خانه | خبر | اخبارایران

احمدی‌مقدم: ۶۰ هزار نيروی يگان ويژه آماده مقابله با تهديدات هستند

شنبه, 1391-12-12 16:00
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی از حضور ۶۰ هزار نيروی آماده در يگان ويژه خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعيل احمدی‌مقدم امروز شنبه ۱۲ اسفندماه در همايش "صيانت و مهارت يگان ويژه" مدعی شد که در جريان رويدادهای پس از انتخابات دهم رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ هر فردی را که نيروی انتظامی دستگير کرد با اخذ تعهد "آن شب يا فردايش" آزاد نمود.

 

وی افزود: "بنای ما اين بود که ميدان را کنترل کنيم و تقرييا هيچ‌گونه دستگيری تکراری نداشتيم اما در مواردی ناگزير بوديم برخوردهايی داشته باشيم."

 

دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران که ۲۲ خردادماه ۱۳۸۸ (۱۲ ژوئن ۲۰۰۹)، برگزار شد به بزرگ‌ترين و طولانی‌ترين اعتراض‌های مردمی عليه حکومت ايران تبديل گرديد.

 

در اين دوره بر خلاف پيش‌بينی‌ها که گفته می‌شد نامزدهای اصلاح‌طلبان بيشترين آراء را از آن خود خواهند کرد، بر اساس اعلام رسمی وزارت کشور، محمود احمدی‌نژاد با بيش از ۲۴ ميليون رأی، نفر نخست انتخاب شد و ميرحسين موسوی، نامزد اصلاح‌طلبان با بيش از ۱۳ ميليون رأی در مکان دوم ايستاد.

 

همچنين آرای محسن رضائی، نامزد اصولگرا بيش از ۶۸۰ هزار و آرای مهدی کروبی، نامزد ديگر اصلاح‌طلبان بيش از ۳۳۸ هزار رأی اعلام گرديد.

 

اسماعيل احمدی‌مقدم: اگر در سوريه پليسی وجود داشت که کفايت‌های لازم را داشت مشکلات در همان ابتدای کار حل می‌شد و کار به ورود ارتش نمی‌کشيد

اين نتايج برای گروهی از نامزدها و مردم "تقلب" در انتخابات تلقی شد و با اعتراضات گسترده‌ای در جامعه روبه‌رو گرديد که نزديک به يک سال خيابان‌های تهران و برخی از شهرهای بزرگ عرصه گردهمايی‌ها و راهپيمايی‌های اعتراضی مخالفان بود.

 

در اين اعتراضات ده‌ها نفر کشته و گروه کثيری از مردم و فعالان سياسی و مدنی بازداشت شدند.

 

احمدی‌مقدم همچنين گفت در جريان اين رويدادها نيروی انتظامی "۷۰ ميليون تومان خسارت برای شکستن شيشه‌های ماشين‌های مردم" پرداخت کرده است.

 

به‌گفته وی در سال ۸۸ يک يگان نيروهای ويژه در يک کوچه به چند خودروی مردم آسيب زده و شيشه‌های آن را شکسته بودند.

 

وی گفت: "بلافاصله دستور داديم و تمامی نيروهای متخلف شناسايی و دستگير شدند. آن‌ها مدعی بودند که چند نفر با سنگ و گلدان در اين کوچه آنها را مجروح کردند اما ما گفتيم اين موضوع دليلی برای شکستن شيشه های مردم نمی شود از تمامی افراد عذرخواهی کرديم و ۷۰ ميليون تومان نيز خسارت پرداخت کرديم."

 

احمدی‌مقدم جزئياتی از اين دستگيری‌ها ارائه نکرد و رسانه‌های ايران نيز تاکنون خبری از دستگيری اين نيروهای امنيتی منتشر نکرده‌اند.

 

فرمانده نيروی انتظامی با اشاره به اين‌که يگان ويژه و واحدهای مانوری بايد دارای آمادگی لازم باشند، تأکيد کرد: "اگر هجمه‌ای (حمله‌ای) وارد شود بايد نيروهای بزرگتری مانند يگان ويژه، امداد آماده رزم و احتياط مرز وارد عمل شوند. هم‌اکنون ۶۰ هزار نيروی آماده در يگان ويژه داريم که دارای انعطاف و سرعت بالای جابه‌جايی هستند. آن‌ها با اشراف اطلاعاتی در کانون‌های تهديدات حاضر می‌شوند."

 

وی حضور نيروهای يگان ويژه در وقايع سال ۸۸ را "با مظلوميت" عنوان کرد و گفت: "حتی برخی از نيروها ۴۸ ساعت در ميدان برخورد حضور داشتند و من هيچ‌گونه خستگی در آن‌ها نديدم."

 

احمدی‌مقدم همچنين با اشاره به مسائل سوريه گفت: "اگر در سوريه پليسی وجود داشت که کفايت‌های لازم را داشت مشکلات در همان ابتدای کار حل می‌شد و کار به ورود ارتش نمی‌کشيد."

 

مقامات حکومت ايران نگران هستند که يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران مانند انتخابات رياست‌جمهوری دوره گذشته به بحران تبديل شود.

 

يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد و طی آن هفتمين رئيس‌جمهور ايران انتخاب می‌شود.

 

ظاهرا نگرانی از بروز شکل‌گيری اعتراضات در اين انتخابات باعث شده تا مقامات حکومتی نسبت به بروز تنش در اين انتخابات هشدار بدهند.

 

در همين رابطه، آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی هشدار داده است که فضای کشور در آستانه انتخابات "نبايد دچار تنش شود."

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

آقای سردار آیا این 60 هزارنفر دیپلم دارند؟

به این جمله دقت کنید ( "اگر در سوريه پليسی وجود داشت که کفايت‌های لازم را داشت مشکلات در همان ابتدای کار حل می‌شد و کار به ورود ارتش نمی‌کشيد.") یعنی خودشون دارند اذعان میکنند که چطور مردم عادی را سرکوب باید کرد و معلومه این گنده پلیس محله خیلی از وضعیت سوریه ناراحته ولی یکی نیست به این احمق بگه در سوریه اگر مردمان با شرف و وجدان از ارتش جدا نمیشدند وضع به اینجا نمیکشید که دولت غیر قانونی این کشور مجبور بشه هر روز التماس کنه که ما با مخالفان مذاکره میکنیم حتی با مخالفان مسلح .
امیدوارم روزی بشه که نظامیان ارتش ایران هم همین راه را بروند و خود را از ذلت مزدوری آزاد نمایند .

٦٠هزار که هیچ اگر ٦٠ میلیون بار هم هم خود را فریبی فقط خود و ٦٠ تا همکیش خود را توانی فریبی.

چماقدارها را بخيابانها بجان مردم نياندازيد.
هيات سه نفره را ريس جمهور کنيد و قال قضيه را بکنيد!!

اگر یکان فرماندهی شاه توانست نجاتش دهد دُکان فرماندهی ولایت هم ناجی ولی فقیه خواهد بود. حال چه یکان و یا دُکانشان ٦٠ هزارتایی باشد و چه ٦٠٠ هزارتایی که ظلم بر یکی از افراد مملکت مساوی است با ظلم بر تمام افراد مملکت با سرانجام نابودی ظالم. و این حکم خداست که شاه و ولایت و احمدی نژاد و احمدی مقدم را در آن تفاوتی نیست.

ببینید چگونه بیضه ها جفت است. که شصت هزار نیروی وژیه برای هفتاد ملیون بسیج کرده اند. آیا مردم ایران شرافتش بیدار شده که اینان ایقدر ترسیده اند. اینان که از ثبات الهی دم می زنند!!!
مرگ بر حکومت الله امروز مثل چای و آب خوردن در ایران صرف میشود و بهتریمن فعلی ست که نحو صرف می گردد.

بجنگ تا بجنگیم. تو با شصت هزار نفر و ما با شصت هفتاد ملیون. راهبر عنقلابت را بروز قذافی و صدام و بشار اسدو بن علی و مبارک نخواهیم انداخت کاری خواهیم کرد که آرزو کند بروز قذافی بیفتد.

جناب فرمانده تند نروید. آن تکانی که آماده ی خوردن ششصد هزار نفر هم جلودارش نیست. چاره ٬ چاره ای دیگر است. خدا رحم کند بر ما و شما. ما در سپاه احمق نیستیم و دلیل کوتاه آمدن های همگیتان را در برابر غرب شاهدیم و زباندرازیتان را در برابر مردم شاهدتر. اما فرمانده بترید و بترسانید از از این تکانی که در حال آماده شدن خوردن است.

ودوباره بگویم که وضع چنان خوب است که من ازیکی از مراکز فرماندهی سپاه این نظر را می نویسم.

آقای اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی. شکسته نفسی نفرمایید ما در بیشرفی شما و اربتان حاج سید علی خامنه ای و اربابانتان روحانیت شنیع هیچ شکی نداشتیم حالا شما باز هم در این مورد اصرار دارید. خب بله شما شصت هزار آدمکش را بسیج کنید در برابر مردم گیرم که شما چند هزار نفررا هم بکشید. خب بعد چی!!! ما هم که بیکار نخواهیم نشست. اگر شما از دوت و رژیم ضد بشری اسد که خودتان هم جزو اویید درس گرفته اید٬ خب ما هم البته درس گرفته ایم. به علاوه تو فکر می کنی که همه ی آن شصت هزار نفر و همه ی آن پاسداران و همه بسیج به بیشرفی خامنه ای و تو میرغضب و دیگر فرماندهانند! اصلا از حرف زدنت بوی ترس مثل کثافت بیرون میریزد.

شهر که شلوغ بشه یک نفر هم یگان ویژه نمی ماند.

من نیز یک سپاهی هستم. به برادران سپاهی خودم و به برادران کوچکتر خودم در سپاه هم اعلام می کنم و هم اخطار که گول این آدمکشان را نخورند و اینبار یکپارچه به مردم بپیوندند. برای نجات ایران سپاهیان غیور باید به مردم بپیوندند. اگر ایران را خامنه ای و روحانیت که در خیانتشان به ایران نباید یک لحظه نه غفلت کرد و نه تردید داشت بر باد دهند اسلامی نیز باقی نخواهد ماند. ما پاسداران دیدیم که که به مدت سی و چهار سال روحانیت جوانان ما را برای مقابله با آمریکا و اسراییل به کشتن داد٬ خزانه های ما را نابود کرد. ما را در برابر جهانیا به حقارت آورد و حالا دارد بجای باج دادن به مردم به غرب باج می دهد و از تمامی ادعاها و عربده که قربانیانش ما جوانهای دیروز و امروز بوده و هستیم عقب می نشیند و باز هم می خواهد بر قدرت باشد. زهی خیال باطل. اینبار پاسداران حساب تو و فرماندهان خود و روحانیت را خواهند رسید. من از برادران پاسدار خودم درخواست می کنم که در این صفحه و صفحات دیگر سرسپردگی خود را به مردم بنویسند. باید چند اتفاق در سپاه بیفتد. دوستان حواسشان را جمع کنند که بزودی اتفاق مهمی خواهد افتاد. دشمن نه تنها در خانه که در راس امور است. اتفاقی که در اصفهان افتاد ترس حکومت را بر انگیخت. آنها دستور تیر دادند٬ آنها گفتند در نطفه خحفه کنید. و اما ما اینکار را نکردیم و آنها با سکوت بروی خود نیاوردند و آنهمه از ترسشان بود. مباد که بجای دیگری سرایت کند. افشا کنیم. جانثار ایران یک پاسدار ساده ازیکی از پایگاه های سپاه در اصفهان.

با درود به این سپاهی. مردم بدانند در صفوف سپاه شکاف افتاده است. اتفاقات مهمی در کمین این نظام منحوس است.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما