خانه | خبر | اخبارایران

يک مقام سپاه پاسداران: سپاه در انتخابات از کسی حمايت نمی‌کند

شنبه, 1391-10-30 17:15
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

سرتيپ محمدحسين سپهر، معاون نماينده رهبر ايران در سپاه پاسداران گفت اين نهاد نظامی در انتخابات از کسی حمايت نمی‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سپهر امروز شنبه ۳۰ دی‌ماه در نشست مسئولان روابط عمومی سپاه گفت: "سپاه هيچ‌گاه از هيچ فردی در انتخابات حمايت نکرده و نمی‌کند و نقش سپاه در انتخابات و ديگر عرصه‌ها، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است."

 

مخالفان حکومت ايران و همچنين منتقدان دولت، سپاه پاسداران را متهم می‌کنند که در انتخابات‌ "به نفع کانديداهای خاصی دخالت می‌کند."

 

اظهارنظر چند هفته پيش علی سعيدی، نماينده رهبر ايران در سپاه پاسداران بر شدت انتقاد منتقدان اين نهاد نظامی که معتقدند در انتخابات‌ دخالت می‌کند، افزود.

 

علی سعيدی چند هفته پيش به خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: "وظيفه ذاتی سپاه، مهندسی معقول و منطقی انتخابات است."

 

سپاه پاسداران در سال‌های گذشته همواره از سوی مخالفان حکومت ايران متهم به دخالت در عرصه سياست شده است. آن‌ها به‌ويژه از دخالت اين ارگان نظامی در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ سخن می‌گويند

اما سرتيپ سپهر با رد دخالت سپاه در انتخابات می‌گويد: "حفظ آرامش و امنيت انتخابات، کمک به تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تلاش برای شفاف‌سازی شاخص‌ها و ملاک‌ها و تأکيد بر قانون‌مداری از جمله وظايف سپاه در ايفای نقش خود در انتخابات آتی است."

 

يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوری ايران ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار می‌شود.

 

سپاه پاسداران در سال‌های گذشته همواره از سوی مخالفان حکومت ايران متهم به دخالت در عرصه سياست شده است. آن‌ها به‌ويژه از دخالت اين ارگان نظامی در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ سخن می‌گويند.

 

علی مطهری، نماينده اصولگرای مجلس ايران نيز ارديبهشت‌ماه سال جاری خورشيدی در مجلس گفت سپاه پاسداران "به‌منظور حمايت جدی از کانديداهای مورد نظرش" در انتخابات مجلس نهم دخالت کرده است.

 

مطهری، دخالت سپاه در انتخابات را "آفتی" برای سپاه و "خطری برای انقلاب و نظام اسلامی" عنوان کرد و گفت: "ديگر نمی‌توان در پشت درهای بسته برای مردم تصميم گرفت و فشار افکار عمومی اجازه اين گستاخی را به دوستان نادان انقلاب نمی‌دهد."

 

سپاه در واکنش به اين اتهامات می‌گويد: "سپاه هرگز به صورت مصداقی در انتخابات وارد نمی‌شود و تنها معيارها و آرمان‌ها را مطرح می‌کند."

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

سپاه پاسداران هرزگی ***را دارد. سپاه پاسداران همه چیز و برعکسش را در یک آن می گوید. حیف از وقت شریف زمانه که صرف بازنویسی چیزی و ضد آن چیز از یک منبع بیناک و فاسد می شود. سپاه پاسداران منفورترین نیرویی ست که در جهان مورد تنفر نه تنها ایرانیان است بلکه جهان از بویناکی این نابخردان فاسد و متجاوز و زورگو و زورگیر متنفر است.

شوخي ميفرمايند. جدي نگيريد!!

سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنانی که خلاف نظر صریح امام و قانون اسی کشور است گفته بود:‌ وظیفه ذاتی ما «مهندسی معقول و منطقی انتخابات» است!!!

شش سال پیش بود که آقای ذوالقدر مرد شماره دو سپاه، بعد از انتخابات ریاست جمهوری صحبت از عملیات چند لایه برای بالا آوردن احمدی نژاد می کرد. خیلی ها هم که خواب امام زمان و نظر دادن ایشان را دیده بودند. امسال گویا روی فراموش کاری مردم حساب باز کرده اند.

ریشی تو هم دروغت رو بگو ...تو هم مثل میلیون ها که بدون دروغ گفتن و حاشا کردن کاسبیشون در اون کشور نمی گرده...حالا جالبه که یه عده که کاملا" از فرهنگ و تربیت ایران نشینان محترم در دوره کشور "اقتصاد مال خره" تعجبشون شده که ای داد بیداد این ریشی چقدر دروغگوست !!!..واه چی میگه این پاسدارچی؟؟!!!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما