خانه | خبر | اخبارایران

"ميرحسين موسوی به بيمارستان منتقل شد"

پنجشنبه, 1391-06-02 21:17
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

ميرحسين موسوی پس از ۵۲۶ روز بازداشت خانگی دچار عارضه قلبی شديد شد و به بيمارستان منتقل گرديد.

به‌گزارش تارنمای ندای سبز آزادی، ميرحسين موسوی، يکی از رهبران مخالفان دولت ايران که در دهمين دوره انتخابات بحث‌برانگيز رياست جمهوری کانديدای اصلاح‌طلبان بود صبح امروز، پنج‌شنبه دوم شهريورماه به‌دليل انسداد عروق ‌قلبی در ميان تدابير شديد امنيتی به بخش سی‌سی‌يو يکی از مراکز تخصصی قلب تهران منتقل شد.

اين گزارش به‌نقل از منابع آگاه آورده است زهرا رهنورد، همسر ميرحسين موسوی که او نيز در بازداشت خانگی حدود ۱۸ ماه به‌سر می‌برد، وی را در انتقال به بيمارستان همراهی کرده است.

گفته می‌شود مأموران امنيتی از شب پيش از انتقال موسوی به بيمارستان در آن‌جا حضور يافته و در بخش‌های مختلف بخش سی‌سی‌يو دوربين‌های مداربسته کار گذاشته‌اند.

برپايه آخرين گزارش‌ها حال عمومی ميرحسين موسوی پس از عمل رضايت‌بخش اعلام شده و زهرا رهنورد، نيز در کنار او در بيمارستان است

اين گزارش می‌افزايد ده‌ها مأمور امنيتی و مأمور اطلاعات ‌سپاه پاسداران، نيروی‌انتظامی و لباس‌شخصی مراقبت از ميرحسين موسوی و همسرش زهرا رهنورد را به‌عهده دارند.

همچنين کارکنان بخشی که ميرحسين موسوی در آن‌جا بستری شده حق ترک محل کار خود را نداشته‌اند و موسوی به‌طورکل ممنوع‌الملاقات است.

موسوی صبح امروز تحت عمل آنژيوگرافی قرار گرفته که سه‌ساعت به‌طول انجاميده است. وی پس از عمل دوباره به سی‌سی‌يو منتقل شده و ممکن است اقامت وی در بيمارستان طولانی‌تر شود.

برپايه آخرين گزارش‌ها حال عمومی ميرحسين موسوی پس از عمل رضايت‌بخش اعلام شده و زهرا رهنورد، نيز در کنار او در بيمارستان است.

پيش از اين چند بار سايت‌های حامی حکومت ايران از بيماری ميرحسين موسوی خبر داده بودند اما سايت‌های اصلاح‌طلبان اين اخبار را تکذيب کرده بودند.

ميرحسين موسوی، و زهرا رهنورد به همراه مهدی کروبی، يکی ديگر از رهبران اصلاح‌طلب و مخالف دولت، از ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۸۹ تحت بازداشت خانگی قرار دارند.

در اين مدت بارها نهادهای بين‌المللی مدافع حقوق بشر و مقامات کشورهای مختلف خواهان آزادی آن‌ها شده‌اند اما مسئولان حکومتی ايران به اين درخواست‌ها توجهی نکرده‌اند.
 

Share this
Share/Save/Bookmark

تمام این نمایش با اجرای نقش اول موسوی است. میخواهند آزادش کنند روشون نمیشه یکدفعه اینکارو بکنن.

با احترام به پایبندی آقای موسوی بر پیمانی که با مردم بست. با بزرگداشت خاطره جانباخته‌گان سبز و زندانیانی که با این ایستاده‌گی پیوند خورده‌اند، بازیابی سلامتی‌شان را آرزومندم.

میر حسین را مسموم کرده اند. یک تیم مسئول مسموم کردن میر حسین بوده. یک هفته تعطیلی برای غیر متعهد ها نیست. استقبال از مسمومیت و سکته و به احتمال بسیار زیاد مرگ میر حسین است. آنها با پیش دستی و مهندسی تهران را تعطیل کرده اند و جنبش غیر متعهدها را بهانه قرار داده اند و با این کار به زعم خودشان می خواهند آتش مردم را خاموش کنند. خامنه ای و ایادیش با مسموم کردن میر حسین ضربان قلبش را بالا بردند تا جایی که سکته اش داده اند. و بعد او را به بیمارستان برده اند. آنها شاید تا فردا و یا تا چند روز دیگر میر حسین در حال مرگ و یا کشته شده را را آزاد خواهند کرد. این خبر صد در صد موثق است. مردم ایران مردم بیخیالی ست اما ضربان سهمگینی او را بیدار خواهد کرد.

یا حسین میر حسین

بيخود نيست حتي در مناطق زلزله زده چماقدار فرستاده اند......

مسئولیت جان تمامی گروگان ها با حاکمیت و شخص اول آن آقای خامنه ای است.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما