خانه | خبر | اخبارایران

قطع کامل ملاقات‌های مهدی کروبی با همسرش

پنجشنبه, 1390-11-06 12:17
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی اعلام کرد که تمامی ملاقات‌های وی با همسرش قطع شده و مهدی کروبی در انفرادی به‌سر می‌برد.

به گزارش تارنمای سحام‌نيوز، فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی از رهبران مخالفان دولت ايران، در ديدار با احمد قابل، پژوهشگر دينی در رابطه با آخرين وضعيت همسرش در زندان خانگی گفت: "به‌دنبال اعلام نظر آقای کروبی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، ملاقات من با ايشان کاملأ قطع شده است و مقامات امنيتی اجازه رفتن به منزل خودم را نيز از من سلب کرده‌اند."

وی با ابراز نگرانی خود از اين وضعيت رفتار مأموران امنيتی را "بسيار بی‌ادبانه و هتاکانه" عنوان کرد.

مهدی کروبی يک ماه پيش در ديدار با همسرش از انتخابات نهم مجلس به‌شدت انتقاد کرده و گفته بود مسئولان در نظر دارند "با رد صلاحيت و ابطال برخی حوزه‌ها و پرکردن صندوق‌های رأی از رأی‌های بدون صاحب، و سپس برخورد و دستگيری و به‌وجود آوردن رعب و وحشت و امنيتی‌کردن کشور، پروژه تکراری انتخابات ۸۸ را بار ديگر پياده کنند."

فاطمه کروبی رفتار مأموران امنيتی را "بسيار بی‌ادبانه و هتاکانه" عنوان کرد

نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوری در سال ۸۸ افزوده بود: "هنوز هيچ اتفاقی نيفتاده آقايان ستاد مبارزه با تخلفات انتخاباتی را با حکم رئيس قوه قضائيه تشکيل داده‌اند و همه اين‌ها نشان‌دهنده آن است که آقايان هيچ اعتقادی به رأی مردم ندارند و از هم‌اکنون خود را برای برگزاری انتخاباتی فرمايشی آماده می‌کنند."

کروبی به حکومت توصيه کرد بهتر آن است افراد مورد اعتماد حکومت همچون علی‌اکبر ولايتی، محسن رضايی، به سخنگويی حدادعادل و احمد خاتمی و با رياست احمد جنتی، به عنوان شورای عالی انتخابات منصوب شوند و افرادی را به‌عنوان نماينده ملت انتخاب (منصوب) کنند و "تير آخر را به پيکره جمهوری اسلامی" بزنند.

مهدی کروبی به‌همراه ميرحسين موسوی، يکی ديگر از رهبران مخالفان دولت و زهرا رهنورد، همسر موسوی، نزديک به يک سال پيش، از ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۸۹ تحت بازداشت خانگی قرار دارند.

در اين مدت بارها نهادهای بين‌المللی مدافع حقوق بشر خواهان آزادی آن‌ها شده‌اند اما مسئولان حکومتی ايران به اين درخواست‌ها توجهی نکرده‌اند.

روز گذشته بيانيه‌ای به امضای ۳۹ نفر از زندانیان سیاسی منتشر شد که در آن ضمن اعلام تحریم انتخابات از آزادی زهرا رهنورد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی، پشتيبانی شده بود.

آن‌ها در بيانيه خود نوشتند: "بیش از ۱۱ ماه از بازداشت و حبس غیرقانونی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد می‌گذرد. اگر حاکمیت به فکر پر کردن نمایشی کرسی‌های مجلس زیر سایه سرکوب و استبداد است، آزادگان ایران‌زمین مکلف‌اند که در تدبیر گسترش و تعمیق جنبش اعتراضی خود و به‌ویژه در گام نخست، خواهان آزادی رهبران در حصر و حبس خود باشند."

نهمين دوره انتخابات مجلس روز ۱۲ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و تقريبأ همه مخالفان حکومت ايران از جمله گروه‌های اصلی اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند که در اين انتخابات شرکت نخواهند کرد.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

مرده شور این دین رحمانیتان را ببرد که غیر از ستم از این دین برنیامده و نخواهد آمد. روزی که جهان از دست این اسلام ضد شرف آزاد شود آنروز روز وجاهت اوست٬ روز جشن انسان است.*****

البته جناب کروبی خودشان نه تنها در این سی و سه سال در تمامی این جنایات دسته داشته اند بلکه حتا امروز هم بر تمامی آن جنایات صحه می گذارند. بد آنکه هنوز ایشان حضرت علی را که در آدمکشی همتا ندارد را به عنوان مضهر عدالت می شناسند و این گناهی غیر قابل بخشش است***** آما حالا خودشان جزو مغضوبین هستند. و البته که قدمشان در بین باشرفان گرامی اما دستکم بفرمایند که در این سی و سه سال پشت پرده چه گذشته و آنچه بخودشان مربوط می شود را از پیشگاه نه آن قدرت موهوم الله٬ بلکه در پیشگاه ملت ایران تقاضای عفو کنند.

‫از مسئولین رادیو زمانه استدعا میکنم که از درج تهمت علیه مذهب و شخصیت های مذهبی ‫و عقیدتی ‫شدیدآ‌ خوداری کنند ، ‫البته هر گونه نظر که بر اساس تحقیقات تاریخی و مستندات علمی ‫و با نظر ‫محققین ‫و کارشناسان صورت گیرد ، قابل قبول بوده و انتشار آن یک حق است . ‫چه ارتباطی بین آقای کروبی و حضرت علی میباشد و چه ارتباطی بین ما ایرانیان و عملکرد دولت مردان با اسلام ‫است . ‫چه ارتباطی بین دلار و پوشاک و نفت و تحریم و خلیج فارس و نظام آخوندی و سلطنت پرستان و مجاهدین و منافقین ‫و ورشکستگان سیاسی ساکن اروپا و چپاولگران مقیم آمریکا و دیکتاتور و روشنفکران روغن روز و اتم سوز وخرافاتیان ‫با اسلام وجود ‫دارد. ‫این حقیر که در جامعه ای زندگی میکنم که مسلمان ، یهودی ، مسیحی ، بودائي‌ و اتئو در کنار هم زندگی میکنند ‫و علیرغم آنکه از عقاید مختلفی برخودار میباشند ، موظف و مکلف هستند که ار تهمت به عقاید دیگران خوداری ‫کرده در غیر آن مراجع قانونی با جدیت با آن برخورد میکنند. ‫‫لذا از شما مسئولین محترم استدعا میکنم بطور جدی از درج نظریات و تهمت های عموم و افراد عادی که زیر بنای ‫علمی ندارد خوداری کنند.

به الف آرا
از «خبر داشتن و یا غیر مستقیم دست داشتن» که هیچ، عذاب شرکت فعال در جنایات چند سال اخیر ( و تا همین اواخر حتی با نقاب سایپری "علی ") که آن «کشتار علی» را بی رنگ کرده، طبعا جنایتکار را رها نمی کند. جانی همواره به صحنه جنایت برمی گردد؟! گمان نکنم هیچ مرده شوری با رغبت چنین مرده ای را بشوید. باز هم بر خواهید گشت.

آقا یا خانم جوزه قند تمامی تجاوزاتی که به ایران و ایرانی می شود همه اش مجوز اسلامی شیعی علو و نبوی دارد٬ کجایش بی ربط است٬ نوشتار شما و انشتان بسیار شبیه همان پیر معروف است. چرا خفیه و تقیه می کنید برادر بنده در ایران زندگی می کنم و مثل شما در آمریکا و اروپا نیستم. در اینجا هر صبح و شام به تمامی مذاهب جهان توهین می شود مجوز تمامی این توهینها را اسلام و روحانیت و همان حضرت علی می دهد٬ همان علی ای که سر چند هزار یهودی را برید و شما امروز به آنهمه سربریدن ها افتخار می کنید. با مجوز و فتوا به زن و دختر ایرانی تجاوز می شود تمام این فتواها با دستور سریع علما دین شده و می شود. چرا حالا که تشت اسلام و تشیع از بام افتاده شما هر کس که صدا این تشت نجاست را بگوش دیگرا برساند منافق و مجاهد و سطلنت طلب می نامید یادتان باشد همه ی این گروهها همگی سر سپرده ی همان اسلام نابند بنا بر این من امیدوارم که آن نویسنده ی آلف و آن باقی خودشان جواب بدهند اما بنده به هیچ یک از این گروهها وابسته نیستم و همشان را پیرو همان آدمکش قهار می دانم و با همه آدمکشان چه امام باشند و چه پیغمبر چه رجوی و چه شاه و سلطان لعنت و نفرت می فرستم. مرگ بر تمامی اجمقان و احمق پروران تاریخ زنده باد لاییسیته و سکولاریسم. اگر روز اسلام در چاه سرازیذر شد و از سلطنت بزیر آمد آنوقت اگر کسی توهینی کرد از او هم دفاع خواهم کرد ولی فعلا تمامی جنایات در ایران و جهان را اسلام و مسلمانان رقم می زنند.

‫جناب فارسی زبان آقای سهرابی
‫در درجه اول چه در ایران و در هر گوشه دنیا اگر قانون حاکم نباشد ، آن جامعه مسیر خود را ‫از دست ‫می دهد
‫و سرنوشت آن وابسته ‫به میل و سلیقه قرد و یا افراد حاکم میشود ، اگر به نظر شما بی احترامی ‫به افکار و
‫سنت و مذهب دیکران یک اقدام غیر معقول و خلاف و اشتباه می باشد شما ملاک را دیگران ‫قرار ندهید ، نباید
‫فراموش کرد که یک جامعه متشکل از افراد است، در ضمن اگر شما محقق و تاریخ شناس هستید ، هر نظری
‫دارید را مستند بر منابع منتشر کنید و همزمان با آن هر فردی آزاد است در صورت خواندن نظرات مستند شما
‫آن را بپزید و یا رد کند ،فراموش نکنید که وسائل ارتباط عمومی در جهان کنونی قوه چهارم ‫بعد ار قوای قضائي‌،
‫قانون گزاری و اجرائي محسوب میگردد ،اگر این قوه قوانین بین المللی و حقوق بشری را پایمال کنند باعث ‫فساد
‫میشود و مطمئن باشید که میبایستی در برابر مراجع قضائي‌ بین المللی جواب گو آن باشند بدون ‫شک نظر شما
‫مورد احترام میباشد ، فراموش نکنید آزادی یک فرد زمانی محدود میگردد که آزادی دیگری شروع میشود به عبارتی
‫همه آزاد هستیم زمانیکه به حق و آزادی دیگران خدشه و تجاوز ‫نکنیم، در ضمن در نظر داشته باشید که ۱۳۷۵میلیون
‫نفر در دنیا مسلمان هستند که فقط ۷۰ میلیون آن یعنی ۵ در صد آن ایرانی ‫میباشند. شما صاحب و مسئول دین و ایمان و اسلام
‫و یا هر مذهبی دارید میباشید ولیکن هیچ حق بی احترامی به عقاید و سنت دیگران را ندارید، چه در ایران و چه در هر گوشه
‫دنیا .

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما