خانه | خبر | اخبارایران

پاسخ حسين کروبی به سردار محمدرضا نقدی

جمعه, 1389-12-20 10:33
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

حسين کروبی، به سخنان اخير فرمانده بسيج در مورد «مجازات سريع» پدرش مهدی کروبی و ميرحسين موسوی پاسخ گفت.

به گزارش تارنمای سحام‌نيوز محمدحسين کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی، از رهبران مخالفان حکومت ايران که هم‌اکنون تمامی ارتباطات وی توسط نيروهای امنيتی قطع شده است، به سخنان سردار محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج پاسخ داد.

سردار نقدی روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند گفته بود: «مطالبه محاکمه و مجازات اين مفسدين، حق همه ملت است و با صدای بلند بايد عليه اين دو نفر فاسق و مفسد فی‌الارض و نوکر و جيره‌خوار اجنبی، فرياد زد و مجازات سريع آنان را خواستار شد.»

فرمانده بسيج افزوده بود: «شعار مرگ، بر منحرفانی که برای بر هم زدن امنيت کشور و زمينه‌سازی تجاوز بيگانگان، نوکری استکبار را می‌کنند و با هدايت رسانه‌های اجنبی تلاش می‌کنند صحنه‌های آشوب را برای غوغا عليه جمهوری اسلامی فراهم کنند، افراط نيست.»

وی آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران را «امام» خطاب کرد و گفت بسيج «حلقه اول دايره ولايت و پيشتاز عمل عالمانه به منويات رهبری» است.

حسين کروبی در رابطه با سخنان سردار نقدی به سحام‌نيوز گفت: «هر روز به اين سخن پدرم که می‌گويند "از اين نظام نه جمهوريتی مانده و نه اسلاميتی" بيشتر و بيشتر اعتقاد پيدا می‌کنم، چون به‌جای يک نظام ديکتاتوری وابسته، يک دولت غيرقانونی روی کار آمده است.»

وی حاکمان کنونی ايران را «يک مشت قداره‌بند شکنجه‌گر بازجو مسلمان‌نما» ناميد و سردار نقدی و حسين شريعتمداری، مديرمسئول روزنامه کيهان و از نزديکان رهبر جمهوری اسلامی را «نمونه بارز» آن دانست.

کيهان از جمله روزنامه‌هايی است که به گفته مخالفان جمهوری اسلامی به دستگاه‌های امنيتی اين حکومت نزديک است.

فرزند مهدی کروبی گفت آن‌ها «مشکل روانی و روحی» دارند و «به‌غير از فحاشی و هتاکی ادبيات ديگری نمی‌دانند.»

وی خطاب به سردار نقدی گفت: «آقای نقدی! اين تو هستی که به جرم شکنجه شهرداران و ريختن خون مردم مفسد فی‌الارض هستی و بايد مجازات شوی! آنانی که دستشان به خون ملت ايران آغشته هست بايد مجازات شوند. آنانی که گروگان گيری می کنند و به حقوق افراد تجاوز می کنند بايد مجازات شود و نه مردمی که به‌دنبال حقوق عادی و از دست رفته‌شان هستند.»

به گفته خانواده مهدی کروبی، از ۱۸روز پيش به اين سو، از سرنوشت مهدی کروبی و همسرش فاطمه کروبی اطلاعی در دست نيست.

مهدی کروبی و ميرحسين موسوی، يکی ديگر از رهبران مخالفان دولت، به همراه همسران‌شان از ۲۶ بهمن ماه گذشته به‌طور کامل در بازداشت خانگی قرار گرفتند.

پس از آن وب‌سايت کلمه شامگاه دوشنبه نهم اسفند در خبری اعلام کرد آن‌ها به زندان حشمتيه تهران منتقل شده‌اند.

اما روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند «کلمه» خبر انتقال موسوی و همسرش زهرا رهنورد به زندان حشمتيه را تکذيب کرد.

کلمه نوشت: «پس از سه هفته ابهام و تناقض در گفتار مسئولين عالی‌رتبه و نپذيرفتن مسئوليت قطع ارتباط موسوی و کروبی توسط متصديان امور، تحقيق و بررسی کلمه مشخص کرد آقای موسوی و خانم رهنورد در بازداشت خانگی به‌سر می‌برند.»

 

مقامات قضايی ايران، از جمله غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، دادستان کل و سخنگوی قوه قضائيه و عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران پيش از آن چند بار گفته بودند که موسوی و کروبی در زندان نيستند اما محدوديت‌هایی بر آنان اعمال شده است.

با اين حال اعضای خانواده کروبی تأکيد کردند که از وضعيت مهدی کروبی و فاطمه کروبی همچنان هيچ اطلاعی ندارند و بار ديگر گفتند «بنا به شواهد قوی» آن‌ها را به مكان نامعلومی برده‌اند.

آن‌ها افزودند: «تا زمانی که به صورت حضوری با پدر و مادر در منزل ديدار نداشته باشيم، هرگونه خبر مبنی بر حصر خانگی ايشان و مواردی از اين دست را تکذيب می‌کنيم.»
 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

پسر کو ندارد نشان از پدر
تو بیگانه خوانش نخوانش پسر

حسین اقا احسنت!
شجاعت و صراحت و صداقت را در پیشگاه پدر و مادر بزرگوارت به خوبی اموخته ای!
مردی و مردانگی از کلامت پیداست.
اراذل و اوباشی چون نقدی معاود عراقی و شریعتمداری نماینده رهبر ایران ( و زبان گویا و سگ دست اموز پاچه گیر و گوش به فرمان) که مرزهای بی حیایی را(به فرموده) در نوردیده اند بزودی نتیجه جنایت های کثیف خود را خواهند دید.
عاملان در ردیف آمران بزودی مجازات خواهند شد.
استفاده ابزاری از دین و پول نفت و قدرت سرکوب سازماندهی شده توسط نیروهای امنیتی کار ایی خود را از دست خواهد داد.
گاهی فکر میکنم نام جناب اقای … جزو منفورترین و پلیدترین شخصیت ها در تاریخ این سرزمین و در حافظه جمعی ما ایرانیان ثبت خواهد شد…

فرمود: شب گر چه غم افزاید خورشید از او زاید…

احسنت به شما آقای کروبی. اگر بقیه هم مثل شما حسین وار حرف بزنند این دژخیمان ولایتمدار که قداره بند جرات رویارویی با مردم را نخواهند داشت. آکنون جای آنست که همه روحانیون ناراضی به خیابان بیایند و با مردم همراه شوند. آقای رفسنجانی، بیات، صانعی، دستغیب و ده ها ناراضی دیگر لازم است که خط اعتراض خود را پررنگتر کنند و بایستند چون اگر بیرون نیایند و نایستند اید حنایتکاران وقیحتر و پررو تر خواهند شد و دیری نخواهد گذشت که همه شان به سرنوشت پدرتان گرفتار خواهند شد. به امید موقیت مردم ایران.

اینگونه پرخاشگری های رژیم اسلامی نشانه این است که اینها آخرین دست و پایشان را در مرداب خود ساخته می زنند و مانند سگ هاری که در حلقه محاصره افتاده باشد همه را گاز می گیرند حتی صاحبانشان را و حتی مربیانی که آنان را دست آموز کرده بودند.

کشتار و شکنجه مردم نشانه این است که اینها به هاری مبتلا شده اند.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما