خانه | خبر | اخبارایران

پنتاگون: ايران در دفاع از خود قدرت سهمگينی دارد

پنجشنبه, 1391-04-22 08:50
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

وزارت دفاع آمريکا (پنتاگون) در گزارشی اعلام کرد ايران در دفاع از خود، از "قدرت سهمگينی" استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، پنتاگون در گزارشی که در تاريخ ۲۹ ژوئن (۹ تير ۱۳۹۱) به امضای لئون پانه‌تا، وزير دفاع ايالات متحده رسيده از بهبود توان موشکی ايران خبر داده است. بلومبرگ می‌گويد به نسخه‌ای از اين گزارش دست يافته است.

اين گزارش قرار است در کنگره آمريکا مطرح شود.

گزارش پنتاگون می‌گويد ايران دقت و قدرت موشک‌های بالستيک دوربرد و کوتاه‌برد را بهبود داده است.

به گفته پنتاگون، ايران قدرت "کشندگی" تجهيزات نظامی خود را با ارتقای دقت آن‌ها افزايش داده است.

ايران هم‌زمان با اين پيشرفت‌ها، به ساخت زيردريايی‌ها و کشتی‌ها نيز ادامه می‌دهد.

پنتاگون مانورهای اخير سپاه پاسداران را از جمله مهم‌ترين مانورهايی دانسته که ايران از سال ۲۰۰۸ تاکنون انجام داده است

اين گزارش می‌گويد ايران همچنين می‌تواند از طريق نيروهايی که در برخی از کشورهای منطقه آماده کرده، منافع آمريکا و اسرائيل را هنگامی که مورد حمله قرار گيرد، به خطر اندازد.

پنتاگون می‌گويد ايران مانند چين در حال توسعه موشک‌هايی است که می‌توانند بدون آن‌که شناسايی شوند، کشتی‌ها را مورد حمله قرار دهند.

کنث کازمن، تحليلگر امور ايران در بخش تحقيقاتی کنگره می‌گويد بخش‌هايی از اين گزارش که بر توان بالای نظامی ايران تأکيد دارد، اشاره به خطراتی دارد که حمله به ايران می‌تواند به دنبال داشته باشد.

پنتاگون مانورهای اخير سپاه پاسداران را از جمله مهم‌ترين مانورهايی دانسته که ايران از سال ۲۰۰۸ تاکنون انجام داده است.

سپاه پاسداران ايران ۱۲ تير سال جاری خورشيدی يک مانور موشکی در سمنان برگزار کرد.

سرتيپ پاسدار اميرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نيروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهديدهای "کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای" را "بلوفی" بيش ندانست و گفت جمهوری اسلامی در ايستادگی در برابر فشار‌ها مصمم است و هرگونه تهديد آن‌ها را قاطعانه پاسخ خواهد داد.

آمريکا و اسرائيل می‌گويند در برابر برنامه هسته‌ای ايران گزينه نظامی روی ميز است. در مقابل ايران نيز هشدار می‌دهد در صورتی که مورد حمله قرار گيرد، جغرافيای جنگ را گسترش خواهد داد.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

در حوزه علمیه قم شبانه موشک سازی میشود که بخوبی کار میکند بردش هم بسته به طرف دارد
ولایت و همراهان آن با کمک روسیه و کره شمالی موشکی شده یعنی غرب تا این حد دست پا چلفتی شده که از موشک ولایت میترسه بدبخت غرب

آمریکا برای توجیه افزایش حظور نظامی گسترده در خلیج فارس که به تصرف کامل آن منجر خواهد شد به این خبر ها در بارهء قدرت موشکی ایران نیاز دارد. آنها خود بیش از هر کس میدانند که این موشک ها در برابر ارتش آمریکا و ناتو بادبادکهایی بیش نیستند و در واقع نمایش آنها هم توسط سپته پاسداران برای خود مردم ایران است و نه برای ترساندن آمریکا

آمریکاییها بخوبی میدانند که قدرت ایران پوشالی و توخالی ست. سپاه پاسداران فقط قدرتمند است در سرکوب و تجاوز به زنان و دختران و پسران ایرانی در پناهگاههای شرمآور امام زمان و ولی امر مومنین جهان. سپاه پاسداران و نیروهای ضدامنیتی اسلام ناب محمدی فقط در سرکوب و تجاوز و سنگسار و سرقت توانمندند . آمریکاییها همین غلو ها را نیز در مورد صدام حسین و امام قذافی کردند تا با پشتبانی افکار عمومی آنها را با شنیعترین وضع ممکن و همانند سگ بدرک واصل کنند. این سناریو برای غرب بسیار کارساز است. آنها الکی از ایران تو خالی و اسلامی و احمق پرور قدرتی نیرومند می سازند تا افکار عمومی اجازه دهد ده برابر بمب و سلاح لازم برای فرستاد رهبری در سوراخ راه آبی همانند صدام و یا لوله نفتی همانند قذافی استفاده کنند. این است راه و رسم آمریکا برای سگ کردن رهبران و بعد سگ کشی بعد از آن. ولی یک سوال بی پاسخ است و آن اینکه مردمی که ندزدیه اند و خواهان زندگی شرافتمندی در ایران هستن آیا تن به چنین ضلتی و نکبتی خواهند داد! یا نه! آنها که پول دارند به اندازه ی کافی به تمامی کشورهای اروپایی فرستاده اند و دارند می فرستند. اما شما مردم باشرفی که یا نتوانسته اید بدزدید و یا شرافتتان اجاز نداده چکاره اید. شما چکاره اید که هنوز هم روبسوی کعبه ای که تمامی شرافتتان را به مسخره گرفته و سرسپردگانش بدختران و پسرانتان تجاوز کرده اند نماز می خوانید.

ابنها همه بزرکنمایی بی جاست. شاید امریکا دارد این گزارشات را عمدا به بیرون بروز میدهد تا دهن مردم را برای حمله اماده کند و بعد هم که حمله شد و نظام ایران یک سبه بهم ریخت برای خود و قدرت نظامی خود وجهه ای بخرد.

این کارهای سپاه همه جنبه نمایشی دارد و گرنه اگر اینها کاره ای بودند تا به حال یک وجب خاک عراق یا افغانستان را گرفته بودند. اینها زورشان فقط برای مصرف داخلی است تا مردم را بترسانند. اما رفته رفته مردم دلیرتر خواهد شد و بر علیه شان خواهد شورید. اولین شورش ها هم به احتمال زیاد در صحنه های اعدام خواهد بود که مردم بریزند و اعدامی ها را از دست جلادان نجات دهند. چون مردم از این اعدام ها منزجر هستند.

بنده یک کارشناس اخراجی سپاه هستم. خوب بخاطر بسپارید: تمامی امکانات و تجهیزات ما حتا نمی تواند پنج ساعت در برابر غرب مقاومت کند. اینها همه دروغ غیبی ست. رهبری تنها قدرتش در سرکوب ایران و ایرانی بودن است. او تمامی نفخه ی قدسیه اش در فتوای تجاوز و ازاله ی بکارت در زندانهاست. قدرت سپاهیان پاسدار نیز در همین سرکوبها خلاصه می شود. ****

یکی از موشکهای شلیکی از سمنان در میان محله ای فقیر نشین سقوط کرد و منفجر شد. هفده نفر از اهالی که برای تماشا ایستاده بودند کشته و بیست و دونفر زخمی شدند. بیسر و صدا کشته را خاک کردند و مجروحین را به بهداری و بیمارستان امیر المومنین در بلوار مصطفی خمینیفرستادند که گنجایش ده بیمار را هم ندارد. به خانواده ی کشته شدگان هم به ازی هر بازمانده دویست هزار تومان دادند. حالا با این ریش و پشم و کوپال قلابی می خواهند بروند به جنگ بزرگترین زرادخانه جهان. تازه بنده که در سمنان و مشهد زندگی میکنم باید خدمتتان عرض کنم رهبری برای مشورت در باره ی جنگی که دیگر حتمی ست برای نشست دور هم و میز دراز و گرد در تهران امنیت ندارد و می آید در مشهد زر جنگی بزند. یعنی جواسیس اسراییل و غربی حتا در اتاق خواب و زیر لحاف رهبری هم دوربین کار گذاشته اند. آری سهمگینی سپاه فقط برای مردم نگون بخت ایران است. اما من از خودم می پرسم که یعنی حتا یک انسان شریف در میان این پاسداران نیست که کار این مردک تهی مغز بدکاره را یکسره کند پیش از آنی که او کار ایران را یکسره کند!!!!

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما