خانه | خبر | اخبارایران

"فشارها باعث لغو سفر هاشمی رفسنجانی به رفسنجان شد"

پنجشنبه, 1391-09-09 15:20
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

سفر اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به شهرستان رفسنجان در استان کرمان با فشار گروه‌های تندرو و مخالفت شورای تأمين اين شهرستان لغو شد.

 

شورای تأمين نهادی متشکل از شماری از مسئولان در هر شهرستان است که درباره مسائل امنيتی تصميم‌گيری می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز، پنج‌شنبه نهم آذرماه خبرنگاران به‌منظور دريافت کارت ورود به جلسات هاشمی ‌رفسنجانی به نهادی مسئول مراجعه کردند اما به آن‌ها گفته شد سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به رفسنجان لغو شده است.

 

هاشمی رفسنجانی قرار بود امروز به رفسنجان سفر کند.

 

از چند روز پيش تبليغات ميدانی با نصب بنر در خيابان‌ها و ميدان‌های اصلی شهر رفسنجان به خاطر سفر هاشمی رفسنجانی صورت گرفته بود

با اين حال در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها در مورد برنامه‌های ديداری هاشمی‌رفسنجانی در رفسنجان، شامگاه چهارشنبه، روابط ‌عمومی مجمع تشخيص مصلحت نظام اعلام کرد: "ايشان سفری به استان کرمان و شهر رفسنجان نخواهند داشت و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در مورد برنامه‌ها و موضوع ديدارها کذب بوده و صحت ندارد."

 

پيش از اين نيز سايت دانشجو نوشته بود: "در پی تجمع اعتراض‌آميز عده‌ای از دانشجويان مقابل دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان و فرمانداری اين شهر، احتمال لغو سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به کرمان می‌رود."

 

بر پايه اين گزارش، "چند روزی است که پيامک‌هايی در اعتراض به اين سفر در ميان شهروندان رفسنجان رد و بدل می‌شد و اين سفر را احيای جريان فتنه در اين شهرستان و استان کرمان اعلام می‌کردند."

 

"فتنه" اصطلاحی است که حکومت ايران درباره اعتراضات به نتايج انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوری به‌کار می‌برد.

 

برخی مخالفان هاشمی رفسنجانی از وی به عنوان "رهبر اصلی فتنه" نام می‌برند.

 

از چند روز پيش تبليغات ميدانی با نصب بنر در خيابان‌ها و ميدان‌های اصلی شهر رفسنجان صورت گرفته و قرار بود، هاشمی‌رفسنجانی افزون بر بازديد از موزه رياست جمهوری در رفسنجان در مراسم سالگرد درگذشت محمد هاشميان، امام جمعه پيشين رفسنجان که شوهر خواهر و پسر عمويش بود، شرکت کند.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

خود کرده را تدبیری نیست ! آدمی وقتی تاریخ زندگی هاشمی را و دیگران را مرور میکند و به اینجایی که اینها رسیده اند مینگرد خیلی افسوس میخورد ! هاشمی با آنهمه کبکبه و دبدبه اینجور اسیر روزگار کج مدار شده خیلی حرف است یا شاید بشود گفت انسان در گذر عمرش تا سن 40 سالگی معمولا مخ اش کم کار میکند و نمیتواند آنجور که باید و شاید بیندیشد ولی هاشمی زمانی که در صدر امور بود سنش متجاوز از چهل و یا پنجاه سال بود ولیکن هنوز هم دیر نشده و میتواند در درد و آلامی که مردم را دچار نموده استغفار نماید و بدیگران نیز بفهماند که مسیر خود را همسو با منافع مردم تغییر دهند .

ايشان خودش مشاور اصلي جنگ بود و برادامه جنگ و کشتار اصرار ميکرد و شعار فتح بيت المقدس ميداد.
در کشتار سالهاي 67 نيز پشتيبان اعدامها و تيربارانها بود و در قتلهاي زنجيري نيز از همکاران مصباح و دري نجف آبادي بود.
يادش بيايد که آيت اله شريعتمداري را وابسته امپرياليست ناميد و باعث برکناري آيت اله منتظري شد و در مرگ مشکوک سيد احمد و دکترش همکاري داشت .
حالا نوبت خودش شده.

به نظر من هنوز هم هاشمی به فکر مردم نیست و به دنبال قدرت از دست رفته ست. هنوز هم به دنبال عدم شفافیت، صحبت های پشت پرده و باندبازیه. که همه بر ضد دموکراسی و در نهایت حقوق مردمه.

دیدی حالا چه خاکی به سرت شد...؟ هاشمی چند بار بهت گفتم چند تا استخون گوشت دار از خوشت قیمه ت بنداز برای سگ هات" پاسدارچی ها" که خودت دوره خودت جمع کرده بودی که هوات رو داشته باشن ؟؟.....هی گفتی اگر بهشون بدم پررو میشن...حالا علی خامنه ای تاریه و ارباب هاش از کشورهای غربی براشون استخونه های چرب و چیلی فت و فراون می یندازن و همشون رو دوره خودشون جمع کردن .....همین سگ های مطیعت پسرت رو دختر و گرفتن حالا نوبت خودتت .....!!! ای پیر سگ قاتل که کیف و خوسحالی میکردی که این سگ های وحشیت رو به جون جون های مردم در زندان ها می انداختی که اون ها رو آش و لاش کنن حالا افتادن به جونه پسرت و دخترت ......فرانسه و انگلیس دیگه دوست ندارن و حق امتیازی هم که در اوایل افتتاح حکومت "اسلامیشون" در ایران بهت داده بودن باطل کردن ....زود پول هائی که باورت شده مال خودتته رو بهشون پس بده که اربابات باید به زخم یونان و اسپانیا ورشکسته بزنن ....میگی پول های پسرت رو گرفتن ...نه اونها پول های تو رو هم می خوان ...خیال کردی که انگلیس و فرانسه کشور ایران رو با اون نفت و منابع معدنی غنی که سالیان سال با مخارج سنگین و مارکسیس بازی سعی کرده بودن از چنگال امریکا بیرون بکشن رو همینطوری مفت و مجانی تحویل آخوند ها میدن ......هاشمی عقل که داری زیر عمامت یه قدری فکر کن ....انگلیس سالیان سال خمینی رو در عراق خوراک و پوشاک میداد و مخافظش بود بعد انگلیس در ایران کلی از درباریان شاه و ساواکی های خون آشام را با پول خرید و به جون امریکا انداخت ....بعد خمینی رو از عراق جمش کرد برد فرانسه " بخاطر اینکه بعدها مردم ایران نکن که آخونده از انگلیس آمد" ..انگلیس ها در پاریس وظایف نوکری خمینی رو در قبال حکومت تزریقی اسلامی بهش یاد دادن حالا یه وقت فکر نکنی که میتونستی سر انگلیس رو شیره بمالی و از کیسه شون بدزدی !...همون انگلیسی ها پسرت و دخترت رو تحویل زندون دادن و گروکان گرفتن که نتونی از ایران فرار کنی ...یا پول ها پس میدی یا می کشنت !!!انگلیس های امپریالیست بخاطر اینکه سر 60 میلیون ایران نشین رو شیره بمالند که آنها در جنایت ملاها شریک نیستند به دستورشون پاسدارچی ها از دیوار سفارتشون میرن بالا برن و "انگلیسی ها ازشون می ترسن!!!" و سفارتشون " ظاهرا"" می بندن که مثلا ملاها اون ها بیرون کردن ....که 60 میلیون ایرانشین باورشون بشه ملاها با انگلیس ها ربطی به هم ندارن !!

با کامنتهای شما مخالفم
الان در داخل ایران کی جرات داره که در سمت مردم بایسته و اینجوری موضع بگیره ؟ حرفاش هم برای اونایی که اهل تحلیل هستند معلوم هست
ما ایرانیها عادت داریم به فرصت سوزی.
منظورم طرفداری محض از رفسنجانی نیست باید شرایط رو واقعی دید و صرفا نمیشه دم از ایده ال و خیال و اوهام زد.

جوری که شما می فرمایید فردا همه چیه عوض میشه و یکی از شما می اد بهتر از رفسنجانی. از کجا معلوم؟ ما ایرانیها ملتی فرصت سوز هستیم و بشدت منفعت طلب.

در شرایط فعلی حمایت از رفسنجانی خیلی مهم است ما طبق عادت گذشته و بر جریان حاکم ایران به رفسنجانی بد و بیراه میگیم خوب اگه اون نباشه حداقل تو نماز جمعه اون جوری حرف زد. کس دیگه ای او تونسته؟

خوب مگه ما تاکی میخواهیم فقط توهین کنیم به هموطنان خودمان و بی دلیل انتقاد کنیم. اگه شماها راه حل دیگه ای دارید بفرمایید. اگه می تونید حکومت دیگه ای بیارید الان و بهتر از رفسنجانی ، بسم اله من هم دعاتون می کنم.

شرایط داخل ایران را خیلی ها متوجه نیستند و همین موضوع باعث از دست رفتن فرصتها میشه. اون موقع که رفسنجانی پیشنهاد داد هیچکدوم از شما حمایت نکردید چه در داخل و یا خارج و فقط منوال سابق انتقاد انتقاد.
خوب حالا چهار سال گذشت، می دونید چه بلایی سر مردم اومد؟ سر اقتصاد!

واقع بینی همیشه بهتر از حرف از زدن از وضعیت ناممکن و نامعلوم است حداقل فرصتها از دست نمیره. مگه شما تابه حال با این روش و منش و ابراز نظر و امثال شما، مردم را بی تفاوت و بی حس بار نیاورده اید. یا ما یا هیچ کس!!!!!!
شما که از رفسنجانی بهتر هستید کی تشریف می اورید و چرا کاری نمی کنید که زودتر اون روزها برسه؟
رفسنجانی دیگه چند سال دیگه زنده است واقعا ما ایرانی ها چرا فکر می کنیم رفسجانی بدنبال قدرت هست غیر از اینه که به مردم کمک کنه حتی اگه برای خودش هم باشه که نیست باز از اونا بهتره. منظورم اینه که ادم ممکنه قدرت رو دوست داشته باشه و اینکه رفسنجانی این سالهای اخر عمرش دنبال قدرت باشه، این حرف درستی نیست.

بازم میگم من طرفدار محض هیچ کسی نیستم ولی فرصت سوزی بلاهای زیادی سر این مملکت اورده.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما