خانه | خبر | اخبارایران

سردار نقدی: راه جلوگيری از ترورها نابودی اسرائيل است

دوشنبه, 1390-05-03 13:11
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

سردار محمدرضا نقدی با نسبت دادن ترور داريوش رضائی‌نژاد به آمريکا و اسرائيل تنها راه مقابله با ترورها را «محو کامل اسرائيل» دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج در باره ترور داريوش رضائی‌نژاد، دانشجوی دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسی گفت: «طراح اصلی اين جنايت فجيع، رژيم حاکم بر آمريکاست.»

سردار نقدی افزود آمريکا «به‌خاطر آسيب‌پذيری‌اش در برابر واکنش‌های انقلابی، اجرای جناياتش را به رژيم صهيونيستی که يک موجوديت بسته و محدود دارد واگذار می‌کند.»

وی با بيان اين‌که «هيچ دادگاه عادلی در جهان حاضر نيست به جنايات آمريکا و رژيم صهيونيستی رسيدگی کند»، تأکيد کرد: «امروز برای اين‌که بتوانيم امنيت را در داخل کشور ايجاد کنيم، چاره‌ای نداريم جز اين‌که رژيم صهيونيستی را از صفحه روزگار محو کنيم و تنها در اين صورت است که دانشمندان ما با امنيت کامل می‌توانند به جهاد علمی خود بپردازند.»

به گفته فرمانده بسيج، آمريکا علم را در انحصار خود می‌داند و هيچ رقيبی را در جهان تحمل نمی‌کند، به همين خاطر «حاضرند به هر اقدامی دست بزنند.»

به گفته فرمانده بسيج، آمريکا علم را در انحصار خود می‌داند و هيچ رقيبی را در جهان تحمل نمی‌کند، به همين خاطر «حاضرند به هر اقدامی دست بزنند.»

اين سخنان در حالی ايراد می‌شود که روز گذشته، دوم مردادماه، حجت‌الاسلام حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران در باره نقش سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای ديگر در ترور داريوش رضائی‌نژاد گفت: «اقدام سرويس‌های خارجی معمولأ علائمی دارد که ما تاکنون چنين علائمی در اين ترور نديده‌ايم.»

مصلحی افزود: «ايشان يک دانشجو با ويژگی‌های خاص خود بوده و به شهادت رسيده است و هنوز معلوم نيست که سرويسی پشت قضيه ترور ايشان باشد.»

علی لاريجانی، رئيس مجلس، کامران دانشجو، وزير علوم و گروهی از نمايندگان مجلس روز گذشته اين ترور را به آمريکا و اسرائيل نسبت داده بودند.

داريوش رضائی‌نژاد، دانشجوی ۳۵ ساله مقطع کارشناسی ارشد رشته برق و الکترونيک، شامگاه روز شنبه يکم مردادماه جاری هدف شليک افراد ناشناس قرار گرفت و کشته شد.

 

خبرگزاری‌های ايران ابتدا وی را «داريوش رضائی، دانشمند هسته‌ای و استاد فيزيک» معرفی کردند اما پس از ساعاتی اعلام کردند که فرد ترور شده دانشجوی رشته برق بوده است.

 

اين رخداد در خیابان بنی‌هاشم تهران روی داد و گفته می‌شود دو موتورسوار که کلاه کاسکت به سر داشتند و صورتشان دیده نمی‌شد، با شلیک گلوله داريوش رضائی‌نژاد را در برابر ديدگان همسر و دختر خردسالش کشتند.

 

خبرگزاری فارس در گزارشی از سابقه داريوش رضائی‌نژاد وی را از همکاران وزارت دفاع معرفی کرد اما محمد مهدی‌نژاد نوری، معاون پژوهشی وزیر علوم، «ارتباط سازمان‌يافته» وی با وزارت دفاع را رد کرد.

 

پيکر داريوش رضائی‌نژاد روز گذشته از مقابل دانشکده مهندسی برق دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسی تشييع و سپس برای خاک‌سپاری به زادگاهش آبدانان ايلام منتقل شد.

هنوز کسی در اين رابطه دستگير نشده است و انگيزه اين اقدام نيز روشن نيست.
 

Share this
Share/Save/Bookmark

تحریکات کم کم در حال شدت گرفتن است!

آقا اینا به چه زبونی باید بگن ما جنگ می خوایم تا بزنیم غیر خودیامونو قلع و قمع کنیم؟! بیچاره ها دارن به التماس می افتن.

چقدر ما با هوشیم! انگاری اسراییل نیمه محو است و حالا باید محو کامل شود. مردم ایران در ته دلشان می گویند زنده باد ایران و زنده باد یهودیان در هرکجا هستند.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما