خانه | خبر | اخبارایران

مهدی هاشمی در زندان دچار حمله قلبی شده است

دوشنبه, 1391-08-15 14:34
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

مهدی هاشمی رفسنجانی، که در بازداشتگاه سپاه پاسداران در اوين به‌سر می‌برد دچار حمله قلبی شد و به بيمارستان منتقل گرديد.

 

تارنمای کلمه، امروز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه نوشت حمله قلبی مهدی هاشمی هفته گذشته در بند دو الف بازداشتگاه سپاه پاسداران رخ داد و وی امروز برای انجام عمل آنژيوگرافی به بيمارستان دی منتقل شده است.

 

مهدی هاشمی، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام که پس از انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ در خارج از ايران مقيم شده بود، در بازگشت به تهران، روز سوم مهر ۱۳۹۱ بازداشت شد.

 

اتهامات مهدی هاشمی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما حاميان حکومت ايران، فرزندان هاشمی رفسنجانی را به هدايت "فتنه ۸۸" متهم می‌کنند و خواهان محاکمه آن‌ها هستند.

 

به گفته وکيل مهدی هاشمی، اکبر هاشمی رفسنجانی در مورد وضعیت جسمانی فرزندش با دکتر معالج او به گفت‌وگو پرداخت و گزارشی را در این‌باره دریافت کرد

"فتنه ۸۸" اصطلاحی است که حکومت ايران درباره اعتراضات به نتيجه انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوری به‌کار می‌برد.

 

محمود علی‌زاده طباطبایی، وکيل مهدی هاشمی امروز به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان دی به دلیل تشخیص بیماری قلبی او توسط پزشک زندان بود و خانواده وی به همراه پدرش، اکبر هاشمی رفسنجانی، برای عیادت او به بیمارستان آمدند.

 

به گفته وکيل مهدی هاشمی، اکبر هاشمی رفسنجانی در مورد وضعیت جسمانی فرزندش با دکتر معالج او به گفت‌وگو پرداخت و گزارشی را در این‌باره دریافت کرد.

 

خانواده هاشمی رفسنجانی پس از آخرين تماس تلفنی مهدی هاشمی از زندان با پدر خود، در مورد وضعيت سلامت وی نگرانی‌های جدی‌ای پيدا کرده بودند.

 

در این مکالمه تلفنی وی ضمن انتقاد از وضعیت نگهداری خود گفته بود بوی تعفن و سرویس بهداشتی سلول بسیار آزار دهنده است.

 

گفته می‌شود افرادی که پس از انتخابات بحث‌برانگیز دهمين دوره رياست جمهوری در خردادماه سال ۸۸ بازداشت و سپس آزاد شده بودند، برای اعتراف علیه مهدی هاشمی بار ديگر تحت فشار و بازجويی قرار گرفته‌اند.

 

از حمزه کرمی، مهدی حسین‌زاده، امیرعلی آقایاری و عرب قبادی، به‌عنوان کسانی ياد شده است که در روزهای اخير بار ديگر تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

این اقایان سالها روضه خواندند و امام سوم و یاران وی را هر سال و همه سال کشتند و تعزیه اش را هم در اوردند. حالا نوبت خودشان شده چون اذهان مردم را با اینگونه کارها آشنا کرده اند. این اشی را که برای مردم پخته اند حالا کمی هم خودشان میل کنند. اگر فرزند اقای هاشمی پس از جند سال زندگی کردن در انگلیس حالا از بوی تعفن محیط زندان شکایت میکند پس انهایی که سرشانرا به زور در کاسه مستراح فرو بردند بایستی چه بگویند!؟ از ان بدتر انها که کتک خوردند و چوب در در "لوله اگزوزشان" کردند و یا جان باختند چه بگویند!؟

اشکال کار در هوچی بودن و نزدیک نگری ما ایرانیان است که در سال 57 به زور و یا بی زور رفتیم پای صندوق و به اینها رای اری دادیم. تنها راه حلش هم اینست که اراء خود را پس بگیریم. همه پرسی تنها راه بازگشت است.

 از بس پول مفت خور و غبغب بزرگ کرد.

بازداشتگاه سپاه پاسدران در اوین یعنی چه و به استناد کدام قانون که برخلاف قانون اساسی ایجاد شده است ؟ مگر نه اینست که بموجب قانون اساسی به کلیه اتهامات کیفری و دعاوی خصوصی می بایست در قوه قضائیه رسیدگی َشود ؟ لابد پاسخ قانون شکنان این خواهد بود که سپاه پاسداران باستناد مجوزی که از مقام قضائی دارند به بعضی از جرایم رذسیدگی میکنند . این جواب و بهانه مثل این می ماند که مقامات قضائی اعلام کنند قضات و بازپرسان و دادیاران قوه قضائیه صلاحیت کار بارجوئی و قضائی ندارند و می بایست عده ای بی سواد و بی رحم که شمی از روح مسائل قضائی ندارند کار آنها را انجام دهند . این مسائل تاسف بار من را به یاد خبری که چند روز قبل در کیهان خواندم میاندازد که معاون وزیری در کره شمالی دز روزهای عزاداری مرگ رئیس جمهوری کره شمالی آنطور که باید در مراسم عزاداری شرکت نکرده در نتیجه از فرزند جوان او که تازه رئیس جمهور شده کسب تکلیف میکنند و وی پاسخ میدهد که باید وجود او بکلی از بین برود و در نتیجه دادگاه فرمایشی حکم صادر میکند که باید به خمپاره اعدام شود که چنین شد و حکم بزودی اجرا گردید و وی با خمپاره اعدام و همانطور که ریئس جمور جدید خواسته بود وی بکلی از بین رفت . جمهوری اسلامی ایران هم بسلامتی ؟؟؟؟؟؟ سالها است این راه را میرود اما این بار چون متهم مهدی هاشمی است اجازه دادند بخاطر پدرش که از پایه گذاران اصلی این نظام است در بیمارستان دی معالجه شود البته بعد از اینکه یکماه به وی داروی روان پریشانی و بیخوابی دادند که از وی اقرا های ساختگی و مسخره دلخواه خودشان را بگیرند. این عدالت در این نظام اسلامی بر همه ما خصوصا حزب الهی های متعهد و بالاخص مراجع عظام که همیشه در طول تاریخ با ظلم مبارزه کرده اند و میکنند مبارک باد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بنده خدا وکیل دادگستری کاربر مهمان

ديروز ما بوديم، امروز اينها هستن و فردا شمايد که بدست اين بانده مافيا گرفتار شويد!
رفسنجانی با دسيسه خامنه ای را جانشين خمينی کرد تا روزی خود جانشين خامنه ای شود! مجتبی خمينی هم دندون تيز کرده تا جانشين پدر شود!
در ايم ميان معرفت رفسنجانی نسيت به فرزندش بالاتر آ. خزعليست!به يزدان گر ما خرد داشتيم!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما