خانه | خبر | اخبارایران

نامه احمدی‌نژاد به خامنه‌ای: مطمئنم با مخدوش شدن اختيارات رئيس‌جمهور مخالفيد

جمعه, 1391-08-12 08:40
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور ايران در پاسخ به درخواست علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی از سران قوا مبنی بر کنار گذاشتن اختلافات، ضمن اعلام پيروی از اين امر از فشارهای عليه دولت و مخدوش کردن اختيارات و مسئوليت‌های رئيس‌جمهور گله کرد.

 

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) احمدی‌نژاد در اين نامه که شب گذشته، پنج‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه منتشر شد نوشته است وی و همکارانش در دولت برای مقابله "توطئه‌های دامنه‌دار و وسيع بدخواهان و برای کاهش فشار بر مردم و پيشبرد امور کشور" تمام تلاش خود را انجام می‌دهند اما "ابعاد مسئله و اهميت موضوع مستلزم حضور همه قوا و مسئوليت‌پذيری و همکاری و همراهی آنان با دولت است."

 

آيت‌الله علی خامنه‌ای روز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه به محمود احمدی‌نژاد، رئيس دولت دهم، صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه و علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران هشدار داد تا جنجال ايجاد نکنند.

 

احمدی‌نژاد در نامه خود به رهبر جمهوری اسلامی نوشته است به‌دليل "طراحی دشمنان، ملت و کشور در فشارند" و امروز در "خط مقدم اين جنگ تمام‌عيار اقتصادی" دولت قرار دارد.

 

محمود احمدی‌نژاد در نامه خود از "جايگاه رفيع" رئيس‌جمهور سخن گفته است که به‌گفته وی "بالاترين مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است"

رئيس‌جمهور ايران همچنين از "جايگاه رفيع" رئيس‌جمهور سخن گفته است که به‌گفته وی "بالاترين مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است."

 

وی نوشته است که مطمئن است رهبر جمهوری اسلامی "با هر اقدامی که اختيارات و مسئوليت‌های مهم او را مخدوش نماييد" مخالف است.

 

رهبر جمهوری اسلامی روز چهارشنبه گفت: "از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به‌کار بگيرد، قطعا به کشور خيانت کرده است."

 

يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوری ايران ۲۴ خردادماه سال ۱۳۹۲ برگزار می‌شود.

 

به گفته آيت‌الله خامنه‌ای "امروز، اختلافات بين مسئولين نبايد به اختلاف در عمل و گريبان‌گيری و مچ‌گيری منتهی شود."

 

محمود احمدی‌نژاد نيز در نامه خود بر اهميت انتخابات رياست جمهوری در ايران تأکيد کرده و گفته است بايد از هرگونه اقدام و رفتاری که موجب تضعيف حضور مردم در انتخابات شود پرهيز کرد.

 

پيش از احمدی‌نژاد علی و صادق لاريجانی در نامه‌ای پيروی و اطاعت خود را از فرمان رهبر جمهوری اسلامی اعلام کردند.

 

هشدارهای شديد آيت‌الله خامنه‌ای به سران قوا يک هفته پس از نامه‌نگاری‌های صادق لاريجانی و محمود احمدی‌نژاد مطرح شد. احمدی‌نژاد و لاريجانی در اين نامه‌ها به انتقاد از يکديگر پرداخته بودند.

 

آيت‌الله خامنه‌ای پيش از اين نيز بارها هشدار داده بود که مسئولان به "اختلافات دامن نزنند" اما اين نخستين بار است که لحن وی تندتر شده و با واکنش رؤسای قوای اين کشور روبه‌رو شده است.

 

رهبر ايران دو هفته پيش نيز خواهان جلوگيری از "جنجالی شدن فضای کشور" در آستانه انتخابات رياست جمهوری شد.

 

آيت‌الله خامنه‌ای سال گذشته نيز در خطبه‌های نماز عيد فطر، برگزاری انتخابات سال آينده را در ايران "چالش" ناميده و گفته بود: "انتخابات نبايد به امنيت ما صدمه بزند."

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

نامه حاج محمود نامه ای جسارت آمیز است. اینگونه حرف زدن و نوشتن از ناحیه ی کسی ست که دست بالا را دارد. نامه در ضمن تهدید آمیز است! او می نویسد :
"مطمئن هستم که جنابعالی بر پاسداری قاطع از قانون اساسی و به ویژه از حقوق اساسی ملت و همچنین صیانت از جایگاه رفیع رییس جمهوری منتخب ملت که بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است، تاکید دارید و با هر اقدامی که اختیارات و مسئولیت های مهم او را مخدوش نمایید، مخالفید."
یعنی اگر اینچنین نباشید در جلوتان خواهم ایستاد. درست مثل پدر و مادری که به بچه ی شاشو و ریقوی خود می گویند مطئنم که امشب جایت را نجس نخواهی کرد. در هر حال خیلی با حال است!

محمود ما شیره، با رهبر درگیره. ظهور نزدیکه. این جواب ا‌و باشد برای آنها که صحبت از آخر کار محمود میکردند. محمود زبل تر از آن است که بعضی‌‌ها فکر کرده بودند.

اگر رهبر درایت داشت و پست رئیس جمهور را به یکی‌ دیگر از برادران لاریجانی داده بود این مشکل‌ها پیش نمی‌‌آمدند.

اگر یک موی احمدی‌نژاد در تن بنی‌صدر بود چی‌ میشد؟ اگر یک موی بنی‌صدر در تن احمدی‌نژاد بود چی‌ میشد؟ هر دو نفر یک کم آدمتر می‌شدند.

رئیس جمهور‌های ایران، از بنی‌صدر تا احمدی نژاد همه پادو‌های رهبر بود‌ند. احمدی نژاد حالا خار چشم همه شده، چون نشان میدهد که لات بازی‌های ا‌و ادامه دارد. اگر بنی‌صدر و بقیه رئیس جمهور‌ها مستقل از رهبر بودند و آن همه در مقابل خمینی نوکری نمی‌کردند، کار به اینجا نمیکشید.

هاشمی و خاتمی و حتا بنی صدر دوستان خودشان را قربانی کردند و دم بر نیاوردند حالا اما حاج محمود چون می داند که روده ی بزرگش وصل به عمامه و ریش امام خامنه ای ست تا کل محاوا را خالی نکند و جد مطهر آقا را نیز از تطهیر در نیاورد ول کن ماجرا نیست. تشر رهبری به ملیجک پرروی خود برای خاموش کردن موقتی اوست تا دسته رد شود. وقتی کرباسچی را لای نمد گذاشتند و مالاندند هامش و خاتمی خفه شدند وقتی حتا بیست شهر دار تهران را گرفتند و شلاق زدند و به آنها تجاوز کردند همه خفه شدند حتا هاشمی و خاتمی و دیگر افضاطلبان حالا حاج محمود با تمام قد و کل دریدگی ای که دارد در برابر آقا امام زمان ایستاده. دستخوش حاجی محمود. ته تف بینداز تو ریش شیطان.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما