خانه | خبر | اخبارجهان

ميت رامنی نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آمريکا معرفی شد

چهارشنبه, 1391-06-08 10:20
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

ميت رامنی در نخستين روز همايش ملی جمهوری‌خواهان به‌عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات رياست جمهوری آمريکا معرفی شد.

به گزارش سی اِن اِن، روز گذشته، سه‌شنبه ۲۸ اوت (۷ شهريور) با اعلام شدن نام رامنی در اين همايش به‌عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه، او توانست در مسيری که پنج سال است برای رسيدن به کاخ سفيد آغاز کرده است، گامی ديگر رو به جلو بردارد.

هيئتی که به نمايندگی از ايالت نيوجرسی آمريکا در همايش ملی جمهوری‌خواهان که در شهر تمپای فلوريدا برگزار شد حضور يافته بود، اعلام کرد تعداد آرائی که رامنی موفق به کسب آن شده است از آستانه يک هزار و ۱۴۴ رأی نمايندگان که او می‌بايست به دست می‌آورد نيز فراتر رفته است.

اين هيئت به اين ترتيب حضور رامنی به‌عنوان رقيب باراک اوباما، رئيس‌جمهور کنونی ايالات متحده را در انتخابات رياست جمهوری آمريکا که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد، تأييد کرد.

جمهوری‌خواهان در اين همايش مواردی را در مطالباتشان در رابطه با کاهش ماليات‌ها، مخالفت با ازدواج همجنس‌گرايان و همچنين طرح اصلاحيه‌ای به‌منظور ممنوع کردن سقط جنين به تصويب رساندند

جمهوری‌خواهان در اين همايش پيش از اعلام نام رامنی به‌عنوان نامزد حزب‌شان، مواردی را در مطالباتشان در رابطه با کاهش ماليات‌ها، مخالفت با ازدواج همجنس‌گرايان و همچنين طرح اصلاحيه‌ای به‌منظور ممنوع کردن سقط جنين بدون استثنا قائل شدن در مواردی چون تجاوز، زنای با محارم و به خطر افتادن جان مادر، به تصويب رساندند.

آن رامنی، همسر ميت رامنی در سخنرانی خود در اين همايش به کرات به نخستين روز ملاقاتش با مردی که به او عشق می‌ورزد اشاره کرد و از مردم آمريکا خواست به اينکه او می‌تواند مشکلات آنها را برطرف کند، اعتماد داشته باشند.

رامنی و متحد انتخاباتی‌اش، پل رايان، نماينده حزب جمهوری‌خواه از ايالت ويسکانسين روز پنج‌شنبه به شکل رسمی به‌عنوان نامزد رياست جمهوری آمريکا و معاون‌اش معرفی خواهند شد.

رامنی خود، پنج‌شنبه شب و در مراسم پايانی همايش ملی جمهوری‌خواهان، در اين رابطه سخنرانی خواهد کرد.

اين همايش به خاطر توفانی که هم‌اکنون به ايالت لوئيزيانا رسيده است، با يک روز تأخير برگزار شد.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما