خانه | خبر | اخبارایران

"تهيه اسناد سری از نظاميان ترکيه توسط جاسوسان ايرانی"

شنبه, 1391-09-25 15:59
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

دادستانی شهر ايغدير در شمال شرقی ترکيه اعلام کرد ۱۲ جاسوس ايرانی از نظاميان ترکيه‌ای اسناد و مدارک سری تهيه کرده‌اند.

 

به گزارش شبکه تی‌آرتی ترکيه، دادستانی ايغدير گفته است: "جاسوس‌های ايرانی با تهديدکردن نظاميان عالی‌رتبه ترکيه، از آن‌ها اسناد و مدارک سری تهيه کرده‌اند."

 

بر پايه اين گزارش شش نفر از اين متهمان به "قاچاق انسان" نيز متهم شده‌اند.

 

دادستانی شهر ايغدير گفته است: "جاسوس‌های ايرانی با هدف کسب اطلاعات از نظاميان عالی‌رتبه ترکيه و از طريق همکاری با صاحبان هتل‌های بزرگ اين شهر اقدام به دسيسه عليه آنان نموده و فيلم‌های غيراخلاقی آن‌ها را از طريق دوربين‌های مخفی ضبط می‌کردند."

 

اين اطلاعيه می‌افزايد: "جاسوسان با تهيه کردن اين فيلم‌ها از نظاميان، با تهديد بر اينکه فيلم‌ها را به مطبوعات می‌دهند، اقدام به تهيه اسناد و مدارک سری از آنان می‌کردند."

 

بر پايه اين گزارش "در بين اسناد و مدارک به‌دست آمده از اين افراد، تصاوير و کروکی‌های مربوط به ساختمان‌های دولتی و تأسيسات مهم نظامی منطقه و نيز اطلاعات مربوط به اين مکان‌ها به‌دست آمده است."

 

جزئيات بيشتری درباره نام متهمان اعلام نشده است.

 

ترکيه شهريور ماه امسال شمار اين متهمان را ۱۱ نفر اعلام کرده بود.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

با این راهی که دولت و رهبر ایران در پیش گرفته اند کشور سرانجام درگیر یک جنگ دیگر اما این بار با ترکیه خواهد شد. چندان بعید نیست که همین اختلافات به ظاهر بی اهمیت قطره قطره جمع شوند و دریای خون به راه افتد.

ما همه اینها را از اسلام و دیانت و تعصب داریم. ایا وقت ان نیست که دین را برای همیشه از حکومت جدا کنیم و از دنبال کردن سیاستهای شکست خورده و بی اساس صفوی و قاجار به دور بمانیم؟ وقتی صفوی ها دین رسمی ایران را شیعه کردند به انها صدسالی فرصت داد تا حکومت کنند اما انحطاط ایران هم از همان زمان شروع شد. این سینه زنی ها و علم و کتلداری ها همه از ان زمان مرسوم شدند و نه به خاطر امام حسین بلکه برای حفظ انسجام کشور تا بتوانند انرا در برابر تجاوز های عثمانی (ترکیه) حفظ کنند. متاسفانه ما ایرانیها تاریخ را تکرار میکنیم چون حوصله تعبیر و تفسیر انرا که نداریم هیچ بلکه حتی حاضر نیستیم انرا بخوانیم یا حتی بدانیم.

چپ ایرانی که در مورد مرسی ، اردوغان ، و هر کس دیگری که در سمت چپ روسی (یا بازمانده های جنگ سرد ) نباشد احکام فله ای صادر میکند و آنها را از بیخ ریشه میزند فقط به یک دلیل نه بیشتر ، وقتی به پیشه وری و فرقه دموکرات یا کاسترو یا ***و دیکتاتور روسی دیگری میرسد دست و دلباز میشود و هی اما و اگر میکند و دنبال یک دلیل و فقط یک دلیل میگردد که از آنها تعریف و تمجید کند . نگاهی به اخبار روز بیندازید ببینید اینها چطور دنبال ماستمالی کردن تجاوز وحشیانه استالین به آذربایجان ایران هستند با مهره خاین پیشه وری . به همین دلیل است که حمید فرخنده درخواست کرد از فدائیان اکثریت که در بازخوانی پرونده فدائیان بخش ارتباط با شوروی سابق باید مورد واکاوی قرار گیرد . بنده بار دیگر به همگان خصوصا آنهایی که به دموکراسی واقعا وفادارند و کشور ایران را پیشرفته میخواهند و در امنیت پایدار ، توصیه میکنم تا دیر نشده به این مهم پرداخته شود ( یعنی باید تکلیف ارتبا ط احزاب ایرانی مارکسیست با شوروی و احتمالا ادامه ان با روسیه ، کاملا واکاوی شود درست به همین اندازه که ارتباط دین با استبداد واکاوی میشود ) وگر نه در پس این استبداد دینی یک استبداد مارکسیستی وابسته به روسیه نظیر اسد و صدام و قذافی و یا بدتر از ان (تره کی و کیم جنگ ایل و کاسترو) در انتظار ایران است . ممکن است کسی بگوید خوب از شر ان هم خلاص میشویم ولی دوستان من نگاه کنید خلاصی از شر دیکتاتور روسی ( مثل اسد ، صدام ، قذافی، کاسترو ، کیم ) با نابودی کشور و جنایات جنگی بسیاری که قابل توجیه نیست همراه است اما از دیکتاتور غیر روسی مثل بن علی و مبارک زودتر میشود خلاص شد . اگر کسی در اردوگاه غرب مثل شاه هم باشد که مدرن بوده ولی دموکرات نباشد باز وقتی دید مردم او را نمیخواهند میرود . دلیل ان سا ده است اینها که در سمت غرب هستند تا روزی آنجا میمانند که به غرب ثابت کنند که مردم علیه آنها نیستند اما به وقت انفجار دولت های غربی حمایت خودشان را از آنها برمیدارند و حکومت به دست خودی ها هم ساقط میشود تا چه رسد به دست مردم . بنابر این باید فشار بر مارکسیست های روسی را (که اینک پشت نقاب دموکرات و حقوق بشر و سلطنت طلبی و فدرالیسم و سکولار نو پنهان شده اند ولی همزمان علیه امریکا و غرب و اسرائیل و لیبرالیسم و کشور های ترکیه و مصر و عراق و لیبی جدید سخنرانی و ***میکنند ) بیشتر نمود و آنها را مجبور کرد تا نظراتشان را در مورد دیکتاتور های روسی و تروریسم سیاه کلی و قتل های چه گوارایی و اشغال آذربایجان و دخالت های روسیه و شوروی سابق در گوشه و کنار و حکومت فقیر نشین کوبا و بازگشت برخی انقلابات رنگین به دست افسران ک گ ب و با ند های مافیایی روسی و دیکتاتوری های فاسد جدید ،به روی پرده بیاورند . باید ابعاد همکاری اینها با ک گ ب و شو روی ، اکنون که سران آنها زنده هستند روشن شود وگر نه نسل های بعدی میتوانند به آسانی زیر با ر سنگین شعار های فریبنده مغز شویی شده و این تجربه گرانبها که نسل های قبلی داشته به زیر خاک مدفون شود

ترکیه پایگاه دوم نظامی آمریکا و ناتو در منطقه است و بدست آوردن اطلاعات نظامی از این کشور دارای اهمیت ویژه می باشد.کسب اطلاعات و اقدامات جاسوسی از مقامات و پایگاههای نظامی ناتو و امریکا در ترکیه فقط توسط دولت ایران صورت نمیگیرد ،بلکه دولت روسیه بیشترین جاسوسان را در ترکیه دارد و شنودها و عکسهای زیادی از نظامیان و جابجایی سلاح و جنگ افزار در ترکیه را در دست دارد و جاسوسان روسی-ترکیه ای هم اکنون نیز مشغول فعالیت در ترکیه هستند.ضمنأ دولت ترکیه بدون اجازه ناتو قادر به جنگ افروزی با ایران و یا عراق و سوریه نیست و دوّل اروپایی هم تمایلی به چنین ماجراجویی ندارند.بد نیست که بدانیم که آنان از حمله رژیم صهیونیستی به ایران به اندازه کافی وحشت دارند.ضمنا روسیه نیز همسایه ایران است و برای حفظ منافع ملی خود هم که شده،حامی نظامی ایران خواهد بود.همچنین ترکها خوب میدانند که در جنگ احتمالی، از چند طرف به انان ضربه های مهلک وارد خواهد شد.کردها،سوریها،عراقیها و روسها

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما