی هم نظیر مبارزه با غرب و استعمار و غیره هم دیگر رنگی ندارند و حداقل برای خیلی از هموطنان ما و حتی برای مردم دنیا روشن هست که این امام دروغین شما یک قدرت طلبی هست خود خواه و سلطه طلب که بزودی زود ملت خدمت ایشان خواهند رسید. قطعاً. به امید آنروز. شاد باشید.

1- آقایان رادیو زمانه متاسفم برای شما که قسمتی از جملات بنده را که در برابر ناسزاگویی آقا صادق واقعاً هیج محسوب می شود را سانسور کرده و ستاره دار می کنید ولی صحبتهای سراسر توهین، افترا و دروغ ایشان را بدون هیج سانسور و ستاره دار کردن نمایش می دهید. 2- آقا صادق ادب حکم می کرد در مباحثه کردن به اعتقادات و عقاید طرف مقابل توهین نکنید و در عوض مستند و با مدرک و مطالعه و تحقیق صحبت می کردید. ولی **** رعایت ادب را نکردید. (این مطلب رو من در یادداشتهای قبلی به تمام دوستان بیان کردم).*****همیشه سوار بر موج دروغ و تهمت حرکت می کنید. و برای هیچ کدام از سخنانتان حتی یک سند و مدرک ارائه نمی کنید.(مانند کسانی که در فتنه سال 88 ادعای تقلب کردند ولی یک مدرک ارائه نکردند) 3- متاسفم که هنوز جواب سوالی را که مطرح کردم را نمی توانید ارائه کنید.**** 4- در خصوص کلیپی که لینک کردید، من هم مثل شما متاسفم از این موضوع، ولی دلیل آنرا کسانی می دانم که 33 سال با تمام امکانات از داخل و خارج از کشور سعی بر سنگ اندازی جلوی پای این نظام را دارند. و اذا خاطبهم جاهلون قالوا سلاما والسلام

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما