خانه | خبر | اخبارایران

رئيس ‌قوه قضائيه: اجازه نمی‌دهيم سران فتنه خود را قهرمان نشان دهند

پنجشنبه, 1389-11-28 13:26
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

آيت‌الله صادق لاريجانی گفت قوه قضائيه راه را بر «اطلاعيه پراکنی سران فتنه» خواهد بست و اجازه نمی دهد بيش از اين از «تحمل نظام» سوء استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، در پی سخنان تند چند روز اخير مقامات ايران در مورد راه‌پيمايی ۲۵ بهمن، آيت‌الله صاق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه اين کشور نيز اظهار نظر کرد.

آيت‌الله لاريجانی گفت پشتيبانان راه‌پيمايی ۲۵ بهمن «دستگاه‌های اطلاعاتی و تبليغاتی غرب و منافقان و سلطنت‌طلبان» بودند و «سران فتنه» نمی‌فهمند که پشت سر اين قضايا چه کسانی هستند.

وی گفت: «تبليغات وسيع عده‌ای از فراری‌ها و سلطنت‌طلبان و نيز پشتيبانی اوباما و کلينتون برای شناختن مسير ضد انقلابی اين حرکت‌ها کافی نيست؟»

راه‌پيمايی ۲۵ بهمن‌ به درخواست ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران مخالفان دولت ايران برگزار شد. اين راه‌پيمايی با حمله نيروهای امنيتی منجر به کشته شدن صانع ژاله و محمد مختاری دو جوان معترض، زخمی شدن ده‌ها نفر و بازداشت ۱۵۰۰ نفر گرديد.

رئيس قوه قضائيه ايران افزود: «سران فتنه بدانند با آن اطلاعيه‌پراکنی‌های شوم خود و همراهی کشورهايی که دست‌شان به خون هزاران هزار نفر در اطراف و اکناف عالم آغشته است، در ميان ملت جايی ندارند.»

وی گفت قوه‌ قضائيه فتنه‌گران را تعقيب خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد که سران فتنه خود را « قهرمان» نشان دهند.

مقامات ايران به وقايع پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری در ايران «فتنه» می‌گويند و ميرحسين موسوی و مهدی کروبی را از «سران فتنه» می‌دانند.

آيت‌الله لاريجانی در همين حال افزود: «از همه می‌خواهيم که اجازه دهند قوه قضائيه در چارچوب قانون و با تدبير و رعايت مصالح کلی نظام به اين حوادث رسيدگی کند و مطمئن باشند در اين کار کوتاهی نخواهد شد.»

پس از تظاهرات ۲۵ بهمن مقامات حکومت ايران واکنش‌های تندی نشان داده‌اند و برخی نيز خواهان «اعدام» موسوی و کروبی شده‌اند.

افزون بر بيانيه نمايندگان مجلس که خواهان برخورد قاطع با موسوی و کروبی شده بودند و سخنان تند علی لاريجانی در مجلس؛ علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی رهبری، پس از يک سال ‌و نيم سکوت در برابر تحولات ایران، تظاهرات ۲۵ بهمن را «غيرقانونی و غير شرعی» خواند.

مجلس خبرگان رهبری نیز روز گذشته طی بیانیه‌ای تظاهرات ۲۵ بهمن را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است که «سران فتنه بهترین خدمات را به آمریکا و رژیم صهیونیستی کرده‌اند.»

محمدباقر قاليباف، شهردار تهران نيز با «ضدانقلابی» نامیدن اطلاعيه رهبران مخالف دولت، تظاهرات ۲۵ بهمن را «حرکتی شيطانی» خواند.

محسن رضايی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و احمد خاتمی، عضو هیاٰت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از دیگر کسانی بودند که علیه تظاهرات ۲۵ بهمن سخن گفته‌ و به شدت به موسوی و کروبی حمله کرده‌اند.

همچنين در طول سه روز گذشته طرفداران دولت در گردهمايی‌های مختلف خواهان دستگيری و اعدام کروبی و موسوی شده‌اند و راديو و تلويزيون دولتی ايران بارها تصاوير و شعارهای آن‌ها را پخش کرده است.
 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

آقای لاریجانی ! جناب صادق خان کاذب !!می فهمی چه می گویی ! فکر نمی کنی با این حرفت داری ماهیت پلید نظام را بیش از پیش بر ملا می سازی؟ فکر نمی کنی هر کی به اظهارات شما که می گویی اگر سران فتنه را بگیریم تبدیل به قهرمان ملی و امامزاده می شوند را گوش بدهد می گوید این چه نظامی است که اگر در آن کسی را بگیرید و بازداشت کنید تبدیل به قهرمان ملی می شود ؟!! شما چگونه از یک طرف خود را حکومت ولایی می دانید که ولی فقیه آن را خدا منصوب کرده است و از طرف دیگر می گویید اگر مخالفان خودتان یعنی آقایان موسوی و کروبی را دستگیر کنید آن ها تبدیل به امامزاده می شوند !!از یک طرف می گویید صبر مردم تمام شده و خواستار محاکمه و اعدام موسوی و کروبی هستند و از طرف دیگر می گویید اگر آن ها را دستگیر کنید تبدیل به قهرمان ملی می شوند ..!! شگفتا !! چنان گیر افتاده و نه راه پس و نه راه پیش دارید که هر حرفی بزنید یک جایش می زند بیرون !!

آقای لاریجانی مگر الان راهها را باز گذاشته اید که می خواهید ببندید ؟ شما با کمال گستاخی راه را بر اصل 27 قانون اساسی بسته اید و دهها اصل دیگری که در آن به حقوق حقه ملت مظلوم و گرفتار ایران اشاره شده است ؟ اما با این وجود چه بهره ای بردید غیر از این که امروز محکومید به استبداد دینی و دیکتاتوری . شما که روزگاری می خواستید الگوی جمهوری اسلامی را به همه جهان صادر کنید امروز به افلاسی افتاده اید که ا ز اخوان المسلمین قاهره تا حزب رفاه ترکیه از شما برائت می جویند و خودشان را کنار می کشند مبادا تنه اشان به شما بخورد و الوده شوند و گندشان همه دنیا را بگیرد . خودتان را فریب ندهید . کار از کار گذشته است و به قول احمدی نزاد لو لو آن ممه را برده است .

در سایت رادیوزمانه نوشتید که مطالب توهین آمیز نشان داده نمیشود. حق باشماست.
ولی انصاف بدهید با این رفتار و گفتار سران جمهوری اسلامی، کدام لغت توهین آمیزی است که اگر به اینها بگویید، به آن کلمه توهین نمیشود؟
شما این لاریجانی ها راببینید؛ این یکی قاضی القضات حکومت اسلامی است! ببینید چگونه حرف میزند! این حرفها را با همان حرفهایی که خودشان درباره شرایط قاضی میزنند، باهمان حرفهایی که برادرش در کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل زده، با اصول و مقدمات قضا و کمترین شرایط داروی و بیطرفی قاضی بسنجید، ببینید چه نتیجه ای به دست می آید.
آقای خامنه ای بعنوان رهبرجمهوری اسلامی که « خدا او را انتخاب کرده (!)»، گشته و گشته، از میان 70 میلیون آدم، این یکی را پیدا کرده ، نه بعنوان قاضی، بلکه بعنوان قاضی القضات حکومت اسلامی به او حکم داده است. حرفها را ببینید: سران فتنه، مصلحت نظام، اجازه نمی دهیم....، کلینتون و ....!
اگر دادگاهی تشکیل بشود، آیا قوه قضائیه ای که قاضی قاضی هایش این باشد، میشود بیطرف خوانده شود؟ شما یک کلمه ای پیدا کنید که وصف حال سران و مسئولان(!) و طرفداران جمهوری اسلامی را بکند ولی توهین آمیز تلقی نشود، تا ما با آن واژه این آقایان را خطاب کنیم، و شما هم نشان بدهیدو وجدانتان آزرده نباشد.
ما که در ماندیه ایم چه نامی بر اینها بگذاریم!
مخلص شما : شهروند درجه سه ( از تهران )

اين آقا اول شناسنامه ايرانی اش را نشان بدهد تا بتواند راجع به مردم ايران و خواسته بحق آنها که همان حقوق اوليه بشری و اجتماعی است اظهار نظر کند..

دوست گرامی که شیخ صادق لاریجانی را خان خوانده اید، ولو با کاذب! نمی دانم چند سال دارید، آیا پیش از حکومت الله(!) را بیاد می آورید یانه. بخدا سوگند که این شیخک و مانند او مشتی صدقه خور بوده اند، ملایانی که انتظار میکشیدند کسی بمیرد تا سرقبرش مفاتیح الجنان و در مجلس سوگواری او روضه ای بخوانند و پولی بگیرند، یا برای امام حسین دروغ بافی کنند و مردم ساده دل را بگریانند و پولی ازاین راه بگیرند. حالا هم با این که بر کشوری چون ایران حاکمند، همان طبع گدایی و صفت فرومایگی را دارند، خان که نشده اند! اکنون هم جز دروغ و نیرنگ و ریاکاری و بی رحمی در کشتار و غارت راهی نمی شناسند. می فرمایید نه؟ این سی سال را ببینید با مردم چه کرده اند. این تازه قاضی القضات حکومت است!
از همان روزی که خمینی ملایان و سران حزب جمهوری اسلامی را بر دستگاه دادگستری ایران حاکم کردف فاتحه ی این دستگاه را خواند.

وقتی که اصل بر ولایت مطلقه خامنه ای ( خداوند متعال ) باشد باید هم قاضی القضاتش هم لاریجانی باشد نظامی که رهبر - ان می تواند احکام دین را تعطیل کند نظامی که رهبر - ان حکم حکومتی ( حق وتو قوانین خدا را ) را داشته باشد یا باید از این خدا اطاعت کرد و زندگی (مردگی ) کرد یا محکوم به مرگ شد اقای لاریجانی شما شریح قاضی را که حکم قتل حسن را صادر کرد روسفید کردی چون شریح قاضی حکم بر علیه کسی داد که از اول مورد تایید یزید نبود اما شما حکم بر محکومیت کسی می دهی که در انتخابات خود رهبر او را تایید کرد ه است و چون رهبر خیانت به رای مردم کرده موسوی و کروبی چه گناهی دارند مرد م رایشان را می خواهند موسوی و کروبی دنباله رو مردم هستند شما خائن را باید محاکمه کنی نه کسی که حقش پایمال شده است رهبر این رژیم تطابق کامل فرعونی است که قران توصیف کرده است روزی خواهد رسید که در حال غرق شدن در طوفان جامعه خواهد گفت حالا ایمان اورد م و فهمیدم که ید الله مع الجماعه است اما دیگر دیر شده است ایکاش کمی عقل را بکار اندازید

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما