خانه | خبر | اخبارایران

کيسينجر: تنها آمريکا بايد درباره جنگ با ايران تصميم بگيرد

جمعه, 1391-07-14 18:26
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

هنری کيسينجر، وزير سابق امور خارجه ايالات متحده در گفت‌وگو با نشريه واشنگتن پست اظهار داشت، اين آمريکا است که بايد درباره جنگ با ايران تصميم بگيرد و نه اسرائيل.

 

کيسينجر در اين گفت‌وگو که روز جمعه، پنج اکتبر (۱۴ مهر) منتشر شد، تأکيد کرد: "ما نمی‌توانيم اجازه آغاز چنين جنگی را [به اسرائيل] بدهيم. اين آمريکا است که بايد در اين‌باره تصميم بگيرد."

 

او با اشاره به سخنرانی بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل در مجمع عمومی سازمان ملل که خواهان تعيين خط قرمز برای برنامه اتمی ايران شده بود، گفت: "آيا ما بايد به‌طور علنی خط قرمزی تعيين کنيم تا اسرائيل توجيهی برای شروع اين جنگ داشته باشد؟"

 

اين برنده جايزه نوبل صلح در ادامه گفت، ايالات متحده بايد مشخص کند منظورش از اين که توليد سلاح هسته‌ای توسط ايران قابل قبول نيست، چيست.

 

هنری کيسينجر گفت ميت رامنی را برای مقام رياست جمهوری آمريکا تأييد می‌کند. به اعتقاد کيسينجر او سياست خارجی صحيحی اتخاذ خواهد کرد

او افزود، ايالات متحده بايد يک "خط قرمز محرمانه" تعيين کند که می‌تواند به‌عنوان يک ضرورت تاکتيکی به کار رود.

 

اين مصاحبه درباره بزرگ‌ترين چالش‌های سياست خارجی است که رئيس‌جمهور آينده ايالات متحده با آن مواجه خواهد بود.

 

کيسينجر با اشاره به انتخابات پيش روی در ايالات متحده گفت: "من رامنی را تأييد می‌کنم. او سياست خارجی صحيحی اتخاذ خواهد کرد. من چيزی بيش از اين نمی‌خواهم."

 

کيسينجر ژوئيه سال گذشته در مراسم گشايش چهارمين کنفرانس سالانه "نمايی از فردا" که در اسرائيل برگزار می‌شد، گفت شورای امنيت سازمان ملل متحد برای يک دهه است که می‌گويد برنامه هسته‌ای نظامی در ايران قابل قبول نيست، اما نکته اين است که آنها مجبور خواهند بود توضيح دهند که منظور از غيرقابل قبول چيست و چگونه با آن مواجه خواهند شد.

 

اکنون نيز کيسينجر با تکرار اين سخن می‌گويد: "اين کاری است که همه ما بايد انجام دهيم." 

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

***مردم هنوز زکشتار شما جنایتکاران در در ویتنام ، عراق ، افغانستان ، شیلی و................................................. را بخاطر دارند

هنری کسینجر *** طراح بزرگ حکومت جمهوری اسلامی در ایران و ایشان هم صاحب سهام داراصلی کنسرن های نفتی و صنایع نظامی امریکا می باشند با دروغ ها و تاتر بازی برزگ هنری کسینجر باعث شده که جنگ ویتنام راه اندازی شود که ابشان بتونانند پول هنگفتی از فروش ابزارهای جنگی به دولت و ملت امریکا برای جنگ در ویتنام منالغ هنگفتی به جیب بزنند !!!با پول های ایران و صدام حسین و...در بانک های امریکا توانستند اسرائیل امروزی را بسازند و بلوک شرق اروپا را از روسیه بخرند !!!شیطان های ظالم خون آشام واقعی در لباس آدم با کراوات و عینک یعنی هنری کسینجر و عروسکش میت رامینی !!!

هدف اصلی کیسینجر که در مصاحبه های جدیدش بدون پرده پوشی اعلام می کند ایجاد اسرائیل بزرگ و محو نسل اعراب و مسلمانهاست.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما