خانه | خبر | اخبارایران

"استيضاح احمدی‌نژاد در صورت اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها"

شنبه, 1391-10-23 12:09
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

علی مطهری، نماينده اصولگرای مخالف دولت گفت اگر فاز دوم طرح هدفمندسازی يارانه‌ها تا پايان امسال اجرا شود محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور استيضاح می‌شود.

 

علی مطهری امروز شنبه ۲۳ دی‌ماه به "مجلس‌نيوز"، تارنمای فراکسيون "اصولگرايان رهروان ولايت مجلس" که خود عضو آن است گفت: "مجلس تصويب کرده است که تا پايان سال اجرای فاز دوم هدفمندی و افزايش کالاهای اساسی ممنوع است و دولت تا پايان سال نمی‌تواند فاز دوم قانون هدفمندی يارانه‌ها را اجرا کند."

 

وی افزود: "اگر بخواهند بر خلاف قانون مجلس اقدام کنند از نگاه ما ديگر کار از سئوال گذشته است و استيضاح تنها پاسخی است که مجلس به رئيس‌جمهور در برابر اين بی‌قانونی می‌دهد."

 

طرح هدفمندسازی يارانه‌ها که از ۲۸ آذرماه سال ۸۹ وارد مرحله اجرا شده بود، در ۲۱ آبان‌ماه ۹۱، به دليل آن‌چه که "اجرای نامناسب فاز اول طرح هدفمندی توسط دولت" و "مناسب نبودن شرايط اقتصادی کشور" برای اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها اعلام شد، از سوی نمايندگان مجلس متوقف گرديد.

 

علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران با اشاره به اقدام مجلس در توقف اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها: ما مصلحت نمی‌دانيم کارهای نسنجيده انجام شود که خود به خود وضع اقتصاد کشور را ضعيف کند

خبرگزاری مهر دو هفته پيش خبر داد محمود احمدی‌نژاد وزرای اقتصادی کابينه را به‌همراه اعضای کارگروه کنترل بازار و مسئولان ذخيره‌سازی کالا گردهم جمع کرده و از برنامه اجرای فاز دوم قانون هدفمندی يارانه‌ها در آينده‌ای نه چندان دور سخن گفته است.

 

محمود احمدی‌نژاد همچنين شامگاه شنبه ۲۰ آذرماه سال جاری طرح هدفمندی يارانه‌ها را "بزرگ‌ترين طرح‌ اقتصادی" و يکی از هفت طرح بزرگ اصلاح اقتصاد کشور برشمرد که با "مطالعه فراوان" اجرا شد.

 

وی با انتقاد از توقف اجرای فاز دوم طرح هدفمندی يارانه‌ها از سوی مجلس اعلام کرد: "دولت به دنبال اين بود که تمام طرح را يک‌جا اجرا کند ولی مسائلی پيش آمد و رفت و برگشت‌هايی شد و تنها بخشی از طرح به اجرا درآمد."

 

علی مطهری در ادامه سخنان امروز خود گفت: "مجلس تصويب کرده است که تا پايان سال اجرای فاز دوم هدفمندی و افزايش کالاهای اساسی ممنوع است و دولت تا پايان سال نمی‌تواند فاز دوم قانون هدفمندی را اجرا کند."

 

مطهری احتمال داد که حضور محمود احمدی‌نژاد در مجلس در روز چهارشنبه برای اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها در سال آتی باشد "چرا که مسئله فاز دوم در سال جاری که منتفی است و مصوبه مجلس آن را غيرقانونی اعلام کرده است."

 

روز گذشته نيز علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران با اشاره به اقدام مجلس در توقف اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها، گفت: "مجلس انجام برخی اقدامات را در کشور ممنوع کرد تا به گرانی دامن زده نشود."

 

وی افزود: "ما مصلحت نمی‌دانيم کارهای نسنجيده انجام شود که خود به خود وضع اقتصاد کشور را ضعيف کند."

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

اگر می خواهید بدانید ما ملت چقدر نا پوفیوز و با شرفیم که این نظام سراپا آلوده را تحمل می کنیم به ویدیو نگاه کنید. و خصوصا خارج نشینان بی عمل نگاه کنند که ما را از یاد برده اند.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2tQfa9DSkKc

 ***علی مطهری که پیرو پردش است و ضد ایرانی را باید از ایران بیرون کرد. دوستان بروندسخنان مطهری را در مورد سمبولهای ایرانیت نوروز و چهارشنبه سوری گوش کنند تا بفهمند این بابا تا کجا ضد ایرانی ست. این روحانیون بمراتب از اسلامیون صدر اسلام که به ایران حمله کردند ****که حالا ما با موج سیدانی طرفیم که همه ی هم و غمشان اسلام است. *** نیز بدخیم تر و بد سرشت ترند.***

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت کمیته "اسلامی کردن دانشگاه‌ها" خبر داده و گفته گزارش کاری "کمیته تحول علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها" در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خوانده شده است!!!.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما