خانه | خبر | اخبارایران

مصطفی تاج‌زاده به بيمارستان منتقل شد

جمعه, 1390-03-06 13:46
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

سرانجام پس از پی‌گيری‌های مکرر خانواده مصطفی تاج‌زاده وی روز دوشنبه به همراه مأموران به بيمارستان منتقل شد.

بنا به گزارش سايت اينترنتی تحول سبز، مصطفی تاج‌زاده، از زندانيان سياسی ايران، پس از معاينه پزشک متخصص مغز و اعصاب، «ام‌آرآی» و «سی‌تی‌اسکن» شد که به تشخيص دکتر، آرتروز شديدی بر روی نخاع وی فشار می‌آورد.

به گزارش همين سايت خبری، پزشکان به آقای تاج‌زاده توصيه کرده‌اند که به طور شبانه‌روزی بايد از گردن‌بند طبی، و نيز تشک و بالش طبی استفاده کند. رفتن به استخر و استفاده کافی از نور آفتاب و انجام حداقل ۱۰ جلسه فيزيوتراپی نيز از توصيه‌های ديگر پزشکان بوده است. توصيه‌هايی که برای انجام آن وی بايد بتواند از مرخصی برای انجام معالجات خود استفاده کند که در اين زمينه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش «تحول سبز» مصطفی تاج‌زاده به‌هنگام ورود به بيمارستان از دندان‌درد شديد که مدتی‌ است او را آزار می‌دهد نيز شکايت داشت که چون بخش دندان‌پزشکی در بيمارستان نبود، مأموران به دليل نداشتن حکم قضايی حاضر به بردن او به دندان‌پزشکی نشدند.

مصطفی تاج‌زاده، عضو رهبری جبهه مشارکت ايران اسلامی و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی است و در دوران رياست جمهوری محمد خاتمی معاون وزير کشور او بود. وی در جريان حوادث پس از انتخابات بحث‌برانگيز رياست‌جمهوری ايران در سال ۸۸ بازداشت شد.

مصطفی تاج‌زاده در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی صلواتی به اتهام «اجتماع و تبانی عليه امنيت ملی و فعاليت تبليغی عليه نظام» به شش سال حبس تعزيری و ۱۰ سال محروميت از فعاليت در احزاب و مطبوعات محکوم شد که بنا به درخواست خودش تقاضای تجديدنظرخواهی در حکم صادره صورت نگرفت.
 

Share this
Share/Save/Bookmark

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما