خانه | خبر | اخبارایران

آيت‌الله خامنه‌ای: با تمام قدرت به هرگونه تجاوزی پاسخ خواهيم داد

پنجشنبه, 1390-08-19 13:34
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران گفت ايران به هرگونه تجاوز و تهديد با قدرت کامل پاسخ خواهد داد.

به گزارش منابع خبری ايران، آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران، بامداد امروز، پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه، در ديدار با دانشجويان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت ايران اهل تجاوز به کشور ديگری نيست اما "هرگونه تجاوز و حتی تهديد را با قدرت کامل و به‌گونه‌ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند."

وی افزود جمهوری اسلامی نظاره‌گر تهديدهای "قدرت‌های پوشالی مادی که از درون کرم‌خورده هستند" نخواهد ماند.

آيت‌الله خامنه‌ای تأکيد کرد: "هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ايران در مخيله‌اش خطور کند، بايد خود را آماده دريافت سيلی‌های محکم و مشت‌های پولادين" کند.

رهبر جمهوری اسلامی ايران نيروهای مسلح را به "حفظ آمادگی" فراخواند

رهبر جمهوری اسلامی ايران نيروهای مسلح را به "حفظ آمادگی" فراخواند و گفت در دنيای کنونی "آن ملتی از آسيب محفوظ خواهد بود که آمادگی دفاعی خود را ثابت کند."

پس از آن‌که شيمون پرز، رئيس جمهور اسرائيل چند روز پيش، از احتمال حمله نظامی به ايران خبر داد و آخرين گزارش آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در رابطه با فعاليت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی منتشر شد؛ مقام‌های بلندپايه ايران هر کدام به نوبه خود از "پاسخ‌های قاطع" ايران به "دشمنان" سخن گفته‌اند.

محمود احمدی‌نژاد روز گذشته در واکنش به گزارش آژانس بين‌المللی انرژی اتمی درباره فعاليت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی گفت "خودشان مسلح به بمب‌های اتمی هستند و با پررويی می‌گويند ايران می‌خواهد بمب اتم بسازد."

به گفته وی ملت ايران از راهی که در پيش گرفته است، "سر سوزنی عقب نمی‌نشيند."

علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران نيز گفت: "آمريکا و کشورهای غربی تصور نکنند که اگر اخم کنند و حرف گستاخانه بزنند ملت ايران متزلزل می‌شود، اگر می‌خواهيد آبروی باقی مانده‌تان را ببريد با ايران ستيز کنيد، خواهيد ديد که ايران پای رهبری و مسأله هسته‌ای ايستاده است."

سرتيپ مسعود جزايری، معاون فرهنگی و تبليغات ستادکل نيروهای مسلح ايران در گفت‌وگو با تلويزيون العالم، شبکه خبری عربی‌زبان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران، گفت اگر اسرائيل به ايران حمله کند، "بايد شاهد نابودی کامل اسرائيل از صفحه تاريخ باشيم."

جزايری افزود: "در صورت تهديد مراکز هسته‌ای ايران، تأسيسات ديمونای رژيم اشغالگر در دسترس‌ترين هدف برای ايران است."

اين در حالی است که روز گذشته اهود باراک، وزير دفاع اسرائيل در گفت‌وگويی با راديو دولتی اين کشور گفت: "اسرائيل هنوز تصميم به حمله نظامی به ايران را نگرفته است." باراک افزود: "ما جنگ نمی‌خواهيم."

با انتشار گزارش آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در روز سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه و اعلام اين‌که جمهوری اسلامی ايران برای دستيابی به سلاح اتمی تلاش می‌کند، بسياری از کشورها بر فشارهای بيشتر بر جمهوری اسلامی، به‌ويژه از طريق تحريم‌های تازه تأکيد کرده‌اند.

آمريکا، بريتانيا، فرانسه و آلمان از تحريم‌های شديدتر عليه ايران استقبال کرده‌اند. فرانسه و آلمان همچنين اعلام کرده‌اند که با حمله نظامی به ايران موافق نيستند.

در اين ميان چين و روسيه همچنان بر گفت‌وگو درباره برنامه هسته‌ای ايران پافشاری می‌کنند. روسيه گزارش آژانس را "تنش‌زا" ارزيابی کرده است.
 

Share this
Share/Save/Bookmark

به این اراجیف بی پایه و اساس می گویند هارت و پورت. بنده سرباز زمان قطع نامه ۵۹۸ هستم، زمانی که رفسنجانی در نماز های جمعه رجز خوانی می کرد و می گفت که سربازان و پاسداران ما فلان و بهمان کردند و ما در سنگر ها از ترس همانجای قضای حاجت و شاید هم به سلامتی امام کبیر انقلاب غذای حاجت می کردیم. من بیاد دارم که روزهای آخر ما با نه پوتین که دیگر پوتینی نبود با کفشهای کتانی که یقریبا مثل پای برهنه است روی سنگ و کلوخ و دود و آتش می دویدیم و فرار می کردیم، حالا هم رجزخوانی های خامنه ای همان رجزخوانی های احمقانه است و بسیار شباهت به سخنان صدام دارد که می گفت جنگ عراق و آمریکا امالحرب است. البته ام الحرب شد ولی برای که. حالا خامنه ای هم همان شارلاتان بازیها را می کند، در صورتی که حتا اطرافیان خامنه ای حتا یکیشان هم باقی نمانده اند، تمامی دوستان حتا خودش را هم در پای جهالت و خود بزرگبینی و نخوت و غرور خودش قربانی کرده، امروز مردم ایران تنها یک آرزو دارند و آنهم دیدن سیدعلیخانخامنه ای ست بروز نه حتا صدام بلکه بروز آن امام برزگوار سید امام معمرالقذافی. البته نه بدست ناتو بلکه بدست خودشان، آری آنروز روز عروسی حتا پیرزنان و پیرمردان ایرانی خواهد بود.

به این جمله آقای خامنه ای دقت کنید ( آن ملتی از آسیب محفوظ خواهد بود که آمادگی دفاعی خود را ثابت کند.)از نظر ایشان همه راهها از لوله تفنگ میگذرد. ضمن اینکه همین جمله کوتاه میتواند موید مواردی باشد از جمله ........

حالا اگر همین حرف را چرچیل زده بود روشنفکر کرایه ای ما صبح تا شب داشت از عظمت و حکمت آن تمجید می کرد. اما چون خامنه ای گفته پس لابد مزخرف و چرند است:
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender
این فقط یک سطر از سخنرانی چرچیل است که خداوکیلی حرف خامنه ای صد برابر از این رقیق تر و ملایم تر است.

خمینی و خامنه ای و سایر سران رژیم شدیدا بزدل هستند کما اینکه خود خمینی در اوج قدرت شاه از ترس شاه او را ظل الله یعنی سایه خدا می نامید. پس جیغ های بنفش خامنه ای و سایر سران رژیم ضد ایرانی فقط انسان را یاد سوت زدن در تاریکی توسط شخصی که از وسط قبرستان عبور میکرد را بیاد می آورد. تحریمات شدید بخصوص نفتی، گازی و بنزین و همکاری با نیروهای آزادیخواه ایران تنها راه عملی خلاص شدن از دست این رژیم تروریستی است که از وحشت سرنگونی بدنبال بمب اتمی نیز میگردد. البته در صورتی که رژیم توسط ملت ایران هنوز سرنگون نگشته باشد و ثابت شود که رژیم در آستانه کسب بمب اتمی است، بمباران تمامی مراکز هسته ای، پادگانهای پاسداران تروریست و سران بزدل رژیم ضد بشری بعد از اخطار به مردم برای تخلیه اهداف بمباران، تنها راه توقف آن است.

دوست گرامی اقای ایران دوست،شما یک فرد سیاسی هستید و متون زیبایی هم می نویسید.خب دوست گرامی مگر دمکراسی از دهانه توپ و غیره انتقال می یابد که امریکا و برخی از متحدانش بدان روی آورده اند و عربده میکشند؟اگر نمی توانید انتقادی منطقی بنمایید،از انتقاد بیهوده هم خوداری کنید.هموطن اقای خامنه ای فرمانده کل قوا می باشد.چرا نباید به نظامیان دستور و یا دلداری بدهند؟دوما به قول خودتان ایشان موضع دفایی گرفته اند و این حق کامل ن.ج.ا.ا. است و هیچ کس هم حق ندارد از ان ایراد بگیرد.شما نبایدعقده ای که به حق از مسئولین دارید را در جبهه دشمن ایران و ایرانی بکار بگیرید و با دشمن همراه و همرزم شوید.خود شما بارها به مجاهدین ایرد گرفتید که چرا به دامن صدام پناه بردند و خودشان را به لجن کشیدند؟ایا صهیونیستهای نژادپرست و ادمکش بهتر از صدام هستند و یا دولتمردان امریکا از خامنه ای بهترند؟دوست گرامی هر معترض اجتماعی و هر ایرانی سیاسی وطن دوست باید ٣ اصل را همیشه در ذهن خود زنده نگهدارد. ا - ملی گرایی(حمایت از دولت وقت در هنگام حمله استعمار گران و یا متجاوزان) ٢ - دانایی(اگاه شدن از حیله گری ها و اهداف استتعمارگران برای تضعیف دولت مرکزی و ایجاد شرایط مناسب برای سلطه گری) ٣ - اعتراض اجتماعی( بوجود آوردن شرایط مبارزه سیاسی و براه انداختن اعتراضات مردمی جهت احقاق حقوق حقه خویش از مستبدان حاکم،اتحاد با دیگر گروههای اجتماعی و همبستگی علیه استثمار گران داخلی)- اینکه حکام مسلمان،کافر،مسیحی،کمونیست و یا فاشیست هستند،اصلأ مهم نیست.مهم ان است که مردم حهت احقاق حقوق پایمال شده خود مستقلا مبارزه مسالمت آمیز کنند،حتی اگر ده بار و یا دهها بار سرکوب شوند.یادتان نرود که از شکست در مبارزه نباید هراسید،بلکه باید درس آموخت.موفق باشید

منصور پیر خوانگاه : شما چه جور پیر خوانگاه هستید که از رژیمی که ماقبل قرون وسطائی و ضد تمامی دستاوردهای بشریت متمدن و دستاوردهای ملت ایران بوده، هست و تا روز سرنگونی خود نیز خواهد بود، حمایت میکنید؟ درک سران شیاد، جنایتکار و ترورییست رژیم ضدبشری از حقوق بشر در جهان قرن بیست و یکم قطع دست و پا، سنگسار، اعدام های علنی و از حدقه درآوردن چشم و شلاق های وحشیانه و تجاوز و کشتار و تروریزم بنام خدا هست. کجا اینجور جنایات را اسرائیل یا دولت سابق عراق یا هر دولت دیگری انجام میدهد؟ جهان متمدن هم مانند ملت ایران به این درک در مورد ماهیت ضد بشری رژیم تروریستی رسیده که تا این رژیم بر سرکار است نه ملت ایران، نه ملتهای منطقه و نه هیچ انسان و جامعه آزادی از آزامش و ثبات همراه با حفظ حقوق بشر برخوردار نخواهند بود. در ضمن دستیابی رژیمی شدیدا ضد تاریخی و ضدایرانی و تروریستی به بمب اتمی نه تنها علیه عالیترین منافع ملت ایران بلکه برضد صلح و آرامش جهانی هم هست و هر دولت و کشوری هم که به آرامش ملت خود اعتقاد داشته باشد، با آن مقابله میکند. البته ترجیح بر تحریمهای شدید نفتی، گازی و بنزینی و همراهی با ملت ایران برای سرنگونی رژیم ضد بشری است ولی چنانچه بخاطر سرکوب وحشیانه و کشتار، ملت ایران نتوانند رژِیم را بزودی سرنگون کنند و چناینچه ثابت شود این رژیم تروریستی در آستانه کسب بمب اتمی است، نه تنها جهان متمدن حق دارد جلوی رژیم را بگیرد بلکه بعد از اخطار به مردم برای تخلیه مناطق اطراف اهداف نظامی، بایستی تمامی مراکز هسته ای، پادگانهای پاسداران غارتگر و جنایتکار و مقرهای سران شیاد و ضد ایرانی و تروریستی را به شدیدترین وجه بمباران و نابود کنند.

آرش جان لطفا به جای اینکه شعار بدی ،با کمی مطالعه در همین رادیو زمانه متوجه میشی که هر دینی مشکلات خاص خودشو داره و هر ایدئولژی هم ایرادهای مخصوص خودشو.در تمام کشور های مجود در کره زمین رعایت حقوق بشر نمیشود و اگر درجه بندی کنید ومعدل نقض حقوق بشر را گیرید،حکام ایران در وسط این جدول قرار میگیرند.من اصلا هیچ سیاستمداری را در کره زمین تایید نمی کنم چه رسد به اینکه بخواهم حمایت هم بکنم.دوست عزیز من فقط تلاش میکنم تا به اندازه ای که می فهمم مانع از وارد شدن صدمه به کشور و مردمم شوم.برای من جنابعالی وطرز فکرتان همانقدر بی ارزشید که یک اخوند دستور دهنده سنگسار و یا قطع دست،انهم در این دوران تمدن بشری و انقلاب رسانه ای اینترنتی.من برا ی ک کمونیست فهمیده و مدرن همانقدر ارزش قائلم که برای یک مسلمان مدرن و یا مسیحی و بودیست و یهودی مدرن ارزش قائلم.از هرچه آدم پست و فرصت طلب و استعمارگر و استثمارگر هم به اندازه همه فاشیستها،دیکتاتوران و تروریستهای جنایتکار و نژاد پرستان صهیونیست،متنفرم.دوست عزیز برای من اصلا هم فرقی نمیکند که امریکا قصد جنایت و حمله نظامی به کره و یا ایران و یا ترکیه را دارد.به عنوان یک انسان با همه حکام که دستور جنگ، کشتن،نقض عضو و زندانی کردن مردم را میدهند مخالفم،مگر در شرایط بسیار خواست و انهم با دخواس عموم مردم.ضمنا مدانم که کی ایدآلیست هستم.آرش خان یادت باشد که تو نام ایراندوستی چون آرش کمانگیر را بر خود نهاده ای و باد احترام او را در حفظ تمامیت ارضی پاس بداری.پاینده ایران و ر بلند باد ایرانی مسلمان و غر مسلمان

آقای منصور عزیز، شما خود را پیرخوانگاه می نامید در حالیکه دراویش در ایران کشته می شوند، سنی ها حق داشتن مسجد ندارند، کشیشان مسیحی سلاخی میشوند و نسبت به جمعیت کشور رژِیم ایران در جهان قاتل یک انسانها و هموطنان ماست. در زمانی که عده ای ضد بشر با ملت ما همچون ساکنان یک کشوردشمن تسخیرشده توسط وحشیان ماقبل قرون وسطائی برخوردمیکنند و بغیر از تجاوز و کشتار دهها هزار هموطن ما حتی کودکان و زنان حامله در زندانها، هزاران شهروند کشورهای دیگر را از طریق گروه های تروریستی خود در لبنان و افغانستان و عراق و غیره کشته اند، انساندوستی با همراهی با ملت ها معلوم میشود و نه موضع بینابینی بین ظالم و مظلوم! بقول امام سوم مسلمانان شیعه: اگر مسلمان نیستی، آزاده باش!
بله من هم میدانم که هیچ دین و عقیده ای بطور کامل صحیح نیست ولی آیا شما هنوز نمیدانید که این رژیم و جنایتکاران و مزدوران معمم یا غیر معمش و یا حتی مزدوارن و لابی های کراواتیش در آمریکا و زنهای مزدور بی حجابش در خارج از ایران هیچ اعتقاد و ایمان واقعی ندارند و فقط پول و مقام و قدرت بهرقیمتی برای آنها مهم هست؟ مگر نشنیدیدکه خود خمینی شارلاتان و جنایتکار گفت که برای حفظ نظام میتوان نماز، روزه و حج را هم کنار گذاشت؟ خب خمینی و پسمانده گان جنایتکارش به چه زبانی بایستی بگویند که خدای آنها قدرت بهر قیمت هست تا بخصوص ایرانیانی که هنوز نمیدانند، درک کنند که این رژیم ربطی به هیچ دین و ایمانی ندارد و از نام خدا و یکی از مذاهب ابراهیمی بزرگ جهان فقط برای فریب و شستشوی مغزی عقب افتاده ترین اقشار فقرزده جوامع کوچک شیعه و استفاده از آنها بعنوان مزدور در تجاوز و شکنجه و قتل و جنایت و تروریزم استفاده میکنند؟

آرش خان کمانگیر و تمام کسانی که چون ارش می اندیشید.متاسفانه شما از دمکراسی و رفتار سیاسی و دیپلماتیک چیزی نمی دانید و از سیاست فقط عربده کشیدن و خشونت و انقلاب، انهم به شکل غلطش را آموخته اید.هموطن گرامی با شعارهای شما و امثال شما نه اخوند عوض میشود و نه شکم مردم سیر میشود و نه مردمسالاری به پا میگردد.کمی فکر کن و بعد پیش خودت تصمیم بگیر که چه روشی برای مبارزه بهتر است.امریکای ورشکسته و غرب مدانند که تنها راه رسیدن کشورهای جهان سوم و کشورهای در حال توصعه رهایی از فقر و گرسنگی است.چرا چون آنان حد اقل چند ساعت از روز خود را در محیط خانواده و یا دوستان سپری و در باره مسایل و مشکلات جامعه و چگونگی تغییر و راههای رسیدن به یک شرایط بهتر را جستجو می کنند.حال بیاندیشید که اگر جنایتکاران غربی و صهیونیستها مردم ما را با جنگ و تهدید و ترور دانشمندان و بمبگذاری و تحریم مشغول نکنند و بهانه دست آخوندها ندهند،ایا دولت جمهوری اسلامی میتواند معترضین اجتماعی را با وصله ضد انقلاب و یا جاسوس و مزدور از میدان مبارزات دمکراتیک خارج کند؟اگر امریکا و غرب و صهونیستها به نیروهای سیاسی افراطی ما کمک مالی،رسانه ای و نظامی نکنند،جمهوری اسلامی میتواند کسی را صرفا به خاطر مسلمان نبودن و یا فعالیتهای مسالمت آمیز جهت برپائی مردم سالاری اعدام و یا زندانی کند؟به نظر من خیر و اگر مسئولین چنین حماقتی کنند،مطمئنا ظرف دو سه سال سرنگون خواهند شد.ضمنا فراموش نکنید که افراد تند رو و حتی افراطی چون شما، دقیقا کپی حکام هستید و از نظر علمی هیچ فرقی در نوع تفکر شمایان و مسئولن ج.ا.ا. نیست و بنده و امثال بنده هم مغز خر نخورده ایم که فرق بین دو گروه از ایرانیان مذهبی و غیر مذهبی ویا دوگروه مذهبی افراطی با برداشت متفاوت از دین و با درک غلط از دمکراسی و حقوق بشر و عدالت اجتماعی متوجه نشویم.موطن فحاشی هم کار من نیست.مخصوصا در مطبوعات که وظیفه اصلی مسئولین و نظر دهندگانش فرهنگ سازی در جامعه است.فراموش نکنید که دمکراسی یعنی احترام به عقاید مخالف و نه تحمیل عقاد خویش به دیگران.
به نظر من اگر تحریمها علیه ایران برداشته شوند که مردم فرصت فکر کردن داشته باشند،هیچ دولت غیر دمکراتی قادر به حکومت کردن در ایران نخواهد بود.چراکه دولت دیگر بهانه ای نداردکه بخواهد عوام فریبی کند.موفق باشید

mansour piry khanghah حرفهای شما چیزی را نشان نمیدهد غیر از اینکه یا منافعتان با منافع رژیم ضد ایرانی یکی است و یا هنوز ماهیت رژِیم را نشناخته اید. برای کسی هم که نمیخواهد واقعیت وحشیگری یک نظامی ضد ملی و ضد بشری را ببیند، با بدتر از آن همکاسه غارتگران جنایتکار است، خدا هم نخواهد توانست نظرش را عوض کند و نهایتا با سرنگونی رژیم تروریستی ضد بشری و استقرار دمکراسی، جوابش را از مردم خواهد گرفت.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما