خانه | خبر | اخبارایران

واکنش لاريجانی‌ها به هشدار رهبر جمهوری اسلامی

پنجشنبه, 1391-08-11 08:45
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

به دنبال هشدار شديد آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران به سران قوا، صادق و علی لاريجانی در نامه‌‌هايی جداگانه بر "تبعيت" از وی تأکيد کردند.

 

آيت‌الله علی خامنه‌ای روز گذشته به محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور، صادق لاريجانی رئيس قوه قضائيه و علی لاريجانی رئيس مجلس ايران هشدار داد تا جنجال ايجاد نکنند.

 

صادق لاريجانی در نامه‌ای خطاب به رهبر ايران نوشت: "پيام وحدت‌بخش آن عزيز به مسئولان و سران سه قوه که نشأت گرفته از سرچشمه زلال ولايت است با جان و دل دريافت شد، از خداوند متعال توفيق می طلبم همه ما را در انجام وظيفه و اطاعت از رهبری معظم، مددکار باشد."

 

علی لاريجانی نيز در نامه‌ای به رهبر ايران نوشت: "رهنمودهای ناصحانه و خيرخواهانه حضرت عالی در باب توجه به حساسيت شرايط کشور بسيار ارزشمند، سنجيده و به‌موقع ايراد گرديد و قطعا رعايت دستورات ولی امر مسلمين توسط مسئولين کشور در ايجاد فضای وحدت و اخوت، واجب و باعث سعادت و سرافرازی ملی خواهد بود."

 

از بين رؤسای قوا هنوز محمود احمدی‌نژاد به هشدارهای رهبر ايران واکنشی نشان نداده است

رهبر ايران روز چهارشنبه ۱۰ آبان گفت: "از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به‌کار بگيرد، قطعا به کشور خيانت کرده است."

 

يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوری ايران ۲۴ خردادماه سال ۱۳۹۲ برگزار می‌شود.

 

به گفته آيت‌الله خامنه‌ای "امروز، اختلافات بين مسئولين نبايد به اختلاف در عمل و گريبان‌گيری و مچ‌گيری منتهی شود."

 

از بين رؤسای قوا هنوز محمود احمدی‌نژاد به هشدارهای رهبر ايران واکنشی نشان نداده است.

 

هشدارهای شديد رهبر ايران به سران قوا يک هفته پس از نامه‌نگاری‌های صادق لاريجانی و محمود احمدی‌نژاد مطرح شده است. احمدی‌نژاد و لاريجانی در اين نامه‌ها به انتقاد از يکديگر پرداخته بودند.

 

آيت‌الله خامنه‌ای پيش از اين نيز بارها هشدار داده بود که مسئولان به "اختلافات دامن نزنند" اما اين نخستين بار است که لحن وی تندتر شده و با واکنش دو تن از رؤسای قوای اين کشور روبه‌رو شده است.

 

رهبر ايران دو هفته پيش نيز خواهان جلوگيری از "جنجالی شدن فضای کشور" در آستانه انتخابات رياست جمهوری شد.

 

آيت‌الله خامنه‌ای سال گذشته نيز در خطبه‌های نماز عيد فطر، برگزاری انتخابات سال آينده را در ايران "چالش" ناميده و گفته بود: "انتخابات نبايد به امنيت ما صدمه بزند."

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

دارند صحنه را برای بیرون راندن احمدی نژاد بیچاره مهیا میکنند. تاکنون هیچ مقام انتخابی راست یا دروغ نبوده که اخوندها ویرا با افتضاح از صحنه نراده اند. اول بازرگان را که انتخابی هم نبود اما مردم قبولش داشتند از صحنه بیرون کردند. بععد نوبت بنی صدر شد و سپس موسوی امد که وی را خانه نشین کرده اند. رجایی هم که به رحمت ایزدی پیوست. رفسنجانی هم که روزی ریسس جمهور بود حالا دارد با چنگ و دندان خودش را به هر وسیله به نظام میبندد. خاتمی هم به همین مپال به غضب نظام گرفتار شد. حال نوبت احمدی نزاد است. فکر میکنم اگر به هیم وضع پیش رود احمدی نژاد را مفسد فی الارض قلمداد کنند و وی را به زندان افکنند. راستی اقای منتظری هم یادم رفت که بنویسم که ایشان هم مورد قبول مردم بودند و انچنان خانه نشین شدند.

زنداه با ج.ا. که به جایی رسیده که به قول سعدی به جز خدا نبیند.

گرگ نظام یک یک از این گله می درد٬ اصلاحطلبان را بنگر که در این *** این اسلام است که این چنین است آقای مهمان بالایی! تو خیالت راحت باشد که هیچ فرقی بین نه علی بود و نه عمر و نه ابوبکر و ابو سفیان و عثمان و شمر و امام حسین و یزید و حرمله و حضرت عباس و حضرت اوباش و خامنه ای منتظری. همه ی این آقایان ملبس به لباس آن آدمکش *** هستند. دعوا ی اسلامیون فقط بر سر قدرت است و کدام است که شمشیرش بران تر ایت. و ما ملت احمق و فلک زده ی ایران اگر امام حسین هم سر یزید را و شمر را بریده بود اینک برای آن شهید بزرگوار اشک می ریختیم و نوحه می خواندیم. چرا که نوحه خوانی و اشک ریزی ما برای خودمان است و آنها فقط برای رد گم کردن دشمنان ایران است. اما خب در جان ما و در خون ما این بیماری و این نجاست وارد شده و این غم برون نگردد اما به روزگاران. مرگ بر این ایمان ضد بشری

با همه ی *****احمدی نژاد نشان داده و نشان خواهد داد که یک سر و گردن هم از رفسنجانی بلندتر است و هم از محمد خاتمی. چرا که آنها هر کدامشان که دوستانشان را گرفتند و شکنجه کردند دم بر نیاوردند و خاموش ماندند اما احمدی نژاد دست کم یک عوعویی می کند. یادتان هست وقتی شهردار ها را گرفتند و حتا به آنها تجاوز جنسی هم کردند!! کرباسچی را در زمان رفسنجانی جنایتکار را بیاد می آورید!‌دانشجویان و کوی دانشگاه را در زمان محمد خاتمی بیاد می آورید؟؟؟ البته اینها همشان سر و ته یک کرباس آلود به میتند! اما احمدی نژاد مجانی نخواهد رفت! چرا که میداند زندگی هفت جدش را آخوندان خواهند خورد و خواهند سوزاند. آری

این بدبختی ها همه از اسلام است. حتا روحانیت بیمار هم بی تقصیر است. اسلام را باید از ایران بیرون کرد!

ريس جمهوری را هم بده به برادر ديگر لاريجانی و ختم خير کنيد!

در کدام کشور جهان دو برادر (یکی انتخابی غیر مستقیم -دیگری انتصابی ) ریاست دو قوه را به عهده می گیرند انهم برادرانی که به زمین خواری -چاپلوسی وسرسپردگی به انگلیسی ها مشهور هستند

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما