خانه | خبر | اخبارایران

"سالانه پنج ميليون ايرانی برای فحشا از کشور خارج می‌شوند"

پنجشنبه, 1391-04-29 09:01
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

حجت‌الاسلام محمدحسن رحيميان، نماينده رهبر ايران در بنياد شهيد گفت سالانه پنج ميليون ايرانی به کشورهايی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، رحيميان روز چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ در يک مراسم گفت: "عمده افرادی که می‌روند جز برای فحشا (از ايران) خارج نمی‌شوند و اگر حداقل هر مسافر هزار دلار هزينه کند، ساليانه پنج ميليارد دلار از کشور برای فحشا هزينه می‌شود."

به گفته وی "عمده کار آژانس‌ها و تورهای مسافرتی نيز با همين هدف است و حتی روزنامه‌ها نيز برای آن‌ها تبليغ می‌کنند و مخابرات نيز برای آن‌ها پيامک می‌فرستد و حتی اين پيامک‌ها برای خود من نيز آمده است."

رحيميان گفت: "به‌طور مثال برای من پيامکی آمده که اعلام کرده هفت شب سفر در تايلند فقط ۴۹۷ هزار تومان، حال بايد پرسيد در حالی که سفر به مشهد و يا به شهر ديگر هزينه‌ای به مراتب بيشتر از اين مبلغ است باقی هزينه سفر به تايلند از کجا تأمين می‌شوند."

وی افزود: "من معتقدم باقی اين مبلغ از‌‌ همان ۲۰ ميليارد دلاری که دولت آمريکا برای تهاجم فرهنگی ايران در نظر گرفته تأمين می‌شود."

بر اساس پيش‌بينی‌های شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC)، سهم صنعت گردشگری ايران در توليد ناخالص ملی اين کشور در ۱۰ سال آينده به جای افزايش کاهش خواهد يافت و از ۲.۸ درصد در سال ۲۰۰۹ به حدود ۱.۸ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسيد

رحيميان گفت: "اين‌که گفته می‌شود ما دهمين کشور بر‌تر دنيا در جذب توريست هستيم، دروغ است و واقعيت ندارد؛ از طرف ديگر ما در سياست جذب توريست بايد به جای توريست به سمت زائر حرکت کنيم زيرا در اسلام زائر داريم."

به گفته وی "زائر در اسلام تعريف شده است و ما نيز بايد در گردشگری اول به ايرانيان توجه کنيم و به شيعيان جهان توجه کنيم و در اين راه بايد به شهرهايی همچون مشهد مقدس توجه ويژه شود و بايد بزرگ‌ترين فرودگاه کشور در مشهد باشد، زيرا پول زائر مسلمانی که به ايران می‌آيد، ارزش دارد و برکت دارد و نه پول کشورهای غربی ديگر."

کارشناسان صنعت گردشگری می‌گويند وضعيت جذب توريست در ايران مناسب نيست.

بر اساس پيش‌بينی‌های شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC)، وضعيت صنعت گردشگری در ايران تا سال ۲۰۱۹ چندان مطلوب نخواهد بود. اين شورا پيش‌بينی کرده است سهم صنعت گردشگری ايران در توليد ناخالص ملی اين کشور در ۱۰ سال آينده به جای افزايش کاهش خواهد يافت و از ۲.۸ درصد در سال ۲۰۰۹ به حدود ۱.۸ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسيد.

گردشگری يکی از پررونق‌ترين و سودآورترين فعاليت‌های اقتصادی در جهان به‌شمار می‌آيد و تعدادی از کشورها پايه اصلی اقتصاد و درآمد ملی خود را بر اين صنعت استوار کرده‌اند.

طبق آمار سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل متحد (WTO) در سال ۲۰۰۷ بيش از ۹۰۳ ميليون گردشگر در جهان به سفر پرداخته و درآمد اين صنعت در حدود ۸۵۶ ميليارد دلار بوده است.
کشورهای فرانسه، اسپانيا، آمريکا، چين و ايتاليا بيشترين ميزان گردشگر را در سال‌های اخير داشته‌اند.
 

Share this
Share/Save/Bookmark

آقای رحیمیان خیلی خوب تونست مساله رو حلاجی و تحلیل کنه اما وقت پاسخ گویی به مساله همه چیز رو خراب کرد!
سفر به کشوری مانند تایلند عمده هزینه ـش صرف هواپیما میشه و محل اقامت، رفت و آمد در مقصد و ... هزینه آنچنانی ایی نداره.
اما در ایران، با تلاش و همت مضاعف مسئولین در دزدی و کم کاری، همه هزینه ها افزایش بی سابقه ای پیدا کرد و همسطح کشورهایی شد که مردمش در ماه 2000 دلار درآمد دارند!

من متاسفم که ما ایرانیها اجازه داده ایم افرادی بیماری همچون این آقایان به ما حکومت کنند که اصلا نمی‌فهمند چه می‌گویند، نمی‌دانم باید خندید به اراجیفی که می‌گویند یا باید گریه کرد! اگر این آمریکا نبود اینها چه میکردند؟ همه چیز را به این کشور ربط میدهند ، از طرفی‌ می‌گویند آمریکا هیچ رقمی‌ نیست، از طرفی‌ همه چیز با این گفته‌های آقایان به نظر به دست آمریکاست.

واقعا متاسفم که زمام کشور در دست چه کسانی‌ افتاده است ، وای به حال این ملت.

به حاج اقا بگویید "صحت خواب". فکر میکردید مردان ایرانی که به تایلند یا برخی جاهای دیگر میروند به زیارت میروند؟ حتی بنده شنیده ام که چند نفری با هم به سفری رفته بودند و یکی از اقایان کارمند دولت در طی ماموریت به همراهانش اظهاراتی در این زمینه کرده بود و چنان با بی صبری مشتاق دیدار با فاحشه ای بوده که تعجب همگان را بر انگیخته بوده است.

این روشی که ج.ا. پیش گرفته راه در رو دیگری ندارد. مردان ایرانی را دیده و شنیده ایم که تا پایشان به فرودگاههای خارج میرسد توی دکه روزنامه فروشی دنبال مجلات سکسی میگردند و تا به زمین ازاد میرسند به دنبال سوراخی هستد تا تمنیات عقب مانده خودرا دران خالی کنند.

پشنهاد میشود اقایان ایات عظام با استاد به حدیثی یا سوره ای دستور فرمایند در بدو تولد همه مردان را عقیم کنند تا دیگر کسی به دنبال اینگونه کارها نرود. بس کنید. نمیشود یک عمر دنیا را از دو سوراخ میان تنه دید.

اینگونه آدمهای بدبخت که عمری در حوزه همجنس بازی کرده اند در جوامع انسانی حرفی برای گفتن ندارند غیر از همین اراجیف!

شما خودتان را ناراحت نکنید. برای این آقایان سرپا *** هم فحشا است.

در تايلند يك وعده غذا شامل يك بشقاب برنج، مقداري ميگو ، مقداري گوشت گوساله سرخ شده و يك تخم مرغ همراه سس فلفل و روغن زيتون و كمي پيازچه حدود 50 بات معادل 3200 تومان هزينه دارد و يك كورس تاكسي معادل 10 بات يعني 610 تومان خرج برميدارد . در حاليكه با مبلغ در ايران حتي نميشود يك ساندويچ خريد .

سوال از حجت الاسلام: برای همان منظور چند نفر در کشور میمانند؟

حجت‌الاسلام محمدحسن رحيميان ممکنه بگی این پول رو چطوری میشه از آمریکا گرفت؟ من دارم می رم تایلند پول کم دارم. متشکرم از یاد آوری.

با سلام و درود، کسی هست از این بابا بپرسد کە کدام جذابیت برای توریست در ایران باقی گذاشتند. شنای با لباس،امنیت، اخە***شما ایرانی برای ما گذاشتید بمونە؟ لعنت بە روح امامتان. توریست بیاد جرسقیل ببینە کە یک انسان را حلقە آویز کردە یا ریش و پشم اخوند و پاسدار های دزد و وحشی را؟ آری زیاد طول نمیکشە شما راندە خواهید شد و سیل توریست بە ایران اریایی بە سرزمین مقدس زردشت سرازیر خواهد شد. موقعیتی کە ایران برای جزب توریست دارد منحضر بفرد است. ****

شماها کاري کرديد که به ايرانيها ويزا نميدهند.....
شماها مشکل و عقده جنسي داريد مثل کاردان سفارتتان که زير آبي ميرود و تروريست اعزامي تان در محله بدنام عکس يادگاري انخته چون پول يامفت گيرشان آمده.....

خوب آقای رحیمیان کمی رو در واسی می کنند و حرفشان را در لفافه می گویند .منظورشان از زائر ها برای شهرهای مشهد و البته قم این است که می تواند در انجا مثل تایلند فاحشه خانه بر پا کنند منتها این جا هم فاحشه مسلمان شیعه است و هم مشتری .تازه می توان بساط صیغه هم راه انداخت کلی پول عاید اخوندا بشه می بینید با چه حسرتی از این پول حرف می زند .بفرمائید می گوئیداسلام نمی تواند خودش را با دمکراسی و دنیای مدرن امروزی تطبیق کند .این روشنفکران دینی هر روز زور می زنند تا بلکه اسلام ***را با جهان امروزی مطابقت ببخشن ولی موفق نمیشوند ولی یه اخوند با یک سخن رانی ساده مشکل را حل می کنه.اسمش هم هست اسلام ناب محمدی نه اسلام رحمانی .خوب نابش که بهتره

اخه ایشون خودش رفته و عملا این مراحل رو گذرونده و **** همه این موارد رو تجربه کردن حالا سختشونه وزورشون میاره که دیگرون هم برن و بقول ایشون از این نعمات زمینی استفاده ببرن پس بگید ما چکار کنیم ایشون و امثال ایشون ****خارج رفتن رو هم فحشا میدونن و فقط بزای خودشون و با پول این ملت ما چکار کنیم ؟ فقطبرای مالیات دادن و سوری دادن به این نفهم ها و بی کله های شکم پرست و زن باره خوب هسیم ؟ واقعا بدا به حال ما و این ملت خاب و خموش و خسته

دوستی نوشته بودند:
خوب آقای رحیمیان کمی رو در واسی می کنند و حرفشان را در لفافه می گویند .منظورشان از زائر ها برای شهرهای مشهد و البته قم این است که می تواند در انجا مثل تایلند فاحشه خانه بر پا کنند منتها این جا هم فاحشه مسلمان شیعه است و هم مشتری .تازه می توان بساط صیغه هم راه انداخت کلی پول عاید اخوندا بشه می بینید با چه حسرتی از این پول حرف می زند .بفرمائید می گوئیداسلام نمی تواند خودش را با دمکراسی و دنیای مدرن امروزی تطبیق کند .این روشنفکران دینی هر روز زور می زنند تا بلکه اسلام ***را با جهان امروزی مطابقت ببخشن ولی موفق نمیشوند ولی یه اخوند با یک سخن رانی ساده مشکل را حل می کنه.اسمش هم هست اسلام ناب محمدی نه اسلام رحمانی .خوب نابش که بهتره. ارسال شده توسط lمحمدرضا در تاریخ جمعه, 04/30/1391 - 04:28.

آره دوست عزیز شما یک کمی از قافله عقب هستید. ایشان تا کنون چنین مراکزی را دایرشده میبیند اما حالا دارد انهارا علنی میکند و به این وسیله تبلیغ میکند که زوار مشهد و قم میتوانند از این امکانات هم استفاده کنند. پس چرا دیگر به تایلند میروند!؟ پول دلالی اش را هم ایشان خواهند گرفت. فرانشیز هم قبول میکنند برای شهرها و اماکن دیگر که امامزاده ای دارند و زوار ممکن است تیاز به چنین خدماتی داشته باشند.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما