خانه | خبر | اخبارایران

علی کريمی به تيم پرطرفدار شالکه پيوست

دوشنبه, 1389-11-11 15:59
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

در حالی که پيوستن علی کريمی به تيم فوتبال پرسپوليس مراحل نهايی خود را طی می‌کرد، فليکس ماگات، سرمربی تيم شالکه آلمان خواهان به خدمت گرفتن اين بازيکن در تيم پرطرفدار شالکه شد.

به گزارش وب‌سايت روزنامه کيکر آلمان، فليکس ماگات، سرمربی نامدار تيم فوتبال شالکه اعلام کرد که در نظر دارد تا پايان فصل جاری بوندسليگای آلمان، علی کريمی بازيکن ۳۲ ساله ايرانی را خريداری کند.
 

اين مربی سخت‌گير آلمانی گفت: «در خط حمله مشکلاتی داشتيم که فکر می‌کنم کريمی می‌تواند به حل مشکل گل‌زنی ما کمک کند.»

ماگات افزود: «خوشحال‌ام که تا پايان فصل يک بازيکن باتجربه ديگر به جمع ما اضافه می‌شود. در حال حاضر مسأله ما اين است که بتوانيم از خط ميانی به خط حمله کمک کنيم. کريمی فوتباليست خيلی خوبی است که می‌تواند در اين رابطه به ما کمک کند.»
 

وی در نظر دارد آنجلوس چاريسکياس بازيکن ۳۰ ساله يونانی را نيز به‌عنوان «جوکر تيم» به شالکه اضافه کند تا همراه با کريمی مشکل گل‌زنی تيم رده يازدهم بوندسليگای آلمان را حل کنند.

سرمربی تيم فوتبال شالکه افزود پيوستن اين دو بازيکن خطر مالی‌ای برای شالکه ندارد.
 

علی کريمی بازيکن پيشين تيم‌های فوتبال پرسپوليس و استيل آذين سابقه بازی در تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان را هم دارد. وی که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ ميلادی با هدايت فليکس ماگات در اين تيم رکورددار قهرمانی آلمان توپ زده است، در آن زمان نيز از بازيکنان محبوب ماگات بود.
 

کريمی پس از جدايی از بايرن مونيخ به تيم باشگاهی قطر اسپورت پيوست و سپس به ايران بازگشت و در کشور خود ابتدا در تيم پرسپوليس و سپس در استيل‌آذين بازی کرد. کريمی پس از آن‌که چندی پيش از سوی مسئولان باشگاه استيل‌آذين کنار گذاشته شد، با پيشنهاد چند تيم داخلی ليگ برتری از جمله پرسپوليس مواجه گرديد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا فاضلی مدير برنامه‌های چند بازيکن ايرانی شاغل در اروپا که امور قرارداد علی کريمی را نيز پی‌گيری می‌کند امروز در نشستی با مسئولان باشگاه شالکه مراحل نهايی عقد قرارداد اين بازيکن را انجام خواهد داد. اين در حالی است که علی کريمی در تهران به‌سر می‌برد و قرار است امشب راهی آلمان شود.

نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال آلمان در پايان امروز به پايان خواهد رسيد و باشگاه‌ها در آخرين لحظات در تلاش‌اند تا بازيکنان مورد نظر خود را جذب کنند.

تيم فوتبال شالکه آلمان که در کنار بايرن مونيخ و دورتموند از محبوب‌ترين و پرطرفدارترين تيم‌های باشگاهی آلمانی به‌شمار می‌رود در جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نيز حضور دارد و مرحله نخست آن را با موفقيت پشت سر گذاشته است.

اين تيم نخستين بازی خود را در مرحله يک‌هشتم نهايی روز سه‌شنبه ۱۵ فوريه در برابر تيم فوتبال والنسيا از اسپانيا انجام دهد. بدين ترتيب علی کريمی فرصت اين را نيز دارد تا در جام باشگاه‌های اروپا نيز بدرخشد.
 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما