خانه | خبر | اخبارایران

"احمدی نژاد و لاريجانی حيثيت نظام را چوب حراج زدند"

دوشنبه, 1391-11-16 18:28
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

مجتبی ذالنور، مشاور ويژه رهبر جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران با اشاره به رويدادهای روز گذشته در مجلس به انتقاد شديد از محمود احمدی‌نژاد و علی لاريجانی پرداخت و گفت اين دو به جان هم افتادند و حيثيت نظام را چوب حراج زدند.

 

خبرگزاری کار ايران (ايلنا) امروز، دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه نوشت، مشاور ويژه آيت‌الله علی خامنه‌ای در سپاه پاسداران در نشستی سياسی در شهر قم گفت: "رؤسای دو قوه، حيثيت نظام اسلامی را چوب حراج زدند، به جان هم افتادند، دل رهبری را خون کردند و دوستان نظام اسلامی را به حد سکته رساندند."

 

محمود احمدی‌نژاد روز يکشنبه ۱۵ بهمن در جلسه استيضاح عبدالرضا شيخ‌الاسلامی، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فاضل لاريجانی، برادر علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران را به "سوءاستفاده از قدرت"‌متهم کرد.

 

علی لاريجانی نيز احمدی‌نژاد را متهم کرد که کشور را به تشنج کشانده و "کيان اخلاق جامعه" را به خطر انداخته است.

 

مجتبی ذالنور که به‌مناسبت دهه فجر سخن می‌گفت با اشاره به سخنان چندی پيش رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر اين‌که "اگر به اختلافات ادامه بدهيد، خيانت کرده‌ايد"، گفت: "بايد دست مريزاد به رؤسای دو قوه گفت که چه زيبا امر رهبری را فصل الخطاب کردند و چه جالب و خوب عمل کردند."

 

مجتبی ذوالنور: کسی بايد رئيس‌جمهور باشد، که تابع سياست‌ها و فرامين رهبری باشد

وی جلسه روز گذشته مجلس را صحنه "يارکشی و زورآزمايی و پنجه در پنجه افکندن دو قوه" خواند و خطاب به محمود احمدی‌نژاد و علی لاريجانی گفت: "شما فرمان رهبری را نقص کرديد، من راجع به دوروبری‌های شما حرف دارم و نمی‌زنم؛ در حالی که همين سخن رئيس مجلس هم حرف زدن است؛ اين جواب‌ های را هوی دادن و اين ابهام‌آفرينی است."

 

مشاور ويژه رهبر جمهوری اسلامی در سپاه به اهميت انتخابات رياست جمهوری يازدهم در ايران اشاره کرد  و گفت: "دشمنان نظام جمهوری اسلامی، در انتخابات مجلس نمی‌توانند يک کشور را به دو رنگ و دو جبهه و دو خط تبديل کنند، چرا که مشکلات هر شهری با شهر ديگر فرق می‌کند اما تنها انتخاباتی که چنين زمينه‌ای دارد، انتخابات رياست جمهوری است؛ می‌توانند سرتاسر کشور از بالا به پايين را به دو جبهه تقسيم و دو رنگ را نماد قرار دهند و گروه‌های مختلف را به جان هم انداخته و دو جبهه درگير درست کنند."

 

ذالنور با تأکيد بر اين‌که "کسی بايد رئيس‌جمهور باشد، که تابع سياست‌ها و فرامين رهبری باشد"، گفت: "اگر صحبت از قانون می‌زنيد، همين قانون می‌گويد حرف آخر را ولی فقيه می‌زند و او شخصيت اول کشور است."

 

وی افزود: "کسانی که سلامت انتخابات را زير سئوال ببرند، در مسير رهبری جبهه باطل حرکت می‌کنند."

 

رهبر جمهوری اسلامی ايران چندی پيش در اظهاراتی، با انتقاد از کسانی که می‌گويند، "انتخابات بايد آزاد برگزار شود"، گفته بود: "مگر بيش از ۳۰ انتخابات سه دهه اخير آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ايران آزادتر است؟"

 

وی به کسانی که اين مطالبه را مطرح می‌کنند هشدار داده بود که "مراقب باشيد اين حرف‌های شما مردم را از انتخابات مأيوس نکند."

 

اظهارات آيت‌الله خامنه‌ای بيشتر واکنشی به سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و محمد خاتمی تعبير شد که در ماه‌های اخير بارها لزوم برگزاری انتخابات آزاد را مورد تأکيد قرار داده‌اند.

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

مگر این نظام ضدانسانی حیثیتی هم داشت!!!

برای اینکه در انتخابات اینده رییس جمهور تابع رهبری انتخاب شود مثل تمثال مبارک امام مقوایی یک چاپ برگردانی از رهبری تهیه شود و اورا بر مسند رییس جمهور بنشانیم. 40 میلیون رای هم زیر ان بریزیم تا هرگاه کسی از خارج امد و انتخابات را زیر سوال برد به وی بگوییم باور نداری برو دنشین و اراء ریخته شده به پای تمثال مبارک امام رابشمار. انوقت می بینیم که طرف خودش منصرف خواهد شد و می رود پی کارش. تازه اگر هم قرار شد که طرف بنشیند و اراء را بشمارد چند تا از بچه های مقطع راهنمایی رو میفرستیم حواسش را با هورا کشیدن و هو و جنجال کردن پرت کند تا طرف یادش بره جندتا رای را شمرده و بره اول کار. بعد از چند بار که حواسش پرت بشه دیگه امکان ندارد که طرف بازهم بخواهد اراء ملت اسلامی را بشمارد.

در جواب اقاز دوالنور هم باید گفت انکه شما دارید ازش صحبت میکنید همان اول راه ریحت و دیگر حیثیتی باقی نمانده که این دوتا برادران لاریجانی یا اقای احمدی نژاد انرا بریزند. تازه با اقای احمدی نژاد کاری نکنید که میخواهیم ایشان را به جای --- به فضا بفرستیم. بنده خدا خودشان داوطلب شده اند.

مگه نظام شما فاسدان و دروغگويان آبرو داشته که چوب حراج بزنند؟!

کش ندهيد کار نکرد؟!

اكر شخص اول و آخره_عين قانونه_فرا زمينيه و...حتما وقطعا مجلس و رىيس جمهور و خواسته مردم موي زائد تشريف دارند

بعداز افشاي گنداب برادران لاريجانی در فيلم، سعید مرتضوی بازداشت شد!
همين روزها مثل سعيدامامی خفه اش ميکنند!

اگر رئیس جمهور باید تابع فرامین رهبری باشد پس خواست مردم دیگر چه جایی دارد واین همه هزینه انتخابات برای چیست خود رهبر یک مرید ومقلد تابع همچون آقای حداد یا ذالانور را رئیس جمهور نماید ویا برای صرفه جویی اصلا خودش کابینه تشکیل دهد

عجب , آقای ذوالنوار در تمام کشورهای دموکراتیک دنیا بین مسئولین قوا
اختلاف نظر و بحث و مجادله است , برادرعزیز در حوزه های علمیه طلاب بعد
از 1400 سال سر مسائل عادی مجادله می کنند بنابراین طلاب با این کارشان
چوب حراج به اسلام می زنند؟ برادر گرامی اگر مسائل کوچک در جامعه کش
داده نشود آن وقت که کنترلش از دست خارج شود مشکلات, ملت و کشور را
کش خواهند داد, چه ربطی بین نظام و حل اختلافات می باشد ظاهرأ فقط شما
میدانید.اگر واقعأ دلسوز نظام هستید از فرصت استفاده کنید و با انتخابات آزاد
و بدون هرگونه مهندسی به مردم اجازه دهید تا یک رئیس جمهور سالم و دلسوز
و مستقل انتخاب کنند هر چند منافع شخصی شما و امثال شما را با عمل کرد
صحیح به خطر بیندازد لیکن و نظام را از انزوا خارج واز نابودی نجات دهد.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما