خانه | خبر | اخبارایران

مهمان‌پرست: بازنگشتن یکی از کارکنان سفارت ایران در نروژ در دست پیگیری است

شنبه, 1391-12-05 17:38
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

درپی انتشار اخباری مبنی بر پناهنده شدن یک دیپلمات ایرانی شاغل در سفارت ایران در نروژ، رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با تایید بازنگشتن  این شخص به ایران، دلیل این موضوع را "برخی مشکلات شخصی و خانوادگی، از جمله ادامه تحصیل فرزند" عنوان کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  روز شنبه، پنجم اسفند ماه جاری به خبرنگاران گفت که "موضوع برنگشتن یکی از کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلو در دست پیگیری" است.

یورگن لاودال، وکیل فردی که در سفارت ایران مشغول به کار بوده، به خبرگزاری رویترز گفته است که موکلش "دیپلمات" بوده و در ماه دسامبر سال گذشته میلادی درخواست پناهندگی داده است

مهمان‌پرست با رد دیپلمات بودن این فرد، گفت که او یکی از کارکنان بخش اداری سفارت ایران در اسلو بوده که دوران ماموریتش تمام شده بود. به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه ایران این فرد "پس از اتمام مأموریت خود ، به دلیل برخی مشکلات شخصی از جمله ادامه تحصیل فرزند و مشکلات خانوادگی هنوز به تهران بازنگشته است."

 

یورگن لاودال، وکیل فردی که در سفارت ایران مشغول به کار بوده، به خبرگزاری رویترز گفته است که موکلش "دیپلمات" بوده و  در ماه دسامبر سال گذشته میلادی درخواست پناهندگی داده است.

 

روز گذشته، ۲۲ فوریه ۲۰۱۳ (چهارم اسفند ۱۳۹۱) یک روزنامه نروژی خبر پناهندگی یکی از کارکنان سفارت ایران را اعلام کرد.  

پیش از این نیز چند تن از دیپلمات‌های ایرانی در پی رخدادهای پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در سال ۱۳۸۸ در کشورهای محل ماموریت خود درخواست پناهندگی داده بودند.

 

محمدرضا حيدری، کنسول  سابق ايران در نروژ٬ حسين عليزاده، نفر دوم سفارت جمهوری اسلامی ايران در فنلاند، فرزاد فرهنگيان، رايزن دوم سفارت جمهوری اسلامی ايران در بلژیک و احمد ملکی، ديپلمات ارشد ايران در سرکنسولگری ميلان  از جمله دیپلمات‌هایی هستند که چهار سال اخیر اعلام پناهندگی کرده‌اند.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

این آقا هم متل آقایان قبل از وی بهشت آزادی و رفاه را برجهنم دیکتاتوری و ظلم ترجیح داد و بسوی آن پناه آورد که باصطلاح مرغ از قفس پرید . این پیروزی بر وی و همه کسانی که این موفقیت را بدست میاورند مبارک باد.

بزودی شخص رهبری نیز به اسراییل پناهنده خواهد شد. این حرامزادگان بر قدرت خودشان هم از خودشان متنفرند. اینان دچار حرامزادگان سمنگانند. کسانیکه نمی دانند حرامزادگان سمنگان چه کسانی هستند بروند سری به حوزه های علمیه قم و نجف و تهران و مشهد و هر کجا که روحانیت و پاسدار و بسیجی است بزنند و آنگاه بیایند بنشینند و شاهنامه فردوسی را بخوانند تا حرامزادگان سمنگان را بهتر بشناسند. آری آین آقا یمهمانپرست با داشتن چندین ملیون دلار کانادیی در حسابش در کانادا و پاسپرتش زیر قالی ابریشمی کاخش خودش از همین حالا پناهنده است. باید از مردم ایران نیز که دچار این حرامزادگانند پرسید که تا کی میخواهند صبر کنند و تا کی میخواهند سرشان را بزیر بیندازند و اجازه دهند که این بیشرفان زنده از مملکت فرار کنند. روحانیون همگیشان به غرب و انگلیس و فرانسه و آلمان و اروپا پناهنده خواهند شد و در زیر سایه ی دلار های نفتی چند نسلی آسوده خواهند خورد و خواهند گا...ی د و خواهند بریش ما مردم خندید. آری حتما مردم ایران سزاور چنین بیشرفانی ست. بله!

واقعا شرم آور که این دولتهای خارجی‌ به این دیپلمات‌ها پناهندگی میدن، این همه فشار‌ها بروی مردم عادی ایرانی‌، حتا آنهایی هم که در اروپا زندگی‌ می‌کنن، بخاطر وجود این دیپلمات‌ها و سیاست مدار‌ها و سیستم سیاستشون هست، واقعا شرم آوره...

پلیس اسپانیا یک حلقه جاسوسی علیه اپوزیسیون ایران را دستگیر کرده است. دو مرد و یک زن به اتهام تعقیب و تهدید فعالان سیاسی ایرانی مخالف جمهوری اسلامی در مادرید و سانتاندر در شمال این کشور دستگیر شده‌اند.
وزارت کشور اسپانیا روز جمعه (۲۲ فوریه/۴ اسفند) اعلام کرد که پلیس این کشور سه نفر را دستگیر کرده ‌است که مظنون به فعالیت جاسوسی و خبرچینی علیه اپوزیسیون ایران بوده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این افراد مظنون در یک سازمان غیردولتی (NGO) اسپانیایی نفوذ کرده بودند که در عرصه کمک به پناهجویان فعال است.

همین الان هم رهبری پناهنده اسراییل است. تازه پناهندگی اسراییل برای رهبری یک افتخار است. آیا می دانستید که رهبری وقتی چشمش آب مروارید آورد برای بیرون آوردن آب مروا رید او لنزش از اسراییل آمد و این خود او بود که با آن لبخند ملیحش و مخنثش گفت پدرسوخته ها خودشون بدن اما کارشون خیلی خوبه! و بعد عینک دودی رهبر فرزانه هم از اسراییل اومده. اسراییلی های ناقلا رهبری رو رنگش کردن. اون عینک همه چیز رو عالی نشون میده و رهبری برا همین خیلی از خودش راضیه و فکر می کنه پوخیه. اما و اما این عینک تا روز انفجار و تا روزی که گندش در آد همه چیز رو خوب میبینه. وقتی رهبر رهبری و اونی که این نایبشه و شخص رهبری بترکند دنیا به نجاست کشیده میشه. اونوقت ماشینهای شهرداری و آتشنشانی جهانی باید بسیج بشن تا دنیا از این کثافت و نجاست جسبنده پاک بشه. آنروز روز جهانی شادی و نشاطه.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما