خانه | خبر | اخبارایران

مهدی هاشمی رفسنجانی پس از ورود به ايران به دادسرا احضار شد

دوشنبه, 1391-07-03 08:25
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

مهدی هاشمی رفسنجانی که شامگاه يکشنبه دوم مهر وارد ايران شد، به دادسرای تهران احضار شده است.

 

به گزارش منابع خبری ايران به وی فرصت داده شده تا امروز دوشنبه سوم مهر ۱۳۹۱ خود را به دادسرا معرفی کند.

 

شب گذشته برخی نزديکان مهدی هاشمی خبر داده بودند که وی پس از بازگشت به ايران بازداشت شده اما محمود عليزاده طباطبايی، وکيل خانواده هاشمی گفته است مهدی هاشمی با ماشين دادسرا به منزل پدرش اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام منتقل شده است.

 

مهدی هاشمی رفسنجانی با پرواز دوبی-تهران در ساعت ۲۱ و ۴۴ دقيقه شامگاه يکشنبه وارد فرودگاه امام خمينی تهران شد.

 

يک روز پيش از بازگشت اين فرزند هاشمی، فائزه هاشمی رفسنجانی، فرزند ديگر اکبر هاشمی رفسنجانی بازداشت و به زندان اوين منتقل شد

ياسر هاشمی رفسنجانی، يکی از فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران گفته است: "مهدی مشکلی ندارد و به همين خاطر با افتخار به ايران بازگشته است."

 

وی در برابر اين پرسش يکی از خبرنگاران که "پس پرونده های مطرح شده درباره مهدی هاشمی چيست؟"، پاسخ داد: "دزدان سه هزار ميلياردی دارند با آزادی می‌گردند. پرونده‌های داغ‌تری هست که بايد به آن‌ها رسيدگی شود."

 

فاطمه هاشمی نيز با انتقاد از دستگاه قضايی ايران گفت: "دزدان، جاسوسان و فاسدان آزادند ولی فرزندان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام روانه زندان می‌شوند."

 

وی افزود: "دستگاه‌های اطلاعاتی و قضايی دوست نداشتند مهدی به کشور برگردد ولی او برگشت چون پاک و سالم است."

 

حاميان حکومت ايران، فرزندان هاشمی رفسنجانی را به هدايت "فتنه ۸۸" متهم می‌کنند و خواهان محاکمه آن‌ها هستند. "فتنه ۸۸" اصطلاحی است که حکومت ايران درباره اعتراضات به نتيجه انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوری به کار می‌برد.

 

يک روز پيش از بازگشت اين فرزند هاشمی، فائزه هاشمی رفسنجانی، فعال سياسی و فرزند ديگر اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه شنبه، يکم مهر در منزل شخصی خود بازداشت و به زندان اوين منتقل شد.

 

دليل بازداشت فائزه هاشمی اجرای حکم محکوميت شش ماهه وی اعلام شده است. اين محکوميت به دليل مصاحبه وی با تارنمای روزآنلاين است که در آن حاکمان ايران را "اراذل و اوباش" توصيف کرده بود.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

دست خاندان هاشمی از بیت المال محرومین باید قطع، و اموال نامشروع این مستکبران پلید و کارتلهای مافبای آنان در ایران و خازح ا ایران باید مصادره گردد.

زنده باد عدالت..

بله ... ! ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار ؟ ..... . آقای خامنه ای ! سالهای پس از انقلاب و دهه 60 چه کسی خیالش را میکرد؟ چه کسی باور میکرد که روزی بچه های رفسنجانی را بگیرند و ببرند زندان اوین ؟ کی فکرش را میکرد که احمد خمینی را با آن وضع بکشند؟ برای شما هم روزی در پیش است که سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و نیروی مخصوص ولایت و .... و اطلاعات و ... با همه ثروت بی حساب بنیادهای مستضعفان و 15 خرداد و شهید و علوی و .... و ستاد فرمان امام و .... ،هیچ فایده ای نخواهند داشت. هرچه زودتر یک رفراندوم بگذار، کشور را به نمایندگان واقعی مردم بسپار و خودت تا پایان عمر بدون نگرانی گوشه ای بنشین و به عبادت و استغفار بگذران. آنچه از کشور خارج کردی را هم به خزانه مردم برگردان. آینده خود و بچه هایت را نجات بده. کشور را هم از این پرتگاهی که دچارش کردی نجات بده. بخدا فردا دیر است. گفتن از ما ... ، خود دانی . شهروند درجه سه

بابا این بازیا رو جدی نگیرید

انگلستان با این عملش یه دونه شوکلات به ولایت فقیه علی خامنه ای داد که اگر دست از اتم بازی بردارید هرچی پناهنده ایرانی در انگلیس هستش دونه دونه براتون می فرستیم !!! انگلستان مهدی رو وادار کرد به ایران برگردد و اونم زمانی که مذاکرات اتمی "بی نتیجه" با اشتون خانم در ترکیه جریان داشته و داره !!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما