خانه | خبر | اخبارایران

فرماندار تهران: ۹۹ گردان بسيج در انتخابات آماده‌باش هستند

پنجشنبه, 1391-12-24 16:02
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

عيسی فرهادی، فرماندار تهران ضمن بيان اين‌که "شبهات و اشکالات" در انتخابات سال آينده "دروغ محض" است، گفت ۹۹ گردان بسيج در انتخابات آينده آماده‌باش هستند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، عيسی فرهادی در يک نشست خبری درباره تمهيدات امنيتی جمهوری اسلامی برای دو انتخابات رياست جمهوری و شوراها گفت: "[در تهران] بين سه تا پنج نفر در هر شعبه‌ای امنيت آن شعبه را برقرار خواهند کرد و از ۱۵ هزار نفر نيروهای انتظامی در تهران نيز استفاده می‌شود و در اين راستا دو تيپ از نيروی انتظامی آماده‌باش خواهند بود."

 

يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران هم‌زمان با چهارمين انتخابات شورای شهر در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد و طی آن هفتمين رئيس‌جمهور ايران انتخاب می‌شود.

 

فرماندار تهران همچنين گفت: "۹۹ گردان عاشورا نيز از بسيج مستضعفين در انتخابات آينده آماده‌باش هستند."

 

وی همچنين افزود: "در انتخابات سال آينده حتما شبهه وارد خواهد شد اما من از الان در مورد اين‌که شبهات و اشکالات صحت دارد، می‌گويم که از صفر تا صد آن دروغ محض است."

 

عيسی فرهادی، فرماندار تهران: در انتخابات سال آينده حتما شبهه وارد خواهد شد اما من از الان در مورد اين‌که شبهات و اشکالات صحت دارد، می‌گويم که از صفر تا صد آن دروغ محض است

عيسی فرهادی اظهار اميدواری کرد که قانونی وضع شود تا بر اساس آن اگر فردی به انتخابات "اعتراض نابه‌جايی داشت"، مجازات شود.

 

چندی پيش غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، دادستان کل و سخنگوی قوه قضائيه ايران نيز درباره انتخابات سال آينده گفته بود: "از شواهد و قرائن چنين بر می‌آيد که در ماه‌های نخستين سال آينده، فتنه‌ای در راه است."

 

کميته‌ کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه در ايران نيز بهمن‌ماه سال جاری فهرستی به‌عنوان جرم‌های مربوط با انتخابات رياست جمهوری را تصويب کرد. بر اساس اين مصوبه عملا هرگونه اظهار نظری عليه انتخابات، نحوه اجرای آن و همچنين انتقاد از مسئولان امر جرم تلقی شده است.

 

مسئولان جمهوری اسلامی ايران از اين بيم دارند که انتخابات رياست جمهوری يازدهم نيز با اعتراض‌هايی همچون آن‌چه که در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری رخ داد روبه‌رو شود.

 

دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران که ۲۲ خردادماه ۱۳۸۸ (۱۲ ژوئن ۲۰۰۹)، برگزار شد به بزرگ‌ترين و طولانی‌ترين اعتراض‌های مردمی عليه حکومت ايران تبديل گرديد.

 

نتايج دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در سال ۸۸ برای گروهی از نامزدها و مردم "تقلب" در انتخابات تلقی شد و با اعتراضات گسترده‌ای در جامعه روبه‌رو گرديد که نزديک به يک سال خيابان‌های تهران و برخی از شهرهای بزرگ عرصه گردهمايی‌ها و راهپيمايی‌های اعتراضی مخالفان بود.

 

در اين اعتراضات ده‌ها نفر کشته و گروه کثيری از مردم و فعالان سياسی و مدنی بازداشت شدند.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

خرج این ارازل و اوباش بسیج را با پول فروش نفت به ان یازده کشوری می دهند که امریکا ار تحریم معاف کرده است.

۹۹گردان اوباش و مواجب بگیران آیت الله کارترها و اربابان غربیشان در مدت زمان روی کار آوردن یک علیل مغزی و بیمار روانی و دست نشانده دیگر"رئیس جمهور"در حال آماده‌باش هستند ...

ببینید آنجاشان همچون آنجای مرغ می زند! ترس سراسر وجودشان را گرفته است. هی رجز می خوانند. بزودی کارشان تمام است. مرگ بر اسلام و مرگ بر روحانیت و سپاه و بسیج را بخاطرتان بسپارید تا رستگار شوید.

زهی خيال باطل ؟! انتخابات ؟!
اگر اين فيلتر و زندان کردن کانديد وبگير وببندو اعدام را انتخابات ميدانيد بايد برويم و دموکراسی را هم دوباره تعريف کنيم !!

چو ایران نباشد تن من مباد
آری مرگ بر روحانیت و مرگ بر تشیع زرد عوضی. و سرخ علوی و سیاه نبوی مرگ بر همشان. اینبار واقعا که ارتش عالم نتواند که جواب مردم را بدهد. اینبار همه با هم ریشه ی این روحانیت کمادر به خطا را خواهیم کند. مرگ بر روحانیت کلهم ردیفا!

سریش بریش رهبری اصل خود پیغمبری. گلاب بریش رهبر این وارٍ پیغمبر

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما