خانه | خبر | اخبارایران

فيروزآبادی: از وزارت خزانه‌داری آمريکا شکايت می‌کنم

دوشنبه, 1391-06-06 11:07
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران گفت به‌خاطر تحريم شدنش از سوی وزارت خزانه‌داری آمريکا عليه اين وزارتخانه شکايت خواهد کرد.

حسن فيروزآبادی رئيس ستاد کل نيروهای مسلح ايران روز گذشته، يکشنبه پنجم شهريورماه در گفت‌وگو با خبرگزاری نيمه‌رسمی فارس، تحريم‌های آمريکا عليه خود و مقام‌های بلندپايه جمهوری اسلامی را نشان از "بغض استکبار نسبت به تفکر اسلام و رشد آن در ميان مردم جهان از جمله ملت آمريکا" دانست.

فيروزآبادی خود را "پزشک و عضو هيئت علمی دانشگاه" معرفی کرد و گفت تمام عمرش را صرف "تحقيقات علمی و اقدامات بشردوستانه و صلح‌جهانی" کرده است.

اين مقام نظامی جمهوری اسلامی ايران افزود: " اکنون می‌خواهم از وزارت‌خزانه‌داری آمريکا شکايت کنم که چرا با خدمت انسان‌دوستانه و تلاش برای امنيت ملی و استقلال ايران مخالفند و آن را جرم می‌دانند."

مقام‌های جمهوری اسلامی که تاکنون مورد تحريم قرار گرفته‌اند نسبت به اين تحريم‌ها بی‌اعتنايی نشان داده‌اند و اظهارات حسن فيروزآبادی در نوع خود بی‌سابقه است

وزارت خزانه‌داری آمريکا روز سه‌شنبه ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر ۱۳۹۰) حسن فيروزآبادی و عبدالله عراقی، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله تهران را به اتهام "نقض حقوق بشر" در فهرست تحريم‌ها قرار داد.

اين تحريم بر اساس فرمان باراک اوباما، رئيس‌جمهوری آمريکا صورت گرفت. اوباما در سپتامبر ۲۰۱۰ دستور داد تا مقام‌هايی که در سرکوب اعتراضات پس از انتخابات بحث‌انگيز رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ ايران نقش داشته‌اند، در فهرست تحريم قرار گيرند.

مقام‌های جمهوری اسلامی که تاکنون مورد تحريم قرار گرفته‌اند نسبت به اين تحريم‌ها بی‌اعتنايی نشان داده‌اند و اظهارات روز گذشته حسن فيروزآبادی در نوع خود بی‌سابقه است.

آمريکا پيش از اين نيز "محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران، غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضائيه، حيدر مصلحی، وزير اطلاعات، صادق محصولی، وزير پیشین رفاه، سعيد مرتضوی، دادستان پيشين تهران، مصطفی محمدنجار، وزير کشور، احمدرضا رادان، فرمانده نيروی انتظامی تهران، حسين طائب معاون پیشین اطلاعات سپاه پاسداران، محمدرضا نقدی، فرمانده سازمان بسيج و عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران" را به اتهام "نقض حقوق بشر" مورد تحريم قرار داده بود.

بر اساس قوانين آمريکا، دارايی‌ها و اموال افرادی که در فهرست تحريم‌ها قرار گرفته‌اند، در اين کشور مسدود می‌شود و سفر آن‌ها نيز به آمريکا ممنوع است.

با اين حال چون بسياری از مقام‌های قضايی و نظامی ايران، در آمريکا دارايی ندارند، اين تحريم‌ها بيشتر نمادين قلمداد می‌شود.

اتحاديه اروپا نيز پائيز سال گذشته ۲۹ مقام ايرانی را به اتهام "نقض حقوق بشر" تحريم کرده بود.
 

Share this
Share/Save/Bookmark

در پزشک بودن ایشان هیچ شکی نیست، اولا ایشان دانشچوی پزشکی دانشگاه مشهد بودند،در آن زمان (اوایل انقلاب) در مشهد دانشکده دامپزشکی وجود نداشت،دوم اینکه شوهر خواهر یا برادر خانم ایشان نیز همکلاس ایشان بود که در درگیری کشته و یا اعدام شدند(از مجاهدین خلق بود و بنابر شایعات در آنزمان و در دانشگاه، توسط خودایشان لوداده شده بود)،سوم اینکه پزشک یا دامپزشک بودن شان چه فرقی میکند؟ سال هاست آقای نوریزاده از دامپزشک بودن ایشان چون فحش استفاده می کرد، اخیرا صدای آمریکا نیز چنین سوتی داد، به آقای نوریزاده حرجی نیست، و همیشه روش کار و سخنانش چون خبرنگاران روزنامه های زرد و کیهان شریعتمداری بوده ،جای تاسف برای صدای آمریکاست است که با این همه امکانات و هزینه،بیو گرافی شخصی چون فیروز آبادی را، در پستی چنان حساس ،کامل و صحیح ندارد وارائه نمی کند.

ببینید** چقدر دزدیده که جرات می کند از خزانه داری آمریکا شکایت کند. باید از او پرسید که تو چی تو اون خزانه گذاشتی که حالا شکایت می کنی. تو امامانت و رهبرانت که میگین مرگ بر آمریکا و اینکه هیچ غلطی نمی تونه بکنه نکنه خیر سر امام زمینت و امام زمانت همونی رو گذاشتی تو خزانه که تو خزینه می کردی!!!

این کوه دنبه که شخصا دستور قلع و قمع و کشتار مردم را میدهد از چه زمانی پزشک و محقق و انسان دوست شده است؟
بعد ایشان باید برای چی نگران باشد اگر پولی برای انتقال به خارج از کشور نداشته باشد. لابد اگر در ایران هستند هم که دست خزانه داری امریکا به پولهای ایشان نمیرسد.

شکم گنده ببینید چه پولی دارد که میخواهد از خزانه داری آمریکا شکایت کند٬ حالا شما از خودتان بپرسید حساب بانکی امام زمان در کجاست.

واقعا که خیلی مضحکه این مردک . ***فقط جنایت و ادمکشی بهش میاد نه پزشکی و امیری ارتش .

اینا ادمهای هستند که وقتی حکومت عوض شه میگن ما از اول هم نوکر امریکا بودیم امثال فیروز ابادی وسردمداران حکومت وقتی سیستم عوض بشه امریکا اولین جایه که به اینا پناهندگی میده پول این مردم بدبخته دارن میخورن وحال میکنن

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما