خانه | خبر | اخبارجهان

"نگرانی پليس نيويورک از حمله تلافی‌جويانه ايران به يهوديان اين شهر"

پنجشنبه, 1391-07-20 12:41
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

نشريه آمريکايی نيويورک پست نوشت، ری کلی، رئيس پليس نيويورک درباره خطر حمله ايران به اين شهر هشدار داد.

 

بر اساس اين گزارش، ری کلی که روز گذشته، سه‌شنبه ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) در کنفرانسی با موضوع تروريسم سخن می‌گفت، اظهار داشت که به‌طور ويژه نگران حمله ايران به يهوديان ساکن در نيويورک است که جمعيت آنها بالغ بر ۱.۵ ميليون تن می‌شود.

 

شهر نيويورک به نسبت ديگر شهرهای جهان خارج از اسرائيل بيشترين جمعيت يهوديان را دارد.

 

رئيس پليس نيويورک گفت: "ما مدتی است که نگران ايران هستيم و فکر می‌کنم اتفاقاتی که از ژانويه تاکنون در سراسر جهان رخ داده است، نگرانی ما را توجيه می‌کند."

 

در ماه‌های اخير گزارش‌هايی از تلاش گروه‌های تروريستی برای هدف قرار دادن يهوديان در کشورهای مختلف از جمله تايلند، هند، گرجستان، کنيا، قبرس و بلغارستان منتشر شده است

در ماه‌های اخير گزارش‌هايی از تلاش گروه‌های تروريستی برای هدف قرار دادن يهوديان در کشورهای مختلف از جمله تايلند، هند، گرجستان، کنيا، قبرس و بلغارستان منتشر شده است.

 

بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل حکومت ايران و گروه حزب‌الله را که تحت حمايت آن قرار دارد، مسئول اين حملات تروريستی دانسته است.

 

کوين يورک از مقامات ارشد دايره امنيتی پليس نيويورک نيز در اين کنفرانس گفت، مقامات آمريکا می‌ترسند که اگر اسرائيل به ايران حمله کند، ايران نيز دست به حمله تلافی‌جويانه در ايالات متحده و به‌ويژه در نيويورک بزند.

 

او همچنين از حزب‌الله به‌عنوان تروريسم فرامرزی نام برد. 

 

کوين يورک گفت: "در طول يک سال گذشته ما شاهد افزايش رويدادهايی نظير انفجار در انبارها، تحت نظر گرفتن هدف‌ها و شمار قابل توجهی طرح و برنامه تروريستی بوديم."

 

او گفت افزايش اين رويدادها به طور مستقيم با برنامه اتمی ايران و تنش‌های مربوط به آن در ارتباط است.

 

يورک اضافه کرد: "مسلما اگر هر اتفاقی ميان اسرائيل و ايران رخ بدهد ما بايد مراقب عمليات‌ تلافی‌جويانه در شهر نيويورک باشيم." 

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

هفتاد سال پيش، دانش آموز کلاس سوم ابتدائي دبيرستان ابن سينا در شيراز بودم. اين دبيرستان بسيار معتبر را کليميان
شيراز پايه گذاري کرده بودند و فرزندانشان هم در آنجا تحصيل مي کردند وبهترين دوستان من هم آنها بودند. اما بچه هاي مدارس ديگر - بخصوص هنگام تعطيل شدن ظهر - ما را باجمله « ابن جودا » مسخره ميکردند. يک روز ماجرا را به پدرم گفتم واز او خواستم مدرسه ام عوض کند. پاسخ پدرم را بعداز هفتاد سال عيناً بياد دارم. گفتند: «غلط مي کنند. کليميها پسرعموهاي ما هستند». واقعاً مارا چه شده است که با انقلاب اسلامي اين چنين پليد و ددصفت شده ايم؟

بعد از کانادا نوبت به امریکا رسید که به ایرانی های مخالف رژیم آخوندی در ایران تو دهنی بزنه و مزاحمشون بشه و حساب بانکی هاشون رو ببنده ....البته بی خودی نبود که احمدی نزاد با قشون صد نفری برای خرید جوراب و کفش استوکی به امریکا تشریف فرما نشده بودن بلکه به خاطر موردهای دیگر بود!!!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما