خانه | خبر | اخبارایران

"تهديد باهنر به نابود کردن جريان انحرافی"

یکشنبه, 1390-11-09 11:41
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

محمدرضا باهنر، نايب رئيس مجلس ايران در سخنانی تند گفت: "اگر کار جريان انحرافی به نقطه‌ای که نبايد برسد، برسد، مصلحين نظام داستانی را که حضرت امير بر سر خوارج آورد، بر سر جريان انحرافی می‌آورد."

 

اشاره باهنر به جنگ امام اول شيعيان عليه گروهی به نام "خوارج" بود که به دليل "خروج‌شان از دين" به اين نام مشهور شده‌اند. شمار زیادی از "خوارج" در اين جنگ شکست خوردند و کشته شدند.

محمدرضا باهنر روز شنبه هشتم بهمن ۱۳۹۰ به خبرگزاری فارس گفته است: "بعد از اتمام دولت (محمود احمدی‌نژاد)، از خط انحراف نبايد چيزی باقی بماند."

به گفته وی "جريان انحرافی از فتنه خطرناک‌تر است."

محمدرضا باهنر: جريان فتنه رو در روی نظام ايستاد و گفت که بجنگ تا بجنگيم اما جريان انحرافی هم‌چون موريانه داخل نظام را می‌خورد و خطر آن بسيار بزرگ‌تر از آن است که آن را حدس بزنيم

منتقدان دولت محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری ايران از اسفنديار رحيم مشايی و همفکرانش به عنوان "جريان انحرافی" نام می‌‌برند. مقام‌های حکومتی همچنين از اعتراضات به نتيجه انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ به‌عنوان "فتنه" نام می‌برند.

باهنر در توضيح "خطرناک‌ بودن" جريان انحرافی گفته است: "جريان فتنه رو در روی نظام ايستاد و گفت که بجنگ تا بجنگيم اما جريان انحرافی هم‌چون موريانه داخل نظام را می‌خورد و خطر آن بسيار بزرگ‌تر از آن است که آن را حدس بزنيم."

به گفته نايب رئيس مجلس ايران اگر "جريان انحرافی" قدرت بگيرد، "اصل نظام و ولايت فقيه به چالش کشيده می‌شود و انقلاب اسلامی تهديد خواهد شد."

محمدرضا باهنر به‌طور ضمنی از احمدی‌نژاد و مشايی به عنوان سران جريان انحرافی نام برده است. وی افزوده است: "بامزه‌ترين تعبير، حرف آقای ذالنور است که اين دو تا لاله و لادن هستند و نمی‌شود آن‌ها را از هم جدا کرد."

چند ماه پیش مجتبی ذوالنور، جانشين وقت نماينده آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ايران در سپاه پاسداران گفته بود: "لاله و لادن دو دختری که به همديگر چسبيده بودند و وقتی آن‌ها را عمل جراحی کردند هر دو از بين رفتند. بارها احمدی‌نژاد گفته که من يعنی مشايی و مشايی يعنی م، بنابراين الان فضای اين‌ها به گونه‌ای است که اگر عملی شود هر دو از بين می‌روند."

در ماه‌های گذشته، مقام‌های قضايی و امنيتی ايران شماری از مسئولان دولتی را به اتهام "عضويت در جريان انحرافی" بازداشت کرده‌اند. اين افراد به "فساد مالی و اخلاقی" متهم شده‌اند.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

خود باهنر هم بزودی توسط سربراهان امام خامنه ای منحرف اعلام خواهد شد. و او را هم دیگران نابود خواهند کرد. اصولا این کار خامنه ای ست که هر کس را با کمک کس دیگر نابود می کند البته اینرا آًای خمینی در مورد شیخ و سالک و ملا و با غ و باغبان با سادگی تمام گفته بود.

ليبرال و جاسوس و کافر و مفسد في الارض و منافق و صيهونيست و فتنه گر و انحرافي و خوارج .......؟!..
مگر فلاني امام علي است ؟.....
بابا جان مشکل ، نظام خفقان و ديکتاتوري است ..
از بگير و ببند و سرکوب و زنجير و شلاق و اعدام و تجاوز کاري بر نميايد.....

با درود به تمامی هم میهنانم با هر تفکر و اعتقاد. بنده معتقدم با همه سادگی ای که در کلام و رفتار تک تک مسئولین نظام کاملا مشهود است در مجموع سیاستی کارا و بسیار هوشمندانه و یا زیرکانه و همانقدر هم پیچیده است. نظام حکومتی فعلی با استفاده از ایجاد تضادهای گسترده و در ظاهر جدی که اثرات ملموسی بر تمام زوایای زندگی مردم دارد موجب جهت گیری و جبهه بندی در میان ایشان شده و با ایجاد رقابت و حتی دشمنی های تصنعی و کارگردانی شده توسط افراد حرفه ای داخل و یا خارج از کشور مردم را به پای صندوقهای رای میاورد. ای کاش این دقت را در اداره کشور نیز بکار میبرد که متاسفانه بیشترشان به علت بافت شخصیتی ایشان عملا توانایی و دانش لازم و حتی اراده آنرا ندارند و در مجموع تمامی خسارات عظیم انسانی و اقتصادی و اجتماعی که ملت زودباور و سازگار ما متحمل شده اند و میشوند به پیروزی منجر نمیشود و هر روز سرخورده تر و مشوشتر و پرخاشجوتر از دیروز میشوند. بنده همین نگاه را نسبت به جنبش گونه اخیر دارم که رهبران آن از داخلی ها و خودیهای سطح بالا بودند که نقش اوپوزوسیون کنترل شده ای را داشتند که به بهترین شکل ممکن مسکوت نگاه داشته شده اند و تا ترفند بعدی حفظ میشوند. جمهوری اسلامی مانند پرنده کوچکی که در دشت و روی زمین خانه دارد و با نزدیک شدن موجودات شکارچی تظاهر به آسیب دیدگی نموده و با بالی کج و پایی لنگ آن موجود را با تفکر شکست پذیری و مصدومیتش از لانه و جوجه ها دور میکند و در فاصله امن ناگهان بال گشوده و به لانه باز میگردد - میماند و هر از چند سالی بالی به زمین میزند و لنگ لنگان دشمنانش را هم از لانه دور و هم در گور میکند و این سناریوها با توجه به عدم امکان جامعه برای رسیدن به آگاهی و هزینه های سرسام آور تبلیغ و تطمیع و تحمیق ما همچنان ادامه داشته و استراتژی گارآمدی برای دولتمردان و حکومتیان و مخالفان خود ساخته برای مدتها- خواهد بود. مگر آنکه روزگار ساز دیگری بزند که شواهد انرا هم متاسفانه بعید مینماید.

از دید این جانور جان سپردن دردناک لاله و لادن که هنوز در یاد همه هست با مزه است!!!

به نظر من افرادی چون باهنر و لاریجانی از صدها احمدی نژاد برای ایران و مردم ایران خطرناکتر هستند!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما