خانه | خبر | اخبارایران

وقوع انفجار در بندر امام خمینی پنج تن زخمی برجای گذاشت

یکشنبه, 1391-12-20 13:49
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

وقوع یک انفجار در مقابل هتل دلفین بندر امام خمینی منجر به زخمی شدن چند تن و آسیب دیدن خودرو‌ها و شیشه‌های اماکن تجاری اطراف شد.

 

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) نوشت، در پی وقوع یک انفجار در ساعت ۲۰ و۳۰دقیقه شامگاه شنبه، نوزدهم اسفند ماه جاری در مقابل هتل دلفین بندر امام خمینی مجاور بازار آیت الله صدوقی یکی از مراکز پر جمعیت بندر امام، چند تن از عابران پیاده زخمی شدند. همچنین خساراتی به تعدادی خودرو و اماکن تجاری اطراف نیز وارد شد.

 

یک خودروی سمند پارک شده رو بروی هتل دلفین در خیابان خامنه‌ای در شهر بندر امام خمینی منفجر شد که باعث زخمی شدن چند نفر از عابران و وارد شدن خساراتی به خودرو‌ها و خانه‌های اطراف شد

تارنمای خورنا نیز در مورد این حادثه نوشته است، یک خودروی سمند پارک شده رو بروی هتل دلفین در خیابان خامنه‌ای در شهر بندر امام خمینی منفجر شد که باعث زخمی شدن چند نفر از عابران و وارد شدن خساراتی به خودرو‌ها و خانه‌های اطراف شد.

 

بر اساس این گزارش، به ۱۱ دستگاه خودرو در این انفجار حادثه جدی وارد شده است و بسیاری از شیشه‌های خانه‌های اطراف شکسته شدند. در این حادثه پنج تن از عابرانی که در آن منطقه بوده‌اند زخمی شده‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

 

بلافاصله پس از وقوع این انفجار نیروهای امداد و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند. هنوز علت و میزان خسارات واردشده، مشخص نشده است. احتمال عمدی بودن این انفجار تکذیب نشده است.

 

مردادماه سال جاری نیز آتش‌سوزی در یکی از واحدهای فرآیندی پتروشیمی بندرامام خمینی در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر باعث کشته شدن چهار تن و مجروح شدن تعدادی دیگر شد. 

Share this
Share/Save/Bookmark

بندر خمینی به لارزه افتاد بخشی از کاخ ولایت خامنه ائی فرو ریخت.

انفجار شروع شد و فاتحه تک تک سران نظام ستم اسلامی خوانده شد

بزودی موج انفجارهایی سراسر ایران را خواهد لرزاند. آنهایی که در تمامی جهان بمب منفجر کردند حالا این آتش دامان ایران را نیز خواهد گرفت. مرگ بر روحانیت.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما