خانه | خبر | اخبارایران

نتانياهو: ايران پاسخ مرا در سازمان ملل خواهد شنيد

پنجشنبه, 1391-07-06 13:11
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

مقامات اسرائيل گفته‌اند که بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اين کشور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از لزوم توقف برنامه اتمی ايران سخن خواهد گفت.

 

به گزارش نشريه بلومبرگ، نتانياهو قصد دارد امروز پنج‌شنبه ششم مهرماه (۲۷ سپتامبر) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ايران را "خطرناک‌ترين کشور جهان" معرفی کند که "نبايد اجازه داد به خطرناک‌ترين سلاح در جهان مسلح شود."

 

نتانياهو در اين هفته به اعضای کابينه خود گفته است اگر جامعه جهانی به اين پيام توجهی نکند، آن وقت اسرائيل آماده به کار بستن تمام گزينه‌ها عليه ايران از جمله حمله نظامی خواهد بود.

 

محمود احمدی‌نژاد روز گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: صهيونيست‌های بی‌فرهنگ ملت بزرگ ما را تهديد به اقدام نظامی می‌کنند

نخست‌وزير اسرائيل در حالی پشت ميز خطابه در مجمع عمومی سازمان ملل خواهد رفت که روز گذشته (چهارشنبه) محمود احمدی‌نژاد از همان مکان نسبت به "ادامه تهديدات" از سوی اسرائيل هشدار داد و گفت "صهيونيست‌های بی‌فرهنگ ملت بزرگ ما را تهديد به اقدام نظامی می‌کنند."

 

نتانياهو در پاسخ به اين مقام ايرانی بيانيه‌ای صادر کرد که در آن "حکومت ايران را حکومتی ديکتاتور و فرصت‌طلب دانست که از هر فرصتی برای محکوم کردن اسرائيل به مرگ استفاده می‌کند. 

 

او در اين پيام که روز گذشته منتشر شد، گفت: "در سخنرانی من در مجمع عمومی سازمان ملل متحد آنها پاسخ مرا خواهند شنيد. من به هر شيوه‌ای که شده نمی‌گذارم ايران به سلاح هسته‌ای دست يابد."

 

ديدار بنيامين نتانياهو از نيويورک در حالی صورت می‌گيرد که اختلافات او با باراک اوباما، رئيس جمهوری ايالات متحده در رابطه با ايران برای چند هفته‌ به اخبار رسانه‌ها تبديل شده بود.

 

نتانياهو هشدار داده است که ايران تنها چند ماه با دستيابی به سلاح هسته‌ای فاصله دارد و از اوباما خواسته که خط قرمز و ضرب‌الاجلی در رابطه با فعاليت‌های هسته‌ای ايران تعيين کند، اما دولت آمريکا اين درخواست را رد کرده است.‌ 

 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

ياهو هشدار داده است که ايران تنها چند ماه با دستيابی به سلاح هسته‌ای فاصله دارد ***دروغگو تروریست و بچه کش

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما