خانه | خبر | اخبارجهان

ابراز تأسف استراوس کان از «شکست اخلاقی»

دوشنبه, 1390-06-28 13:41
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

دومينيک استراوس کان، رئيس پيشين صندوق بين‌المللی با ابراز تأسف از رابطه جنسی‌اش با يک خدمتکار هتل در نيويورک گفت اين حادثه را «شکست اخلاقی» برای خود می‌داند.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، استراوس کان يکشنبه ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۱ (۲۷ شهريور ۱۳۹۰) در يک گفت‌وگوی تلويزيونی با شبکه TF۱ فرانسه گفت: «رابطه جنسی با نفيساتو ديالو برای من يک شکست اخلاقی بود و به آن افتخار نمی‌کنم.»
وی افزود: «من در چهار ماه گذشته هر روز تأسف خورده‌ام و به نظرم هنوز کافی نيست.»
استرواس کان اين رابطه جنسی را فراتر از يک «رابطه نادرست» ناميد و گفت اين اقدامش يک اشتباه و شکست در برابر همسر، فرزندان، دوستان و فرانسوی‌هايی بود که به او برای انتخابات آينده رياست‌جمهوری در اين کشور اميد داشتند.
وی افزود اکنون من ديگر کانديدای هيچ‌ چيزی نيستم و می‌خواهم استراحت کنم.

استراوس کان ۱۴ فوريه ۲۰۱۱ هنگامی که قصد خروج از آمريکا را داشت، در فرودگاه بازداشت شد. تا پيش از بازداشت استراوس کان، از وی به‌عنوان رئيس‌جمهور احتمالی آینده فرانسه ياد می‌شد.
استراوس کان همچنين گفت دادستان نيويورک «دروغ بودن» سخنان ديالو را تأييد کرده است.

استرواس کان رابطه جنسی‌اش را با یک خدمتکار هتل، فراتر از يک «رابطه نادرست» ناميده و گفته اين اقدامش يک اشتباه و شکست در برابر همسر، فرزندان، دوستان و فرانسوی‌هايی بود که به او برای انتخابات آينده رياست‌جمهوری در اين کشور اميد داشتند

ديالو در شکايت‌اش استراوس کان را متهم کرده بود که با «زور» به او تجاوز کرده است. اما استرواس کان «زور و اجبار» را در اين رابطه جنسی رد می‌کند و می‌گوید این رابطه جنسی با رضایت بوده است.
استراوس کان که پس از مطرح شدن اين شکايت بازداشت شده بود از رياست صندوق بين‌المللی پول نیز کناره‌گيری کرد.
در پی چند جلسه رسيدگی به شکايت ديالو، قاضی مايکل اوباس، اوت ۲۰۱۱ (شهريور ۱۳۹۰)، استراوس کان را از اتهام تجاوز به خدمتکار هتل تبرئه کرد.
دادستان نيويورک اعلام کرد: «شاکی (ديالو) حقيقت را کامل بيان نکرده و در مورد شرح حال گذشته و حال خود بازپرسان را به گمراهی کشانده است.»
استراوس کان رأی دادگاه را درباره رفع اتهامی که عليه وی مطرح شده بود، «پايان يک کابوس وحشتناک» توصيف کرد.
در همين حال تريستان بانو، روزنامه‌نگار فرانسوی نيز استرواس کان را متهم کرده که هشت سال پيش قصد داشته به او تجاوز کند اما استرواس کان اين اظهارات وی را « توهم‌آميز و دروغ» ناميده است.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

این چیزای که اونجا میشه روسوایی ویکنفر از ریاست صندوق بین المللی پول کناره گیری میکندودیگر کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه نمی شود. اینجا خیلی عادیه واصلا کسی خبر دار نمیشه ,اینجا 3000 میلیارد دلار کلاهبردای در صورتی لو میره که حق حسابها درست توزیع نشده باشه.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما