خانه | خبر | اخبارایران

پيام نوروزی احمدی‌نژاد: از کوچک‌ترين تخلف در انتخابات اغماض نخواهم کرد

چهارشنبه, 1391-12-30 17:39
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

محمود احمدی‌نژاد در پيام نوروزی خود ضمن بيان اين‌که سال گذشته سالی "سرشار از شادکامی‌ها و شيرينی‌ها و پيروزی‌ها و در برخی موارد تلخکامی‌ها" بود "تصميم‌گير نهايی" انتخابات رياست جمهوری يازدهم را "ملت" دانست.

 

محمود احمدی‌نژاد گفت در سال گذشته در عرصه‌های علمی، صنعتی، کشاورزی، فن‌‌‌آوری، سياسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی "حرکت پرشتاب" ايران ادامه پيدا کرد و "هر روز دستاورد جديدی در اختيار ملت ايران قرار گرفت."

 

وی با تأکيد بر اين‌که در سال گذشته "جايگاه ملت" ايران در سطح جهان ارتقاء پيدا کرد، به فشارهای اقتصادی و جنگ روانی "بدخواهان" که سعی داشتند "پيروزی‌ها و دستاوردهای تاريخی در دوره دولت‌های نهم و دهم را مخدوش کنند" نيز اشاره کرد.

 

وی از "فشارهای سنگين و کم‌سابقه به بخش‌هايی از اقتصاد کشور" سخن گفت اما در همين حال افزود "بدخواهان" به اهداف خود نرسيدند.

 

محمود احمدی‌نژاد که خردادماه سال ۹۲ هشت سال رياست جمهوری‌اش به پايان می‌رسد در بخش ديگری از سخنان خود به اهميت انتخابات رياست جمهوری يازدهم پرداخت و اين انتخابات را "فراز مهم" عنوان کرد.

 

محمود احمدی‌نژاد که خردادماه سال ۹۲ هشت سال رياست جمهوری‌اش به پايان می‌رسد انتخابات رياست جمهوری يازدهم را "فراز مهم" عنوان کرد

وی که پيش از اين نيز نسبت به برخی اعمال نظرها در انتخابات هشدار داده بود و به همين خاطر مورد انتقاد اصولگرايان مخالف دولت قرار گرفته بود، گفت: "اينجانب شخصاً نهايت حساسيت را به کار خواهم برد و همچنان که بارها و بارها به مسئولين استانی و غيراستانی گفته‌ام از کوچک‌ترين تخلفی [در انتخابات] اغماض نخواهم کرد."

 

رئيس‌جمهور ايران نوع نگاه و برنامه و سلايق داوطلبان و گروه‌های مختلف را طبيعی خواند و تأکيد کرد: " تصميم‌گير نهايی ملت است. همه سلايق و برنامه‌ها عرضه می‌شود، اما ملت تصميم می‌گيرد و با انتخاب خود راه آينده را معين می‌کند.همه بايد تابع تصميم ملت باشند."

 

احمدی‌نژاد پيش از اين روز ۲۲ بهمن در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب گفت که "شنیده شده است کسانی می‌خواهند انتخابات را مدیریت و مهندسی کنند" و به مسئولان هشدار داد به گونه‌ای سخن نگویند که "بهانه به دست دشمنان ملت ایران بدهند."

 

وی افزود: "کسی فکر نکند که رأی ملت فقط یک عدد است... نظر جمعی مردم را باید بهترین شمرد. کسی خود را جای مردم نپندارد و با کوته‌بینی تصور نکند که می‌تواند به جای مردم تصمیم بگیرد."

 

پيش از اين سخنان، در ۱۹ دی‌ماه علی سعیدی، نماینده آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران گفته بود: "وظیفه ذاتی سپاه مهندسی معقول و منطقی انتخابات است."

 

محمود احمدی‌نژاد در پيام نوروزی خود ضمن خواندن شعری در وصف نوروز، بار ديگر همچون دفعات اخير با شعار "زنده باد بهار" به سخنان خود پايان داد، شعاری که از سوی مخالفان وی به‌عنوان شعاری انتخاباتی قلمداد می‌شود.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

رژیم پوشالی از برای مهم جلوه دادن این «قرار مهم»؟؟ به هر حیله و نیرنگی دست میزند حتی بزور هاله نوری نژاد که در ٤ سال پیش جمعیت ٣ میلیونی را خار و خاشاک نامید!!!

ميلياردها دلار دزديو فروش نفت و گازو برق ارزان و هديه دادن کم بود؟! بازهم ميخواهيد؟ عجب اشتهايي ؟

بعله سال گذشته سرشار از خوبی و خوشی برای ایشان و همراهانشان بود در کشورهای مختلف ودر هتل های مجلل با پول و پله فراوان و تلخکامی برای 70 درصد مردم ایران که در حسرت یک لقمه غذای گوشت خود و خانواده اشان زجر بردند .

زنده باد بهار....بله بهار یه فصلی از چهار فصل طبیعته که چه تو بگی احمدی نژاد و چه تو نگی میاد..پس این چیزی نیست که اصلا" به تو و رهبرت و خمینی و گروه تازی پرستان ایران نشین ربطی داره و یا ربطی داشته باشه .....احمدی نژاد تو برو به بهار سیاسی و اقتصادی سی و چند ساله حکومت اسلامی فکر کن ....که یه نون بربری 4 ریالی 4500ریال...ویه لیتر ینزین 5 ریالی رو به حداقل 7500ریال ....و یک کیلو نخود رو از 12 ریال به 35000ریال...و یه دلار رو از 70 ریال به 40000ریال ....و...و.....و 5000000معتاد و چندین میلیون بیمار روانی...بله احمدی نژاد این بهار اسلامی و محو کردن اسرائیل فکر کن که تا هنوز دوره سیاست بازی و سیاه بازی سیاسیت تموم نشده اسرائیل رو محو کنی و تحریم ها رو که همش کاغذ هستند پاره کنی..بعد از دوره رئیس جمهوریت اعضای خانوادت رو جمع کن و برو ونزوئلا بهاراسلامیت رو اونجا جشن بگیرکه میلیاردها دلاری هم که از بانک مرکزی دزدی اونجا انبار شده...ساندیس خوران چاوزی هم براش آمادن..!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما