خانه | خبر | اخبارایران

علی مطهری: احمدی‌نژاد و مشایی "تحریک جنسی" را آزاد کرده‌اند

یکشنبه, 1391-02-31 18:10
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی امروز، یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در نطق پیش از دستور مجلس گفت:"آقایان مشایی و احمدی‌نژاد تحریک جنسی را در جامعه آزاد کرده‌اند و به فکر بخش دوم کار خود یعنی ارضای جوانان از طریق تأسیس کاباره‌ها و کلوپ‌های شبانه نیز باشند."

 
به گزارش خبرگزاری‌های ایران، وی با بیان اینکه در اثر "تشویق و ترغیب‌های پیدا و پنهان" آقای رئیس جمهور بدحجابی و بی‌حجابی اکنون به "وضع اسفبار" رسیده است، گفت: "احمدی نژاد و مشایی مسئله حجاب را قبول ندارند و مخالف نظریه اسلام در مورد حجاب هستند."
 
این نماینده اصولگرا ادامه داد: "آقایان مشایی و احمدی‌نژاد دقیقا پاسخگو باشند که در مسئله پوشش آیا روش اسلام را قبول دارند که می‌گوید هرگونه تحریک جنسی در سطح جامعه ممنوع است و اقتضائات جنسی مربوط کادر خانواده است یا روش غربی را که می‌گوید هرگونه تحریک جنسی در سطح جامعه آزاد است و برای آنکه عقده‌های روانی پدید نیاید، اماکن ویژه ارضای غریزه جنسی هم برقرار است."

علی مطهری: احمدی نژاد و مشایی مسئله حجاب را قبول ندارند و مخالف نظریه اسلام در مورد حجاب هستند

هر سال در آستانه گرم شدن هوا در ایران، نیروهای اصولگرا و امامان جمعه خواستار سخت‌گیری بیشتر نسبت به پوشش زنان می‌شوند.

 
علی مطهری می‌گوید:"آقایان مشایی و احمدی‌نژاد" با تبدیل پوشش استاندارد شلوار و مانتوی آزاد تا زانو به "وضعیت فعلی" کرده‌اند، "در واقع تحریک جنسی" را آزاد کرده‌اند.
 
این نماینده مجلس به  وزیر کشور  هشدار داد که در صورت "تعلل" در زمینه اجرای قانون حجاب و عفاف و "تکرار این بهانه که مشایی و احمدی‌نژاد اجازه نمی‌دهند" در مجلس استیضاح خواهد شد.
 
از زمان به قدرت رسیدن محمود احمدی‌نژاد  در دور اول ریاست جمهوری، گشت‌های ارشاد نیروی انتظامی به منظور تذکر دادن و بازداشت افرادی که پوشش آنها با پوشش تعیین شده در آیین‌نامه‌های دولتی همخوانی ندارد، فعال شده‌اند. در طی سال‌های اخیر زنان زیادی به دلیل نوع پوشش‌شان دستگیر شده‌اند و سخت‌گیری در مورد پوشش زنان در دانشگاه‌ها و ادارات دولتی بیشتر شده است.
 
اعتراض به دخالت سپاه در انتخابات
 
علی مطهری در بخشی دیگر از نطق پیش از دستور امروز، گفت که سپاه پاسداران  "به منظور حمایت جدی از کاندیداهای مورد نظر" در انتخابات مجلس نهم دخالت کرده است.
 
وی دخالت سپاه در بسیاری از حوزه‌های انتخاباتی را از جمله نقاط ضعف انتخابات اخیر مجلس دانست و افزود: "دخالت سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه های انتخابیه مشهود بود و بسیاری از کاندیداهایی که چه در آن حوزه ها چه رای آوردند و چه رای نیاوردند این موضوع را تایید می کنند."
 
علی مطهری که در مرحله دو انتخابات به مجلس نهم راه‌یافته است، دخالت سپاه در انتخابات را "آفتی" برای سپاه و "خطری برای انقلاب و نظام اسلامی" عنوان کرد و گفت: "دیگر نمی‌توان در پشت درهای بسته برای مردم تصمیم گرفت و فشار افکار عمومی اجازه این گستاخی را به دوستان نادان انقلاب نمی‌دهد."
 
احزاب و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و مستقل پیش از این بارها  به  دخالت سپاه پاسداران و بسیج را در انتخابات اعتراض کرده بودند و  این مساله یکی از دلائل نیروهای اصلاح‌طلب برای شرکت نکردن در رقابت‌های انتخاباتی مجلس نهم بود.
 
نیروهای اصولگرا همواره منکر این دخالت بودند و این اولین بار است که یک فعال اصولگرای شناخته شده به این مساله اعتراض می‌کند.
Share this
Share/Save/Bookmark

قابل توجه جناب خزعلی این هست نماینده مخالف

بطور کلی از نظر نظام در زمانهای مختلف ،مثل هنگامی که قرار شد همین آقای احمدی نژاد رییس جمهور شود،مساله فحشاء اصلا چیز بدی نبود که هیچ،خیلی هم خوب بود.بطوریکه همگان مستحضرید در آن موقع بطور گسترده از زنان خیابانی و زنان ودختران مقامات اصولگرای نظام برای تبلیغات به نفع آقای احمدی نژاد استفاده گسترده شد.خوب البته آن موقع آقای احمدی نژاد سوءگلی مقام معظم رهبری بودند.ولی حالا که ایشان،یعنی ریاست محترم جمهور در ستون بدهای کلاس قرار گرفته،هر چیزی به ایشان نسبت داده می شود.آقای مطهری هم در مقام |اچه خواری ید بیضاء دارد.

اینم از یادگار مطهری فیلسوف انقلاب اسلامی ایران

اگر برای مردم نمیشه پشت در بسته تصمیم گرفت پس اگر عمده زنان ما خواهان ازادی حجاب البته با رعایت اصول کلی مثل مصر و سوریه باشند انوقت این جناب مطهری چی میگن؟؟؟؟؟ چرا اقای مطهری سال 88 به عملکرد سپاه اعتراض شدید نکرد و حالا یادش امده /// اگر مردم ما ازادی بیشتر بخوان ولی نه به معنی بی بند باری انوقت چه ؟؟

مردم رو به چیزای پست مشغول کردن تا فکرشون رشد نکنه! این سیاست کثیف به ضرر همست!
شل کن سفت کن فقط برای تداوم اونه وگرنه اگه سفت بگیرن مثله طالبان یا ولش کنن مثه لبنان، حل میشه میره و چیز دیگه ای نمیمونه که سبب مشغول کردن مردم به چیزای پست باشه!

آره اگه اين موضوع حجاب حل بشه تمام مسائل ما حل شده !!!!!!!!!
ضمنا جناب مطهري عزيز اين خانمهايي كه با اين وضع در معابر مي چرخند متولد بعد از 57 هستند و شماها تربيت كرديد
يا تربيت شما غلط بوده يا اصلا تربيت نكرديد و به فكر ... بوديد كه در هر دو صورت شما مقصريد نه به اصطلاح شما بدحجابان.
موضوع حجاب در ايران مسخره شده نه كامل رعايت ميكنيم نه يكباره بر مي داريم در كشوري مثل تركيه حجاب اصلا رعايت نميشه اگر هم بشه كامل رعايت ميشه
به فكر راه حل فرهنگي باشيد حجاب حفظ ظاهره
با اصلاح باطن ظاهر قطعا درست ميشه مطهري عزيز كاش حداقل آثار پدر بزرگوارتان را عميق مطالعه مي فرمودين والسلام

وقتی یه سفره بازه و چیزی به کسی نرسه،کل اون سفره از نظر اون شخص نجسه......

این آقا اگر قدرت داشت چه می کرد. صد رحمت به احمدی نژاد.

ای آقای علی مطهری اگر شما با دیدن یک خانم بی حجاب دچار شهوت میشوی و کار دستت خود میدهی، کار خوبان را قیاس از خود مگیر در آن زمانها که ما جوان بودیم و خیابانها پر از دختران بی حجاب و زیبا از دیدن آنها لذت می بریم و از زندگی کیف میکردیم و بعد هم میرفتیم با یکی از همانها پاک و پاکیزه استفاده می کردیم. یک شهرنو هم داشتیم که گاه گاه به آنجا رفته فشنگ خود را خالی می کردیم. اما حالا به لطف جمهوری اسلامی نه شهرنو داریم اما تا دلتان بخواهد حجاب اسلامی داریم. اما به جای آن خیابانهای ما شده است شهرنو و ماشین ها هرجا زنهای حجاب دار را می بینند به تصور آنکه اینها کاسب هستند و اهل کار بوقی میزنند و جلوتر ترمز می کنند تا فشنگ های خود را در همان اتومبیل و درحال رانندگی خالی کنند. تو نمی خواهی حقیقت را بپذیری اگر پسر جوان و مرد عزبی در فامیل داری از آنها بپرس که بدون رودرواسی حقایق را به تو بگویند. تو مثل کبک سرت را زیر برفها فروکرده ای و دلت خوش است که ما حجاب اسلامی داریم دیگر خبر نداری که "بیزیم گلین بیزدن قاچار، باشین توتیب گوت**ی آچار" داستان همان زنی است که مشغول رخت شستن بود وتا مرد غریبه ای داخل شد هراسان دامنش را از عقب به سرش کشید و دررفت و آن مرد غریبه تا فیها ماخالدون او را دید زن و زن بدبخت هم فکر کرد حجاب کامل اسلامی را رعایت کرده است. ای علی مطهری اینها همه گول زدن و تحمیق خودمان است. حقیقت را باید پذیرفت. حجاب باید داوطلبانه باشد. حجاب باید نهادیه باشد نه یک تکه پارچه و درضمن آن شعر معروف عارفنامه ایرج را هم فراموش نکن.

آقای مطهری با خودشونه فقط و فقط وظیفش در مجلس خوب جلوه دادن دولت حتی به قیمت منفور کردن خودش در چشم نسل جوان است غافل از این که جوانان بعد از جریانات 88 دیگر به دولت اطمینان ندارند حتی به قیمت برداشتن حجاب در جامعه. حجاب ابزاری شده در دست امثال مطهری برای خوب جلوه دادن دولت در بین جوانان ......

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما