خانه | خبر | اخبارایران

فيروزآبادی: استقرار پاتريويت‌ها در ترکيه برای ايجاد جنگ جهانی است

یکشنبه, 1391-09-26 09:32
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

حسن فيروزآبادی، رئيس ستاد کل نيروهای مسلح ايران گفت استقرار سامانه ضدموشکی پاتريوت در ترکيه برای "ايجاد جنگ جهانی" است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اين مقام ارشد نظامی ايران عصر روز شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ در جمع فرماندهان عالی‌رتبه نظامی گفت: "هر کدام از اين پاتريوت‌ها يک نقطه سياه روی نقشه جهان و برای ايجاد يک جنگ جهانی است."

 

پاتريوت يک سيستم دفاع هوايی موشکی هدايت‌شونده است که توانايی مقابله با موشک‌های بالستيک تاکتيکی، موشک‌های کروز و هواپيماهای پيشرفته را دارد.

 

آمريکا گفته است تا هفته آينده دو سامانه ضدموشکی پاتريوت را در ترکيه مستقر می‌کند. آلمان و هلند نيز اعلام کرده‌اند هر کدام دو سامانه ضد موشکی پاتريوت در ترکيه مستقر خواهند کرد.

 

زمان استقرار اين چهار سامانه ضد موشکی، اواخر ماه ژانويه سال آينده ميلادی اعلام شده است.

 

هدف از استقرار اين سامانه ضدموشکی در ترکيه، مقابله با حملات احتمالی سوريه به ترکيه اعلام شده است.

 

فيروزآبادی از "عاقلان و نخبگان اروپا و آمريکا و ترکيه" خواست تا "زودتر از اين‌که آتشی برافروخته بشود که کسی قادر به خاموش کردنش نباشد، خودشان اين آتش را خاموش بکنند و پاتريوت‌ها را از اين منطقه جمع کنند و ببرند"

فيروزآبادی گفته است: "ما دوست ترکيه هستيم و برای ترکيه امنيت می‌خواهيم نه اين‌که از طريق سوريه به ترکيه حمله شود که بخواهند در آن‌جا پاتريوت بچينند."

 

وی استقرار اين سامانه ضد موشکی را در ترکيه به معنای ايجاد "خط دفاعی" برای اسرائيل دانست.

 

رئیس ستاد کل نيروهای مسلح ايران افزود: "متأسفانه هر روز يکی از کشورهای غربی دارند تصويب می‌کنند که پاتريوتی را به مرز سوريه و ترکيه بفرستند، در حالی که آن‌ها دارند نقشه‌ يک جنگ جهانی را می‌چينند و اين برای آينده بشريت و برای آينده خود اروپا هم بسيار خطرناک است."

 

اين مقام ارشد نظامی ايران، سامانه ضد موشکی پاتريوت را  "تهديدزا" ارزيابی کرد و افزود: "يک نظامی با تجربه و يک استراتژيست به‌راحتی می‌تواند اين صحنه را بخواند و چنين آينده دردناکی را پيش‌بينی کند."

 

فيروزآبادی از "عاقلان و نخبگان اروپا و آمريکا و ترکيه" خواست تا "زودتر از اين‌که آتشی برافروخته بشود که کسی قادر به خاموش کردنش نباشد، خودشان اين آتش را خاموش بکنند و پاتريوت‌ها را از اين منطقه جمع کنند و ببرند."

 

روسیه و سوریه نیز پیشتر با استقرار این سامانه‌های ضد موشکی در ترکیه مخالفت کرده بودند.

 

جمهوری اسلامی ايران از مدافعان اصلی حکومت بشار اسد به‌شمار می‌رود و از آغاز اعتراضات مردمی در اين کشور همواره از آن پشتيبانی کرده و مخالفان اين حکومت را "گروه‌های تروريستی" عنوان کرده است.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

بزرگترین بمب اتمی ولایت فیروزآبادی ست. این بمب بزودی منفجر خواهد شد و جهانی را به ***خواهد کشید. روز شما انفجار این بمب بسوی ساعت شمار در حرکت است. به سلامتی ولایت صلوات.

کی ترا آدم حستب می کند که تو حالا با نخبگان و فرهیختگان حرف می زنی ببند دهان ***حاج آقا شکم گنده.

صدام حسین .....صدام حسین ....کجائی ؟ ....بله من در قبرم..نمی دونی من رو دار زدن ...؟ چرا میدونم... پس چی از جنازم می خوای "جونکه جون دیگه ندارم" ..می خواستم بهت بگم خاک بسرت.کنن ..ای بی عرضه ..مرده شور برده ...چیه چیکار که نکردم که بازم بی عرضه بهم میگی؟ ...تو یه کاری رو که شروع کردی درست حسابی تمومش نکردی...الله اکبر تو قبر هم مارو ول نمی کنی ها... ..یالله بگو چه کاره نا تمومی بوده ؟... تو این چاق و چله بشکه شبهه انسان رو نکشتی که ادای آلگاپون اسلامی رو در نیاره..!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما