خانه | خبر | اخبارایران

دفتر احمدی‌نژاد: احکام قضائی دو مداح تأمل‌برانگيز است

جمعه, 1391-08-26 13:14
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

دفتر محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران با انتشار اطلاعيه‌ای احکام قضائی صادر شده برای دو مداح را که به اتهام "توهين" به اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس‌جمهور ايران محاکمه شدند، "تامل‌برانگيز" خواند.

 

در اين اطلاعيه که تارنمای اطلاع‌رسانی رياست جمهوری ايران آن را منتشر کرده است مرکز روابط عمومی دفتر رئيس‌جمهور ضمن رد اخبار منتشر شده مبنی بر فعاليت‌های انتخاباتی اسفنديار رحيم مشايی برای انتخابات رياست جمهوری يازدهم در ايران آورده است که انتشار چنين خبرهايی برای تحت شعاع قرار دادن رأی دادگاه عليه دو نفر از "توهين‌کنندگان" به مشايی بوده است.

 

روز سه‌شنبه گذشته شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، سعيد حداديان يکی از دو مداح را به اتهام "توهين" به اسفنديار رحيم مشايی، به ۵۰ هزار تومان جريمه نقدی محکوم و منصور ارضی، مداح ديگر را از اين اتهام تبرئه کرد.

 

دو مداح مذهبی از سوی دولت متهم شده بودند که در ماه رمضان سال گذشته عليه مشايی سخنان "توهين‌آميزی" بيان کرده‌اند.

 

روابط عمومی دفتر رئيس‌جمهور گفته است رأی صادرشده برای دو مداح "بازتاب گسترده‌ای در سطح افکار عمومی داشته و تعجب همگان را برانگيخته است"

روابط عمومی دفتر رئيس‌جمهور در اين‌باره افزوده است رأی صادرشده برای دو مداح "بازتاب گسترده‌ای در سطح افکار عمومی داشته و تعجب همگان را برانگيخته است."

 

سايت روزنامه ايران، روزنامه وابسته به دولت نيز دو روز پيش با اشاره به حکم صادره برای منصور ارضی و سعيد حداديان، نوشت علی‌اصغر حسينی وکيل مدافع اسفنديار رحيم مشايی گفته است اين حکم هنوز به وی ابلاغ نشده است.

 

حسينی به واکنش موکل خود در قبال اين حکم نيز پرداخت و گفت: "در حالی که من توقع داشتم مهندس مشايی از بابت صدور اين حکم تعجب کرده و ابراز ناراحتی کنند ولی در کمال ناباوری خيلی هم خوشحال شدند و گفتند که من از طرح اين شکايت به‌دنبال همين نتيجه بودم و اميدوارم که مردم هم پيام اين حکم را دريافت کرده باشند."

 

اسفنديار رحيم مشايی همچنين از داوود احمدی‌نژاد برادر رئيس‌جمهور ايران و رضا گل‌پور، نويسنده با اتهاماتی مشابه شکايت کرده است.

 

مشايی از چهره‌های جنجالی دولت احمدی‌نژاد است که با وجود انتقادات گسترده‌ای که عليه وی وجود دارد اما احمدی‌نژاد حاضر به کنار گذاشتن‌اش از دولت نشده است.

 

سخنان مشايی درباره "مکتب ايرانی و دوستی مردم ايران با همه ملت‌ها" از جمله بحث‌انگيزترين مواضع وی بوده که انتقادهای تندی را از سوی برخی از مراجع تقليد شيعه و چهرهای ‌اصولگرا به دنبال داشته است.

 

اصولگرايان منتقد دولت از مشايی به عنوان "سردسته جريان انحرافی دولت" نام می‌برند.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

این عکس شما خیلی با حاله! درود و سه رود و چهاررود به عکاس این عکس. گویی کسی که ضربات و حرکات حاج محمود رو از پشت تعیین میکنه حاج اسفندیاره! عج اسمی! عجیب است که حاجی اسفدیار اسمشو بعد از انقلاب عوض نکرده و مثل احمد تجاوز آن وزیر خاتمی به اعتماد مقدم تغغیر نداده و یا مثل اون یکی محمد و احمد نکرده. در هر حال این عکس خیلی اروتیکیه! سکسیه! ایکاش عکاس بقیه ی ماجرا رو هم نشون داده بود. حاج محمود بد جوری گیر افتاده!!!!

با درودهای فراوان ، چندینبار بشما تذکر داده ام که وقتی مقاله ها را در فیسبوک به اشتراک میکذاریم ، عکس دیگری ، کاملن نا مربوط با آن بچاپ میرسد . استدعا دارم انرا یا بدون عکس و بهتر با عکسهای خود مقاله بچاپ برسد .

 

-----

زمانه:

ممنون دوست عزیز از تذکر شما،
متاسفانه این شرایط تحمیلی فیس‌بوک است. هر لینکی که به فیس بوک ارسال کنید، تمام عکس‌های موجود در صفحه را به شما به عنوان گزینه انتخابی، ارائه می‌کند. از فلش‌های کنار عکس استفاده کنید تا عکس مقاله مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما