خانه | خبر | اخبارایران

جو بايدن: ميت رامنی آماده است با سوريه و ايران وارد جنگ شود

دوشنبه, 1391-06-13 21:03
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

جو بايدن، معاون رئيس جمهوری ايالات متحده گفت ميت رامنی، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات رياست جمهوری پيش روی آمريکا، "آماده است که با سوريه و ايران وارد جنگ شود" در حالی که اين مسئله به طبقه متوسط آسيب می‌رساند.

 

به گزارش آسوشيتدپرس، بايدن که روز يکشنبه، دو سپتامبر (۱۲ شهريور) به‌منظور دفاع از سياست‌های اقتصادی باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا، در جمع کارگران سفيدپوست حامی او در انتخابات سخن می‌گفت، اظهار داشت، ميت رامنی سياست‌های خود را به جای همکاری بر اساس مقابله استوار خواهد کرد.

 

بايدن گفت: "او [ميت رامنی] می‌گويد پايان دادن به جنگ عراق و آوردن همه سربازان ما به خانه اشتباه بود. او می‌گويد که تعيين تاريخ برای خروج نظاميان ما از افغانستان و ورود آنها به خانه اشتباه است. او در سخنرانی‌هايش به‌طور ضمنی اين را می‌گويد که آماده است با سوريه و ايران وارد جنگ شود."

 

بايدن در ادامه اين سخنرانی تأکيد کرد آمريکا از مرحله سقوط اقتصادی سال ۲۰۰۸ فاصله می‌گيرد در حالی که برنامه‌های ميت رامنی آمريکا را به عقب بازمی‌گرداند.

 

آماندا هننبرگ، سخنگوی ميت رامنی: مثل اوباما، رامنی نيز درباره ايران گفته است همه گزينه‌ها را روی ميز دارد

او گفت: "اکنون زمان بازگشت به عقب نيست. ما مجبوريم به جلو پيش برويم. دوستان، من کاملأ مطمئنم و کوچک‌ترين ترديدی در ذهنم ندارم که ما در مسير بازسازی اين کشور هستيم تا اين کشور قوی‌تر از هميشه شود."

 

اما سخنان جو بايدن درباره نگاه ميت رامنی به مسائل ايران و سوريه، واکنش سخنگوی رامنی را در پی داشت.

 

آماندا هننبرگ گفت: "جای تعجب نيست سياستمداری که درباره تمام مسائل مهم سياست خارجی در طول اين ۳۰ سال اشتباه کرده است، درباره استراتژی‌های دولت ميت رامنی که موجب می‌شود آمريکا دوباره رهبری جهان را در دست بگيرد، اشتباه کند."

 

او افزود: "رامنی گفته است در صورتی که خطر سوءاستفاده از سلاح‌های شيميايی در جنگ سوريه وجود داشته باشد، او نيز امکان عمليات نظامی را در نظر می‌گيرد. اوباما هم که مخالف حمله نظامی به سوريه است، چنين چيزی گفته است که اگر حکومت بشار اسد بخواهد از سلاح‌های شيميايی و بيولوژيک استفاده کند آن را خط قرمز آمريکا می‌داند."

 

هننبرگ در خاتمه گفت: "و مثل اوباما، رامنی نيز درباره ايران گفته است همه گزينه‌ها را روی ميز دارد، از جمله حمله نظامی. اما رامنی می‌گويد اوباما در برابر ايران خيلی نرم است و اين که رامنی می‌تواند مانع دستيابی ايران به سلاح‌ هسته‌ای شود."

 

انتخابات رياست جمهوری آمريکا دو ماه ديگر برگزار خواهد شد که در آن باراک اوباما، رئيس جمهور فعلی ايالات متحده با ميت رامنی، نامزد جمهوری‌خواهان رقابت می‌کند.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

جورجw بوش هم برای پیروز شدن شعار جنگ و خشونت میداد و بعد از پیروزی تا حد زیادی هم به قولش عمل کرد.ابتدا به بهانه ١١ سپتامر به افغانستان و سپس به عراق حمله کرد.سؤال این است که آیا ایران و سوریه را می توان با افغانستا و عراق مقایسه و یا اشتباه گرفت؟

درسوريه و ايران بايد از مردم در بندحمايت کنند .
کاريکه در مصر کردند.
نگذارند کار بجنگ داخلي و يا خارجي کشد...
هردو رژيم فاسد و فاشيست مورد تنفر مردم ميباشند و بضرب چماق پا بر جا مانده اند........

یدیعوت آخرونوت، پرخواننده ترین روزنامه اسرائیل پیشتر نوشته بود که واشنگتن از طریق دو کشور اروپایی نامشخص، سعی کرده این پیغام را به گوش تهران برساند که در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران، ایالات متحده آمریکا درگیر جنگ نخواهد شد.!!!
برادر اوباما ، مشاورت نمک گير شده اند؟
تا ايران به سوريه تبديل نشده، حمايت از اينها را دست بکش تا مردم بتوانند حکومت دموکراسي و قانون و گفتگو را بر ايران حاکم کنند.

پیام محرمانه آمریکا به ایران: شما پایگاه های ما را نزنید ، ما هم از حمله اسرائیل حمایت نمی کنیم!
نصرالله:"پاسخ ایران به هرگونه تجاوزاسراییل،پایگاههای آمریكا رانیز دربرمی‌گیرد"
شرم بر مماشات با لولوی خود ساخته تا رکورد فروش اسلحه آمريکا شکسته شود.
بيخيال مردم سوريه و ايران ! واقعا که !

آنقدر با رژيم آخوندي مذاکره بيهوده انجام داديد تا بزودي بازهم شاهد انفجار و ترور بيشتر در ترکيه و منطقه باشيد.....

مذاکره تلفنی جلیلی- اشتون این هفته انجام می‌شود!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما