خانه | خبر | اخبارایران

"عسگر‌اولادی می‌خواهد که موسوی و کروبی به آغوش نظام بازگردند"

شنبه, 1391-11-21 14:37
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

اسدالله بادامچیان، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی می‎گوید: "اگر فضای بازگشت  میرحسین موسوی و مهدی کروبی مشکل شود ناخواسته در راستای منافع استکبار حرکت کرده‌ایم و عسکر‌اولادی فضایی باز کرده که این افراد اگر می‌خواهند به آغوش نظام بازگردند، بتوانند این کار را انجام دهند."

 

به گزارش خبرگزاری فارس وی با بیان اینکه کروبی "تمایل" به بازگشت دارد، گفت: "اما موسوی برنمی‌گردد، چرا که او یک خائن به تمام معنا است که استکبار از ابتدای انقلاب وی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود."

 

اسدالله بادامچیان  ادامه داد: "برخی از ضد انقلاب آن سوی مرز مهملاتی گفتند که به خاطر اینکه نظام در زمان انتخابات در موضع ضعف قرار گرفته عسگراولادی را میانجی کرده تا موسوی و کروبی را بازگرداند."

 

ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران مخالفان در ایران از ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌‌برند.

 

بادامچیان: :"برخی از ضد انقلاب آن سوی مرز مهملاتی گفتند که به خاطر اینکه نظام در زمان انتخابات در موضع ضعف قرار گرفته عسگراولادی را میانجی کرده تا موسوی و کروبی را بازگرداند"

 

بادامچیان جمعه‌ شب، ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ در جلسه ماهانه دبیران و رابطان شهرستانی حزب موتلفه اسلامی  استان فارس افزودکه از دیدگاه عسگراولادی "سران فتنه" آمریکا و اسرائیل هستند و موسوی و کروبی "بازی خورده‌اند".

 

حبيب‌الله عسگراولادی، عضو رهبری حزب مؤتلفه  در دی ماه جاری چندین بار اعلام کرده که  موسوی و کروبی را "فتنه‌گر" نمی‌داند.

 

مقامات حکومتی ايران از رويدادهای پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ که در آن به‌مدت نزديک به يک سال نسبت به نتايج انتخابات اعتراضات خيابانی صورت گرفت و ده‌ها نفر کشته و صدها نفر دستگير شدند، به‌عنوان "فتنه" ياد می‌کنند و شرکت‌کنندگان در اين اعتراضات و رهبران آن را "فتنه‌گر" می‌نامند.

 

سخنان عسگراولادی در رابطه با موسوی و کروبی با انتقادات بسیاری از سوی نیروهای اصولگرا مواجه شده است.

 

بادامچیان در ادامه سخنانش به انتخابات آتی ریاست جمهوری پرداخت و گفت که قرار شده است هماهنگی فعالیت‌های اصولگرایان در پنج شهر شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و تبریز با مسئول جبهه پیروان خط امام و رهبری استان و در سایر استان‌ها با دبیر حزب موتلفه اسلامی استان باشد.

 

وی با اشاره به  "ایجاد یک جریان سه  نفره" از سوی علی اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف و غلام‌علی حدادعادل برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: " ولایتی در میان روحانیت محبوب‌تر است و اگر این جریان به مرحله نهایی برسد بر دو فرد دیگر برتری ذاتی دارد."

 

این فعال سیاسی اصولگرا در بخشی دیگر از سخنانش به اتفاقات اخیر در رابطه با سعید مرتضوی، رئیس سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت که " مرتضوی زحمات بسیاری برای انقلاب کشیده است."

 

وی ادامه داد: "اگر چه افرادی مانند آقای روح‌الامینی در مورد وی حساسیت دارند، اما دعوای مجلس و رئیس جمهور بر سر ریاست مرتضوی بر تامین اجتماعی ربطی به سوابق مرتضوی ندارد.

 

عبدالحسین روح‌الامینی٬ دبیرکل حزب عدالت و توسعه و مشاور انتخاباتی محسن رضایی  پدر محسن روح‌الامینی یکی از کشته‌شدگان بازداشتگاه کهریزک است.

 

سعيد مرتضوی، دادستان پيشين تهران  از سوی  کميته ويژه مجلس ايران برای بررسی پرونده بازداشتگاه کهريزک مقصر اصلی حوادث اتفاق افتاده در پرونده کهريزک معرفی شده است. بازداشتگاه کهريزک پس از آن خبرساز شد که سه نفر از معترضان به نتيجه انتخابات بحث‌برانگيز رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ ايران، در آن کشته شدند. امير جوادی‌فر، محسن روح‌الامينی و محمد کامرانی سه جوانی هستند که آن زمان در بازداشتگاه کهريزک کشته شدند.

 

 در همین زمینه:

عسگراولادی: موسوی، کروبی را به عنوان فتنه نمی‌شناسم

سعيد مرتضوی پس از ۲۴ ساعت آزاد شد

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

بگید بیان دیگه این دو نفر..... یه دوتا صندلی هم براشون داریم ....مگه یه چندتا لقمه هم براشون بندازیم چی میشه مگه.....؟ما که میلیاردها بردیم یه چند میلیونی هم می ریزیم براشون....ایران نشینان هم از این عمل برای چهار سال دیگه غرق در نعشه فلسفه بافی شون و یارانه خوری میشن و راحتمون می زارن...!!!

البته این بابا در فکر نجات این رژیم ضد انسانیه. اینا در فکر قربانی کردن موسوی و کروبیند بصورتی که بدنامشان کنند و بیاورندشان به میدان و خلاصه سرشان را با ابریشک مسموم ببرند و بعد لاشه شان بیندازند جلو امام امت خامنه ای انسانشکن. اما من توجه هممیهنان را به این جمله ی خان شهلا لایجی جلب می کنم. البته در سایتی که این مصاحبه انجام و منتشر شده اجازه نظر دادن نمی دهند. برای همین من آنرا در اینجا می اورم. این خانم می فرمایند و تکرار هم می کنند که :
تکرار می‏کنم من با اعطای حق رأی در سینی نقره‌ای از طرف سلطنت به مردم مخالف بودم !
البته علامت تعجب از من است. ایشان از صحبت شجاعانه ی خ.ودش هیچ تعجبی نمی کند. این خانم بجای انتقاد از خود انتقاد از یک قانون مترقی می کند. اینهم از وحشتناکی عقده حقارتی ست که زن شجاع ایرانی دارد. به جای اینکه بگوید اشتباه کرده که آنروز با حق زن برای رای دادن مخالف بود٬ می فرماید به آن صورت موافق نبوده که بگذارند در سینی نقره ای و برایش بیاورند. آنها که بیاد دارند می دانند که ایشان برای چه با حق رای زنان مخالف بوده. ایکاش زینت توفیق و مهرانگیز کار در این مورد حرف بزنند.

پس چرا آقای عسگر اولادی گفتند : برادرم موسوی ... برادرم کروبی ...؟

این آقا قاطی کرده و دیگه قافیه کم آورده است . البته این قافیه کم آوردن امروز توی ایران فراوان دیده میشو . از بگم بگم تا بگو بگو گرفته تا سخنان اینچنینی

چرا آقای خمینی در مقابل رهبر فعلی و زیاده خواهی ایشان و استعفای میر حسین به شدت مقاومت و از میر طرفداری کردند؟ با این تفاسیر امام هم مهره استکبار بود .

یادمان باشد اکنون که به انتصابات ببخشید انتخابات؟؟!! نزدیک میشویم آقایون خیلی مهربون میشوند و به پند واندرز پدرانه یا برادرانه در حق دیگران که تا دیروز مغضوب بودند پرداخته و مآموریت دارند صحنه را برای بازی مجددآ مهیا کنند. چرا این گفته ها را آن زمان که آقای جنتی از تویبون نماز جمعه مبادرت به صدور کیفرخواست شان کرد، بیان نکردند؟! آیا غیراز این است که هیآت حاکمه اوضاع کشور را نامناسب و پرمخاطره احساس میکنند و درصدد ترمیم خدشه های است که به حیثیت نظام وارد آمده، هستند!!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما