خانه | خبر | اخبارایران

رهبر جمهوری اسلامی: القای بحران نبايد کرد، کدام بحران

جمعه, 1390-11-14 17:13
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

آيت‌الله علی خامنه‌ای در نماز جمعه تهران در مورد انتخابات مجلس نهم و تهديدات عليه جمهوری اسلامی سخن گفت.

به گزارش منابع خبری ايران، آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران امروز جمعه ۱۴ بهمن‌ماه در نماز جمعه تهران درباره وضعيت کنونی کشور گفت: "مسائل کوچک را نبايد بزرگ کرد،‌ القای بحران نبايد کرد، برخی سعی دارند القا کنند در کشور بحران وجود دارد، اما کدام بحران."

وی افزود: "همه کارهای گوناگون با همکاری دستگاه‌های مختلف در کشور در حال انجام است و امنيت کامل به توفيق پروردگار وجود دارد."

آيت‌الله خامنه‌ای با بيان اين‌که "در ۳۲ سال گذشته انتخاباتی سالم را پشت سر گذاشته‌ايم و هرگز عدم سلامت در انتخابات وجود نداشته است"، در مورد انتخابات نهم مجلس گفت: "آن‌ها که رأی نمی‌آورند نيز مراقب باشند کلاهی که بر سر رأی نياوردگان در سال ۸۸ رفت، بر سر آن‌ها نرود."

اشاره رهبر جمهوری اسلامی ايران به دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در خردادماه سال ۸۸ است که با اعلام پيروزی محمود احمدی‌نژاد به‌عنوان رئيس جمهور، بسياری از مردم در اعتراض به نتايج آن ماه‌ها دست به گردهمايی و راهپيمايی زدند. در اين اعتراضات ده‌ها نفر کشته و صدها‌ نفر از فعالان مدنی دستگير شدند.

رهبر جمهوری اسلامی ايران: ما هم در برابر تهديد و تحريم نفتی تهديدهايی داريم که هر وقتی که لازم باشد اعمال خواهد شد

آيت‌الله خامنه‌ای در مورد بررسی صلاحيت‌ها از سوی شورای نگهبان گفت:" شورای نگهبان از لحاظ قانونی موظف است صلاحيت‌ها را احراز کند منتهی هميشه توصيه کرده‌ايم سطح صلاحيت‌ها آن‌قدر بالا نرود که عده‌ معدودی باقی بمانند."

وی به اعتراض‌های برخی از نامزدان انتخابات مجلس نسبت به رد صلاحيتشان پرداخت و گفت: "شايد اعتراض‌شان به‌جا باشد منتهی توجه کنيم که وقتی يک مقام مسئول مورد اعتماد مثل شورای نگهبان تصميمی گرفت، بايد تبعيت کرد."

هیأت‌های اجرايی نهمين دوره انتخابات مجلس ايران که زير نظر دولت و ستاد انتخابات کشور فعاليت می‌کنند ۲۰ دی‌ماه ۳۰ الی ۴۰ نماينده فعلی مجلس و بسياری از چهره‌های فراکسيون اقليت مجلس که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند را رد صلاحيت‌ کردند.

اين تصميم با اعتراض‌هايی از سوی اصولگرايان از جمله علی لاريجانی رئيس مجلس همراه شد که در پی آن در روز يکم بهمن‌ماه صلاحيت گروهی از ردصلاحيت‌شدگان تأييد شد اما همچنان اعتراض برخی از آن‌ها نتيجه‌ای نداد.

آيت‌الله خامنه‌ای گفت: "ردصلاحيت شدگان لزومأ آدم‌های بدون صلاحيت نيستند، بلکه طبق قانون در انتخابات نمی‌توانند شرکت کنند. اگر کسی ردصلاحيت شد، معنی‌اش اين نيست که از هستی ساقط است."

رهبر جمهوری اسلامی ايران در بخش ديگری از سخنان خود در مورد تهديدات نظامی عليه جمهوری اسلامی گفت: "آمريکا و ديگران بدانند که می‌دانند که ما هم در برابر تهديد و تحريم نفتی تهديدهايی داريم که هر وقتی که لازم باشد اعمال خواهد شد."

وی در مورد تحريم های کشورهای غربی عليه ايران گفت: "اين تحريم ها به اين دليل که باعث توجه به استعدادهای داخلی می شود به نفع ملت ايران است."

آيت‌الله خامنه‌ای اعلام کرد که با وجود تحريم‌ها جمهوری اسلامی ايران از برنامه هسته‌ای خود عقب‌نشينی نخواهد کرد.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

مردک تو خودت بحرانی

مردک احمق تا توی شورت والده ی آقا مجتبا هم بحران رفته! حالا تو می گویی کدام بحران وقتی افتادی تو ی خ و لا می فهمی بحران کدام است. سردار احمقت می گوید تنگه هرمز را می بندیم حالا تو میگی بحران نیست! اگر بحران نیست پس چرا اینبار خودت اومدی ساز می زنی!! چرا نوچه های قصابت را نفرستادی!! واقعا که سگ نزد تو حیوان خاموشی ست.

متاسفانه دیکتاتورها در اخر کارشان دچار جنون میشوند. ایشان حرف هایش شبیه وزیر تبلیغات صدام است که در حالی که امریکایی ها نصف بغداد را گرفته بودند می گفت کو اصلا کسی توی عراق نیست.
خامنه ای بقایش را در بمب اتمی میبیند.

هموطن سرابی که تو می بینی بهار آزادی نیست،بلکه زمستانی است محیب و کولاک و بوران را به همراه دارد.
هموطن آیا هرگز از خود پرسیده اید که چرا جامعه جهانی قادر نیست ( نمی خواهد )مشکلی به این آسانی را حل و فسخ نماید؟
سؤال این است که مگر بازرسان آژانس اتمی صلاحیت علمی کافی ندارند که با دلائل خود ثابت کنند که دولت ایران در پی ساختن بمب اتمی است؟اگر صلاحیت دارند ،ولی به دلائلی دستور دارند که آن نگویند که میدانند،پس مشکل از مرکز فرماندهی است و هدف جنگ افروزی به هر قیمت است.
با این پیش در امد هدفم این است که بگویم علوم هسته ای در حقیقت بهانه ای است برای آمریکا و متحدین غربی اش و هدف اصلی سرنگونی رژیم است.
به نظر من اگر فردا آخوندها غنی سازی را هم به حالت تعلیق در آورند،امریکاییان و متحدین غربی شان تحت فشار رژیم صهیونیستی و صهیونیزم بین الملل بهانه ای دیگر را برای ادامه تحریمهای خود پیدا کرده و آنرا پیراهن عثمان می کنند.
قابل عرض است،اگر به اخبار امشب رادیو آلمان توجه کرده باشید،با ارسال ماهواره نوید علم و صنعت توسط اخوندها به فضا،بهانه دیگر غرب از حالت احتمال به یقین پیوسته است.امریکا پیشرفت و تحقیقات در علوم هسته ای را با علوم فضایی به هم متصل کرده و این فعالیت هسته ای و فضایی ج.ا.ا. را در جهت نابودی یهودیسم می فهمد.
راه حل چیست ؟حضور ناظران بینالمللی و نمایندگانی از امریکا،روسیه و چین جهت بازدید از مراکز هسته ای و تهیه گزارشی تصویری و مستند برای مردم جهان و شفاف سازی و برخورد جدی با دولت ایران.
خب چرا آمریکا به این شیوه جهت حل مشکلاتش با ایرن تن نمی دهد؟آمریکا تمایل دارد ایران را نابود کند و بدینوسیله به اخوندها،چینیان،اروپاییان و مسلمانان منطقه و مخصوصا به روسها بفهماند که تنها قلدر در کره زمین است و اطاعت از او واجب شرعی است.
و اما وظیفه ایرانیان چیست؟اتحاد و تظاهرات در ایران و خارج از کشور جهت شفاف سازی توسط آمریکاییان -کارشناسان آژانس اتمی - آخوندها و مخالفت با جنگ و رفع تحریم های ضد ایرانی.موفق باشد

فقط خود امام مقوایی می تونه جلوی این رهبر آزاده وایسته به جان امام نقی قسم من الان تو توالت خونمون دارم بحران رو حس می کنم

کدام بحران؟..
ما که جيبمان پر است و تمام دوستان و اقوام و افراد چاپلوس هم که مشغول چپاول ميلياردي هستند.....
تمام آقازاده ها هم مشغول مدرک دکتري در لندن و کيش ميباشند...
زندانها را هم از منافق و منحرف و بهايي و سلطنت طلب و فتنه گر و وب بلاگي و...پر کرده ايم ....
چوبه هاي دار را بر هر اتوبوس و جرثقيل بپا کرديم ...
بر سر هر کوچه هم مامور امنيتي و چماقدار گذاشتيم ..
چند نفررا هم بعنوان دلال ارز دستگير ميکنيم ...
بزودي هم احمدی با پول فروش طلاوارز يارانه ميدهد...
چه بحراني ؟....

برادر mansour piry khanghah طرفدار چين وروسيه ، بزودي گزارش مخفي کاري دولت فاسد و بزهکار و دروغگوي ج ا براي نمايندگان سازمان انرژي اتمي منتشر و خواهي فهميد که برارانت در خفا و با کمک کارشناسان خارجي مشغول ساخت بمب اتم هستند تا بزعم خودشان گردن کلفتي ور باجگيري کنند و ديگر کسی نتواند جلوگير ارسال تروريست و آدمکش به سوريه و ساير کشورها نباشد.... .....

ایران دشمنی بزرگنر وحشتناکتر و سفاکتر از اسلام و تشیع ندیده است<. حالا این پیر خنقاه هم که شاید در بیت رهبری ماوا دارد هی از اسراییل و سهیونیزم و دشمنیشان با ایران داد سخن می دهد. اگر روز سایه نحس این حکومت ضد ایرانی از سر ما برداشته شد. و اسلام نحس به مسجد و حسینیه و خانقاه رفت آنوقت در مورد دشمنان دیگر ایران هم سخن خواهیم گفت اما فعلا نه دشمن ایران که دشمن کل بشریت اسلام است و این نظام برآمده از آن.

آقای منصوری پیر از خرافات امام مقوایی رو عشق است! بیخیال بزودی این امام مقوایی را آتشش خواهیم زد. ایرانی باش برادر دست از جاهلیت اسلام بردار. این امام مقوایی حکومت اسلامی مقوایی ست یکی از خلفا را یادت می آید که به اتش می کشیدی و میسوزاندی. حالا موقع امام سوزان شده. امامش آماده است آدمکش هم آماده و کبریتش هم آماده٬ اما فقط این کبیریت را باید خود امام بزند!!!

شاه آخرین پادشاه ایران بود. او با ندانم بکاری سیستم پادشاهی را در ایران برای همیشه بخاک سپرد. خمینی و خامنه ای اسلام را بخاک سپردند. تشیع مرگزای مرگ پیشه را بخاک سپردند.

دوست عزیز که شاه را با خمینی مقایسه کرده ای. شاه روزی یک ملیارد خدابیامرزی از مردم دریافت می کند. و خمینی و علی و محمد روز میلیاردها لعنت بر خودشان و جد و آبادشان سرازیر می شود. کجای کاری؟؟؟

رهبرا در بیت داری نان مفت
می توانی شعرهای خوب گفت
گر بیای در کاخ تو شاهی کنی
هم بدزدی مال ما را مفت مفت
هم بمکی نفت ما لوله ی کلفت
زیر عبایت بگو...ی جفت جفت
بعد از آنم راحت بخفتی خفت خفت

این منصورخان پیر خانقاه کجا زندگی می گند. در تهران سرتاپای حضرت محمد را هم مردم*****می کنند. روحانیت چنان دماری از مردم درآورده. که وای اگر از پس امروزش بود فردایی!

جناب اقای حائری و جناب آقای دوولف سلام.
ادبیاتی که کاربران شما بکار میبرند و اکثرا هم توسط نویسندگان مقالات در زمانه با عنوان کاربر میهمان درج میگردند،ادبیاتی است که دشمنان بشر و تمدن بکار میبرند.البته طبق گفته سیاسیون و مدافعان واقعی دمکراسی،این ادبیاتی است که در کهریزک و هتل مقدری و غیره بکار گرفته شده و میشود.لذا جای تعجب است که چطور مدعیان شعور سیاسی و حقوق بشر آمریکایی از برادرانشان در کهریزک ادب آموخته اند؟

******کبوتر با کبوتر باز با باز .....کند همجنس با همجنس پرواز برای اینکه بفهمید ادبیات مردم سالاری چیست ،نیاز به مطالعه مطالب نویسندگان با شخصیت است.همان کسانی که زندانی شدند،توهین و تحقیر و شکنجه شدند،اما به مخالفین سیاسی خود و شکنجه گر خود، کمال احترام سیاسی را نمودند. افرادی ***که ادبیات مبتذل را برای حذف دگر اندیشان بکار میبرد ،نمی تواند الگویی برای کسی باشند و به کسانی در رژیم کنونی فحاشی کنند که به مراتب بافرهنگ تر از او هستند و یا دارای فرهنگی مشابه میباشند.البته در نزد اهل علم سیاست این افراد لومپن نام گرفته اند و برخی از این لومپن ها هم کسانی هستند که ماموریت دارند تا فضای سیاسی را آلوده کنند و اعمال زشت برخی از حکام و یا دست اندرکاران را توجیح و تبرئه نمایند.

گلاب بریش رهبری این وارث پیغمبری! و رهبری خودش میدونه گلاب یعنی چه. در ضمن این ****کجا زندگی می کند. از اهالی بیت است. رهبری اجرش را می دهد

این جمله را داشته باشید این فرد خود را عین قانون میدونه" آيت‌الله خامنه‌ای در مورد بررسی صلاحيت‌ها از سوی شورای نگهبان گفت:" شورای نگهبان از لحاظ قانونی موظف است صلاحيت‌ها را احراز کند منتهی هميشه توصيه کرده‌ايم سطح صلاحيت‌ها آن‌قدر بالا نرود که عده‌ معدودی باقی بمانند." این جمله تنها از یک دیکتاتور شنیده میشود.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما