خانه | خبر | اخبارایران

وضعيت جسمی مهدی کروبی "هشداردهنده" گزارش شد

سه شنبه, 1391-08-30 09:44
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

وضعيت جسمی مهدی کروبی يکی از رهبران مخالفان حکومت ايران "هشداردهنده" گزارش شده است.

 

به گزارش تارنمای سحام‌نيوز، روز گذشته (دوشنبه ۲۹ آبان) مهدی کروبی، يکی از نامزدهای اصلاح‌طلبان در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و از رهبران مخالفان دولت، برای چندين ساعت در يکی از بيمارستان‌های متعلق به نهادهای امنيتی بستری شد.

 

بر پايه اين گزارش اين اقدام نهادهای امنيتی در پی علائم هشداردهنده نسبت به وضعيت جسمانی مهدی کروبی انجام گرفته است.

 

به‌نوشته سحام‌نيوز، مهدی کروبی دچار "کاهش شديد وزن، بی‌اشتهايی، سرگيجه و حالت تهوع" شده است.

 

امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه همچنين ميرحسين موسوی يکی ديگر از رهبران مخالفان نيز برای ساعاتی به بيمارستانی در تهران منتقل شد.

 

احمد زيدآبادی که در زندان دچار مشکلات حاد ريوی شده است شامگاه دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ از زندان رجايی‌شهر به بيمارستان منتقل شد

به گزارش تارنمای کلمه "نيروهای امنيتی صبح امروز ميرحسين موسوی را که دو ماه پيش به علت عارضه قلبی آنژيوگرافی شده بود، برای انجام آزمايش‌ و تست قلبی به بيمارستان اعزام کرده و ساعتی بعد وی را به زندان خانگی منتقل کردند."

 

اکنون حدود ۶۵۰ روز است که موسوی و کروبی و زهرا رهنورد، همسر موسوی در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

 

سحام‌نيوز نوشته است فشارها بر روی خانواده‌های کروبی و موسوی به حدی است که امکان اطلاع‌رسانی دقيق و شفاف در مورد آخرين وضعيت ايشان به آسانی مقدور نيست.

 

در همين حال به گزارش تارنمای ادوارنيوز، "در پی بروز مشکلات جسمی برای احمد زيدآبادی، دبيرکل سازمان دانش‌آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت)، اين زندانی سياسی به بيمارستان منتقل شد."

 

بر پايه اين گزارش "احمد زيدآبادی که مشغول گذران ايام محکوميت شش ساله خود در زندان رجايی‌شهر است به دليل شرايط نامناسب زندان رجايی‌شهر کرج مدت‌هاست که دچار مشکلات حاد ريوی شده است و سرانجام پس از چندين بار درخواست خانواده وی برای انتقال زيدآبادی به بيمارستان و درمان، وی شامگاه دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ از زندان رجايی‌شهر به بيمارستان منتقل شد."

 

احمد زيدآبادی در ۲۳ خرداد ۸۸ تنها ساعاتی پس از اعلام نتايج انتخابات جنجالی رياست جمهوری دهم، از سوی مأموران امنيتی بازداشت و ۱۴۱ روز در سلول انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوين به‌سر برد.

 

وی در آذرماه ١٣٨٩ از سوی شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران به شش سال زندان و تبعيد به گناباد و ممنوعيت دائم از فعاليت‌های اجتماعی و سياسی محکوم شد. اين رأی در دی‌ماه همان سال از سوی دادگاه تجديد نظر تأييد شد.

 

احمد زيدآبادی برنده جايزه قلم طلايی سال ٢٠١٠ مؤسسه جهانی مطبوعات و جايزه جهانی آزادی مطبوعات سازمان يونسکو و گيامورو کانو در سال ۲۰۱۱ است.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

به این میگن گماشته خوب هر قدر که عمامه عبا داره کارش درسته .....کی رو منظورتونه ...مستر علی خامنه ای ... یه جرعه دیگه ویسکی براتون بریزم ؟ خیر من باید یه تلفن به کارمندمون در ایران بزنم ....من باید ازشون تشکر کنم ...ما مدیون کارهای خوب ایشون هستیم....هر روز خبر کارهای خوب ایشون برامون میاد ..این ها رو کشته واون ها رو داره شکنجه می کنه و طوری داره برامون کار می کنه که تمام مردمان ایران درست احساس نوکر و کنیزی برامون بهشون دست بده !!!...ولایت فقیه خیلی برامون ارزون و دقیق کار می کنه و شبیه به اون کراواتیه نبود که جشن 2500 ساله راه می انداخت و شکم اسرامون رو سیر می کرد و اونها رو روشن میکرد که شماها با مردمان کشورهای غربی فرقی ندارید....و نگذارید که مانند اسرا باهاتون رفتار کنند ...دست آخری خیلی هم پررو شده بود!!! لطف کن اون گوشی تلفن رو بمن بده....

الو ....الو ...بله .....مستر علی خامنه ای؟؟....گوشی آقا....مستر علی خامنه ای ؟ حاجی چائی رو بزار زمین بدو زود به ولایت فقیه (ره) (خ ره) بگو بیاد پای تلفن حتما" می خوان حساب بانکی هامون رو آزاد کنن !!؟......ازخارج می خوان باهاش تماس بگیرن ...مستر ...مستر ...یس ...یس ...مستر خامنه ای ؟..نو ...نو . مستر خامنه ای الان میان ....صبر کنید ..پ لیس ویت ...بله چی هه....داشتم طهارت می گرفتم ...کیه ....خارجیه یه ....بفرمائید خودتون باهاوشون صحبت کنید.....من کجا زبون خارجی بلدم.؟؟بگید ولایتی باهاش حرف بزنه....در اتاق بغلی با چند تا چشم بادومی داره حرف می زنه ....الو مستر ...مستر خامنه ای ...مستر خامنه ای نات هیر " نیستند اینجا"...مستر ولایتی ...گوشی پ لیس...یس "بنده مستر ولایتی " هستم....بفرمائید....بنده به نمایندگی از کشورهای اروپائی و امریکا می خواستیم که نهایت اظهار قدردانی مون رو از خدمات ولایت فقیه کارمند استخدامی مون به ایشون برسونیم...که مستر خامنه ای در حفظ منافع مان در منطقه ایران و قلع و قم کردن و شکنجه دادن و کشتن و بی رد و نشون کردن محالفانمون و روشنفکران ایرانی در کل کشورهای مستعمرمون در جهان سوم نمونه هستند.... ایشون بافرستادن نفت مجانی وواگذاری پول های میلیاردی فروش نفت و باد کرده در حساب بانکی های خود و فک و فامیلشون به غربی ها و چینی ها و ژاپنی ها بسیار خدمت خوبی کردن به کشورهای جهان اول کردن .....مستر ولایتی ......بله ...مستر ولایتی به ایشون بفرمائید که می تونانند صد سال دیگر هم اسرای مستعمره ما در ایران را شلاق بزنند و بکشند ...!!...متاسفانه آقای کهروبی و صدها نفر که مثل ایشون فکر میکردن خیال می کردن با زدن لنگ کفش بروی چغچغه دم مار اون رو از پا در میارن !!!!تمامی دستورات بگیر و ببند و شکنجه و قتل مردم ایران از خارجی های مو زرد و چشم آبیه...!!!

درود بر رهبران جنبش سبز
موسوی و کروبی

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما